• Ik krijg net een brief van mijn zorgverzekeraar dat ik 114,90 euro moet betalen, omdat ik in het ziekenhuis ben geweest. Dat zou ik niet zo erg vinden als er ook iets serieus was geweest. Maar dat was er dus niet. Goed het verhaal:

    Vorig jaar was ik bij Nikki en dacht ik dat mijn lens in mijn oog zat, maar er niet uit wilde. Dit kan erg gevaarlijk zijn en mijn oog compleet kapot maken, dus besloot ik maar naar het ziekenhuis daar te gaan om het te laten controleren. Nou ik dus daar naartoe, bleek dat er niks aan de hand was en dat ik mijn hoornvlies voelde / daaraan trok. (Ja heel idioot, maar goed). Het enige wat die kerel deed was mijn oog openen, met een wattenstokje door mijn oog gaan en toen was ik alweer klaar, want er zat niks in mijn oog.

    Ik moet dus 114,90 betalen, omdat een mongool met een stokje door mijn oog gaat. Dat slaat echt nergens op.

    Ik ga morgen bellen, want ik ga dat echt echt niet betalen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsjeblieft :Y) En ik weet dat ik de komende jaar niet meer naar dokters en artsen ga. Welke soort dan ook. Ik ga alleen nog als mijn leven aan een zijden draadje hangt.


    Who needs them? Ik ga één keer per jaar naar de tandarts, het enige wat die vent doet is mijn tanden tellen. En een dokter verdient geld naar het luisteren van je verhaal, het "onderzoeken" wat niet meer is dan zogenaamde "misleiding" en dan een recept te schrijven met de kans dat je medicijn een placebo is. We zijn beter af zonder tegenwoordig. En je hebt Nikki om voor je te zorgen (:


    Miep

    Eerste hulp kost altijd meer geld dan de huisarts of dergelijke.


    SLOAN.

    Faults schreef:
    Eerste hulp kost altijd meer geld dan de huisarts of dergelijke.

    Het was een normale arts. Ik had een normale afspraak gemaakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Who needs them? Ik ga één keer per jaar naar de tandarts, het enige wat die vent doet is mijn tanden tellen. En een dokter verdient geld naar het luisteren van je verhaal, het "onderzoeken" wat niet meer is dan zogenaamde "misleiding" en dan een recept te schrijven met de kans dat je medicijn een placebo is. We zijn beter af zonder tegenwoordig. En je hebt Nikki om voor je te zorgen (:

    Agreed en Nikki weet vaak nog meer dan de artsen van tegenwoordig :Y) En daarbij heeft ze een familie die die mensen toch al niet vertrouwd, dus ze weet ook wat je moet geloven en niet. Perfect toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat kan nooit kloppen...

    Btw, het is hoornvlies ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Dat kan nooit kloppen...

    Btw, het is hoornvlies ^^

    Dat dacht ik dus ook, daarom bel ik morgen meteen.
    En dankje, aangepast.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zorgverzekeraar? Ben je niet verzekerd zodat de verzekering dit betaalt? Wat naar mijn idee weer leid naar de zorgverzekeraar. (als ik zulke dingen goed begrijp want eigenlijk weet ik er weinig tot niets vanaf)
    In ieder geval niet betalen, dit slaat gewoonweg nergens op.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Agreed en Nikki weet vaak nog meer dan de artsen van tegenwoordig :Y) En daarbij heeft ze een familie die die mensen toch al niet vertrouwd, dus ze weet ook wat je moet geloven en niet. Perfect toch?


    Perfect (:
    Ik hoop dat het je lukt.


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Who needs them? Ik ga één keer per jaar naar de tandarts, het enige wat die vent doet is mijn tanden tellen. En een dokter verdient geld naar het luisteren van je verhaal, het "onderzoeken" wat niet meer is dan zogenaamde "misleiding" en dan een recept te schrijven met de kans dat je medicijn een placebo is. We zijn beter af zonder tegenwoordig. En je hebt Nikki om voor je te zorgen (:

    O, en jij bent de expert op het gebied van artsen? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo hé, wat belachelijk ;o


    26 - 02 - '16

    Da's echt lelijk man, ik heb ook ergens een rekening van omgerekend 80 euro toen ik in Turkije op vakantie was. Hoppaaa, eigen risico.
    't Zorgstelsel is echt een dooddoener.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mithrandir schreef:
    (...)
    O, en jij bent de expert op het gebied van artsen? :'D


    Ofcourse not (:
    Ik zeg niet dat ze niets goed doen, maar af en toe...


    Miep

    Aaah, ik weet hoe verschrikkelijk het is als je gewoon niet zeker weet of die klotelens nou wel of niet in je oog zit.

    Anyway, what the hell, dat is echt niet normaal. Ik schrok al van het bedrag dat de orthodontist vroeg nadat ze de beugel van mijn broertje even wat strakker hadden getrokken.


    ars moriendi

    Mithrandir schreef:
    (...)
    O, en jij bent de expert op het gebied van artsen? :'D

    -prikt je- Aardig zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    Aaah, ik weet hoe verschrikkelijk het is als je gewoon niet zeker weet of die klotelens nou wel of niet in je oog zit.

    Anyway, what the hell, dat is echt niet normaal. Ik schrok al van het bedrag dat de orthodontist vroeg nadat ze de beugel van mijn broertje even wat strakker hadden getrokken.

    Ik wil het niet eens weten, lol. Zal vast tering veel zijn geweest.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.