• Hii,
    Well zoals de titel waarschijnlijk al wel een beetje een soort van duidelijk maakt zoek ik dus iemand die samen met mij een verhaal wilt schrijven. Ik heb gemerkt dat als ik alleen aan een verhaal werk ik er vaak na een tijdje al mee stop, en als je samen schrijft komt dat toch minder voor.
    Het liefste een Harry Potter verhaal, maar een Wolfpack of een OP kan ook altijd nog.
    Dus als iemand wilt zou ik zeggen laat een bericht achter na de piep... :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind alle drie de onderwerpen wel leuk. Op mijn profiel staan 2 OP verhalen, een die ik nog met iemand anders schrijf en een waar ik nog niet aan begonnen ben. Dus ik wil ook wel.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:57 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb geen pb gekregen hoor


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Emrys schreef:
    Ik heb net iedereen een privé bericht gestuurd met een lijstje met vragen erin ;3


    Ik heb niks gehad?;C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ook niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ik heb een beetje hetzelfde probleem, dus ik zou best wel mee willen helpen. Ik vind HP en de Wolfpack wel leuk :)


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    IK heb nu echt naar iedereen een pb gestuurd. Ik wacht nog even tot ik de lijstje terugkrijg en dan ga ik kiezen. Het kan misschien wel weer heel laat worden want ik heb niet echt een praktische tijd uitgekozen aangezien ik nu elke dag vastenavond/carnaval ga vieren en dan ga ik vroeg weg en ben ik ook laat weer terug. Maar op zen laatst woensdag komt de uitslag!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ingevult


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ook, haha, ik ben echt super raar, ik lust gewoon echt geen chocola:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ook, haha, ik ben echt super raar, ik lust gewoon echt geen chocola:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ö
    Nouja, ik lust weer geen marsepein


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb koppijn heb veel te veel in de stad gezeten en veel te veel koekjes gegeten maar ik heb nu toch een besluit genomen.
    Het was moeilijk om uiteindelijk de beste uit te kiezen aangezien iedereen wel goed was. *oh gosh dat zeggen ze op tv ook altijd* Maar uiteindelijk is het toch gelukt. En aangezien ik heb besloten twee mensen te kiezen voor twee verschillende verhalen aangezien ik echt weer eens aan de bak moet zijn het geworden:

    *tromgeroffel*

    Druella á la Hp

    et

    Carstairs á la Wolfpack.

    Gefeliciflapstaart! En voor alle anderen het was leuk om jullie min of meer te leren kennen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 10:32 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Alweer te laat.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gefeliciteerd c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Gefeliciteerd c:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    yay awesome, thanks!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''