Oké, snap ik. Ach ja... Ik ben benieuwd wie als eerste gaat slaan in dat rpg. Jezus, we hebben veel agressievelingen erin zitten merk ik nu op. :') Kom ik aan met een stille nerd.
Crudelis schreef:
Oké, snap ik. Ach ja... Ik ben benieuwd wie als eerste gaat slaan in dat rpg. Jezus, we hebben veel agressievelingen erin zitten merk ik nu op. :') Kom ik aan met een stille nerd.
Hahahaha. Mijn persornage in de musical is jaloers en in de RPG is Een soort van mengeling.
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
Crudelis schreef:
tja... ik merkte het ook, maar ik deed bijna in alle rpg james een ruwe jongen en dav veranderde ik het altijd een beetje
Oh, dankjewel. <3 Ik vind mezelf met rpg chaotisch schrijven. Het gaat niet om de lengte van het stukje, maar om de inhoud. ^^ Ik wacht even totdat de reactie van James is aangepast, dan ga ik verder.
Crudelis schreef:
Oh, dankjewel. <3 Ik vind mezelf met rpg chaotisch schrijven. Het gaat niet om de lengte van het stukje, maar om de inhoud. ^^ Ik wacht even totdat de reactie van James is aangepast, dan ga ik verder.
oke.
Uh... Scar en Harry kan ik niet bij Rose kwijt, sorry.
En dat moet je aan Naomi vragen, daar weet ik niks van, die rol heb ik er namelijk niet bij verzonnen.
Naja niet veel de helft zit bij de musical te oefenen de andere helft is op het schoolplein. Chiara is veranderd. Harry gelooft het niet dus ze hebben ruzie.
@BigFatLiar Sorry, ik heb maar 1 personage dus kan niet echt bij iedereen zijn.
[ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 20:23 ]