• Verhaal ||
    Het is heel simpel. Het is de eerste kwartstelling en dus iets speciaals.
    Bericht Capitool:
    "Hallo Panem. Het is dit jaar de eerste kwartstelling en dus komt er iets speciaals." Snow pakt de envelop uit het bakje en " dit jaar is het specialen ..... De deel nemers zijn jonger tot het minimalen van 9 jaar en het maximalen van 21. Succes en. Mogen de kansen immer in je voordeel zijn."
    Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?

    | Doel. |

    We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | Ik zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).
    | je mag plekken reserveren.

    | Rollen. |

    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut – Justin Jerome Jelly- DamnBieber
    |- Meisjestribuut –Katherine Rivera- Sakura1994

    Wapens || District 2. ||

    |- Jongenstribuut – Mucize 'Muse' Muujiza Wyrth- WritingGirl
    |- Meisjestribuut – Rose Knive Sapphire- Caleo

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light- Venetre
    |- Meisjestribuut– Destiny Anna Louise Snow- GirlWithLove

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Taylor Sky Draw- DamnBieber
    |- Meisjestribuut- Rana Claire Waters- ThisIsMeNow

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut . – Wynn Alina- Venetre

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. –Nate Kessler- YataMisaki
    |- Meisjestribuut . -Hope Dawn Moon- Caleo

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut. – Jayden Shibata- YataMisaki
    |- Meisjestribuut. – Amarylys 'Ama' Nadhéra Gorkem- WritingGirl

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Cotton Bergins- Nyan

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut. –
    |- Meisjestribuut. – Eliza Alcippe Grain Meadows- Kwijt

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut. -Jayden ‘Jay’ Orchid Lion- WrintingGirl
    |- Meisjestribuut.- Adtrid Jaymina Cow- ThisIsMeNow

    Landbouw || District 11. ||

    |- Jongenstribuut. -Jennes Gabriël Leaf - Nyan
    |- Meisjestribuut.- Louize Rise- annickemiek

    Steenkool || District 12. ||

    |- Jongenstribuut. - Cyan Cole- Nyan
    |- Meisjestribuut.- May Rose Mines- ThisIsMeNow

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 16:20 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "ik vind bijde wel goed" zei hij en ik dacht even na."Nou kun je boogschieten ?Zo ja, zou je het me dan misschien kunnen leren?"vraag ik hem dan aangezien ik niet eens weet hoe je zo'n ding moet vast houden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    nate kessler

    Ik zag haar even nadenken ."Nou kun je boogschieten ?Zo ja, zou je het me dan misschien kunnen leren?" vroeg ze erna.
    Ik keek haar even verbaast aan doordat ik niet verwachtte dat ik haar iets zou leren.
    Ik knikte "vast wel, wat kun je al met een boog?" besloot ik haar te vragen waarna ik naar het onderwerp toeloop.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "vast wel, wat kun je al met een boog?"vroeg hij nadat hij had geknikt.
    "Euh.."zei ik en staarde naar de grond."Ik kan niets met een boog."mompel ik dan zacht. het enige wat ik kan is redelijk goed mikken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Moet ik nou mijn privé sessie via pb sturen?]


    Reality's overrated.

    nate kessler

    "Euh.." zei ze terwijl ze naar de grond staarde. ."Ik kan niets met een boog." mompelde ze net hard genoeg dat ik het kan horen.
    Ik knikte omdat ik er niet echt een andwoordt op wist "kom je?" vroeg ik nog even waarna Ik naar het onderdeel pijl en boog liep waar ik op haar wachtte terwijl ik een mooie boog uitzocht.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Muse Wyrth || jongenstribuut District 2:

    "Weet ik", zeg ik lachend tegen Wynn. "En bedankt", zeg ik daarna nog tegen de vrouw.
    "Waar heb je nu zin om naar toe te gaan?" vraag ik aan Wynn. "Ik kan niet met bijlen werpen, en jij dacht ik ook niet. Wat vind je ervan om naar het bijlenwerpen te gaan? Dan kunnen we er in de spelen misschien nog iets van, niet?" ik grijns naar haar, hopend dat ze zal instemmen.

    Jayden Lion || jongenstribuut District 10:

    Na het eten was ik onmiddellijk naar het speerwerpen geweest, als ik het pijl en boog onderdeel aankon, zou speerwerpen ook wel moeten lukken. De eerste die ik gooide was er een paar centimeter naast, naast de pop. De tweede en de derde ook. Speer vier was in de pop, echter niet in de roos, en pijl vijf was dichtbij de roos, maar er niet in.

    Amarylys Gorkem || meisjestribuut District 7:

    "Dus zo", vraag ik aan de 'leraar' van de knopenklas, terwijl ik een onhandige strik leg.
    "Bijna", zegt hij. "Eerst je ringvinger door het gat steken, en dan de knoop er met je wijsvinger doortrekken." uiteindelijk weet ik er toch nog een behoorlijke variant van de oorspronkelijke knoop uit te slepen, waar ik best blij mee ben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "kom je?"vroeg hij me dan,waarna hij naar het pijl en boog onderdeel liep.
    Ik knikte en liep als een schaapje achter hem aan ,naar het onderdeel. Hij zat bij de pijl en bogen te kijken en ik stond daar maar wat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Toen ik een pijl en boog aan het uitzoeken was merkte ik dat ze bij het onderdeel was gaan staan
    Ik ging weer verder met het kijken totdat ik een goeie boog vond en die oppakte en aan haar gaf.
    "je weet ook niet hoe je het moest vasthouden he?" vroeg ik haar voor de zekerheid waarna ik haar handen bewoog naar de plekken waar je een boog moet vasthouden.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    Hij nam een boog en haf die aan me.
    "je weet ook niet hoe je het moest vasthouden he?" vroeg hji -nog eens en ik schudde mijn hoofd ,waarna hij mijn handen nam en die naar de juiste plekken van de boog bewoog.ALs ik hem goed vast had keek ik hem vragend aan."En nu?"vroeg ik zacht.
    Ik voelde me een groentje hierin.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kesser

    Toen ze de pijl en boog goed keek ze me vragen aan "En nu?" vroeg ze me zachtjes.
    "nu moet je de boog aanspannen" zei ik tegen haar waarna ik de hand die het draad vasthield naar achteren duwde en zo de boog aanspande.
    "nu concentreren en op het midden mikken" zei ik tegen haar.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "nu moet je de boog aanspannen" zei hij ,waarna hij mijn hand die de draad vasthad naar achteren duwde.Ik mikte op de doelwitten ,maar de pijl deed wat vervelend ,waardoor als ik de pees van de boog losliet ,hij naar beneden viel.
    Ik nam de pijl op en deed hetzelfde als daarnet ,deze keer wat beter ,maar hij vloog boven het doel en belande tegen de muur.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nate kessler

    Ze mikte op de doelen maar ondertussen begon de pijl een beetje vervelend voor haarte worden, toen ze de pees losliet viel de boog naar beneden. Ik grijnste eventjes, ze pakte de pijl weer op om het opnieuw te proberen, ze deed hetzelfde als de vorige keer alleen dit keer kwam hij tegen de muur aan. "Dat is eigelijk al bestgoed" zei ik tegen haar. De pijl was tenminste bijna bij het doel.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 12:43 ]


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eliza Cotton Bergins ||8
    "Dat is eigelijk al bestgoed"zei hij en ik glimlachte.
    "Dank je ,maar jij hebt het me geleerd."zeg ik let een glimlachje en neem een andere pijl.
    Als ik hem afschiet komt hij op het doel terecht ,maar net buiten de punten cirkels. Ik ben best tevreden dat ik het ongeveer kan ,maar het zal niet mijn wapen worden volgens mij. Misschien is messen werpen beter voor mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wynn Alina

    "Waar heb je nu zin om naar toe te gaan?" vraagt Muse. "Ik kan niet met bijlen werpen, en jij dacht ik ook niet. Wat vind je ervan om naar het bijlenwerpen te gaan? Dan kunnen we er in de spelen misschien nog iets van, niet?" Muse kijkt me grijnzend aan.
    'Ach waarom ook niet, we kunnen er alleen maar van leren.' Samen met Muse loop ik naar het onderdeel toe.


    Het orakel van Delphi.

    Nate kessler

    "Dank je ,maar jij hebt het me geleerd." zei ze tegen me en ze nam een andere pijl.
    Ze schoot die pijl op het doel af en dit keer kwam hij net buiten de punten cirkels, dat is al best goed voor een 3e keer proberen.
    Nu pakte ik zelf ook een boog en spande die aan om op een ander doel te schieten.


    You can't not look cool with a crossbow.