• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- Venetre
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- Venetre

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:20 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "waar ben jij goed in?" vroeg hij me dan en ik haalde mijn schouders op."Vooral in planten kennis denk ik,maar ik wil wel iets anders doen dan dat."mompel ik.
    Misschien konden we naar de klimnetten gaan of kon ik toch nog eens iets met wapens proberen.
    "Jij mag kiezen waar we naartoe gaan."zeg ik dan ,aangezien ik al de hele tijd besliste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Ze haalde haar schouders op "Vooral in planten kennis denk ik,maar ik wil wel iets anders doen dan dat." mompelde ze.
    Ik keek ze zaal rond, "Jij mag kiezen waar we naartoe gaan." zei ze.
    Ik haalde mijn shouders op "ik weet het eigelijk niet echt" zuchtte ik, "misschien meswerpen, of iets met conditie?" vroeg ik.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    Hij haalde zijn schouders op "ik weet het eigelijk niet echt"zuchte hij.
    "misschien meswerpen, of iets met conditie?" stelde hij dan voor en ik knikte.
    "Is goed.Wat doen we dan eerst?"vroeg ik hem.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Ze knikte "Is goed.Wat doen we dan eerst?" vroeg ze me hierna.
    Ik grijnsde "eerst meswerpen omdat we daarna dan nogenergei hebben om iets te doen"
    Ik keen even naar haar en daarna naar het onderdeel meswerpen of er al iemand stond.
    "vind je dat goed?" besloot ik haar eerst te vragen, ik wou haar niet ergens meesleuren waar ze niet heenwou.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "eerst meswerpen omdat we daarna dan nog energie hebben om iets te doen" zei hij grijnzend en keek toen of daar iemand ,stond,daarna richtte hij zijn aandacht weer op mij. "vind je dat goed?"vroeg hij nog en weer knikte ik.
    "Ik vind het goed ,hopelijk gaat dat beter dan boogschieten."zeg ik met een glimlachje,ik moest positief blijven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik ga morgenochtend op vakantie en ben pas de 24e terug. Maar maybe kan ik vor die tjd nog op de computer als er wifi is. Dit spijt me.]


    Reality's overrated.

    Wynn Alina

    'Een bijl is in vergelijking met een mes veel zwaarder, dus ik denk dat dat bij mij het probleem is. Ik bedoel ik ben sterk maar echte spieren heb ik niet. Daarbij moet je vanuit je polsen gooien. En ik gooi vanuit mijn bovenarm.' Zeg ik waarna we naar de 'jonge' man luisteren. Ik richt mijn blik even op Muse die de man ook bestudeerd.


    Het orakel van Delphi.

    Ik ga morgen op vakantie en ben oook pas de 24e terug x'D Ik zal ook wel kijken of er wifi is()


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [waarom gaat iedereen op vakantie ugh ik ben zooo jaloers.]


    Het orakel van Delphi.

    OhMyZiam schreef:
    [waarom gaat iedereen op vakantie ugh ik ben zooo jaloers.]


    [ik ook maar veel plezier iedereen!!!]


    live your life, it is beautiful as it is!

    @ThisIsMeNow
    Hoeveel moeten nog inleveren ? ;d


    Het orakel van Delphi.

    OhMyZiam schreef:
    @ThisIsMeNow
    Hoeveel moeten nog inleveren ? ;d


    Ong. 4


    live your life, it is beautiful as it is!

    Wie? Anders wil ik ze wel even een berichtje sturen.
    Sorry dat mijn stuk btw zo mega kort is, maar ik heb alles behalve inspiratie nu...

    Muse Wyrth:

    Nadat de man bij de knopen een hele uitleg had gedaan, probeer ik er één te maken. Tevergeefs. De knoop lijkt op... nergens op. Lachend kijk ik naar Wynn.
    'Je kunt het niet allemaal hebben hé', zeg opnieuw.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WritingGirl schreef:
    Wie? Anders wil ik ze wel even een berichtje sturen.
    Sorry dat mijn stuk btw zo mega kort is, maar ik heb alles behalve inspiratie nu...

    Muse Wyrth:

    Nadat de man bij de knopen een hele uitleg had gedaan, probeer ik er één te maken. Tevergeefs. De knoop lijkt op... nergens op. Lachend kijk ik naar Wynn.
    'Je kunt het niet allemaal hebben hé', zeg opnieuw.


    District 1
    Sakura1994

    District 4
    DamnBieber

    District 9
    Kwijt

    District 11
    annickemiek


    live your life, it is beautiful as it is!

    [ hoe gaan we dat eigenlijk doen bij de interviews? ]

    Wynn Alina.

    'Je kunt het niet allemaal hebben hè?' Zegt Muse opnieuw. Een zachte lach verlaat mijn mond en dit keer probeer ik een knoop te maken. Eroverheen, erdoorheen, strekken etc. Blij kijk ik naar het resultaat. 'Goedzo.' Zegt de man. Yes! 'Op het gebied van bijlengooien ben ik slecht, maar hier niet, gelukkig, misschien kan ik zo nog wel wat eten halen in de Arena..' Mompel ik.


    Het orakel van Delphi.