Sikowitz schreef:
(...)
Klopt, maar af en toe vraag ik me echt af hoe ik in godsnaam aan ben genomen als ik zie wat andere mensen allemaal kunnen en wat ik dan neerzet. Maar ach. ga nu ook weer schilderen.
journalistiek is ook leuk. daar zat ik ook nog aan te denken.maar ik moet echt met mijn handen bezig zijn, anders haak ik te snal af. Daarom ben ik voorig jaar ook niet over gegaan. Werkplaats vond ik heel leuk. maar de leervaken waren een hel. oke, en ik was vaker niet dan wel op school, maar dat telt niet. ;x
Ik heb je werk nooit gezien, dus ik zou er niet over kunnen oordelen. :') Misschien vind jij het minder mooi dan anderen het vinden, het hangt van je oogpunt af. Hetzelfde als ik met mijn schrijfopdracht voor Engels had. Het meisje naast me had iets prachtigs geschreven en kreeg een zesje en ik kreeg met mijn werkje een acht. ;p
Lol, ik moet juist niet met mijn handen werken. Ik word daar enkel nerveus van. x'D Nou ja, zolang ik mijn fantasie mag gebruiken vind ik het best, maar mijn concentratieniveau is laag. Dat telt ook niet, dat is nu een beperking door mijn ongeluk. ;p
Reading a good book is like taking a journey.