• Mijn ouders zijn dit jaar 25 jaar getrouwd (juli) en mijn opa en oma 50 jaar getrouwd (mei).

    Mijn ouders willen niks in hun tuin hebben, maar ze hebben eigenwijze koppige kinderen gecreëerd, dus onze dorp krijgt echt wel te weten dat ze 25-jaar getrouwd zijn, maar op welke manier?
    Ook wil ik dat iedereen komt te weten dat mijn grootouders 50 jaar getrouwd zijn. Het moet ook geen duur grapje worden natuurlijk..

    Ik heb een aantal jaar geleden met mijn broers er al over gehad dat we ze een ballonvaart als cadeau willen geven, nu ben ik informatie daarover aan het zoeken en stuit op dingen als; 'Koopt u 1 t/m 4 tickets dan is de vaste afspreeklocatie '...' of '....'' en 'Als algemene regel geldt dat wanneer je vanaf een stoel op de grond kunt springen, je mee kunt varen'. Nu lijkt het me leuker om gewoon in mn dorp op te stijgen, maar dat is duurder en ik weet niet of die 70 bij 70m voor 't'huis nog kan door nieuwbouw. En mijn oma is niet goed bij been, ze kan nog wel gewoon lopen, maar ik zie haar echt niet van een stoel springen.
    Maar hoe moet je zoiets ook cadeau geven aangezien er zo'n anderhalve maand tussen de huwelijksdagen in zit?

    Suggesties? _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    De vfiend van mijn vere nicht doet vliegen in een luchtballon en dat kosdt aardig wat je bent al snel 150 euro per persoon. bij hun word je het mandje gewoon ingeholpen maar met je oma is dat denk obhandig. kun je ze niet een dinnerbon en als ze van sauna houden dagje sauna erbij doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind uiteten ook weer zo, tja, wat je met je familie vaak doet. Dat hebben we al vaker gedaan, met z'n allen uiteten of kanovaren etc. Maar niet apart. Het kan als een cadeautje erbij, zeg maar.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Je kunt het bekend maken door overal a4tjes op te hangen en misschien wilt de plaatselijke krant en radio meewerken voor een berichtje en omroep ofzo?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb ooit een ballonvaart gemaakt, en dat was volgensmij via Greetz. Het was ingeval heel erg leuk, en vast een leuk cadeautje!


    Travel far enough, you'll meet yourself