• Wij hadden vandaag verkeerseducatie dag en een van de dingen die we gingen doen was rolstoel basketbal -ronduit het leukste want de rest was saaier dan saai- wat echt leuk was. Ik moet zeggen dat het ook hartstikke lastig was, ik bastketbal zelf en ga vanavond weer trainen, maar in een rolstoel is het toch even andere koek.....je mag maar twee keer rollen, daarna moet je stuiteren en dan mag je weer rollen......de bal is veel sneller dan jij in je rolstoel en dan rol je er dus al snel als een dolle achterna met het gevolg: spierpijn!
    Ik ben opeens heel dankbaar met mijn benen want mijn armen zouden het echt niet uithouden om de hele dag die rolstoel te duwen wat opzich niet moeilijk is want ze zijn heel wendbaar, maar het is vooral zwaar!

    En nu maar hopen dat de basketbal training vanavond goed gaat met die spierpijn....


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand die het interessant vind of er iets op te zeggen heeft?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Een meisje uit de klas op de basisschool diens zus was naar Beijing naar de Paralympische Spelen als één van de rolstoelbasketballers geweest, echt bijzonder. Afgelopen Spelen ook. Ik weet nog dat toen haar zus terug was, ze haar Asics mocht hebben, maar dat was verdomd vet, omdat nou, ja, ze waren helemaal in Beijing geweest, speciaal voor het team gemaakt. Die dus heeft nog bij mijn zus in de klas gezeten en toen ik in de 1e klas zat, zat die zus in de 5e of 6e, ik weet niet welk niveau. Ik heb haar wel 's met een vriendin in de aula zien dollen met de rolstoel, freaking vet wat die allemaal kan en doet :D


    You can't blame gravity for falling in love.

    Einaudi schreef:
    Een meisje uit de klas op de basisschool diens zus was naar Beijing naar de Paralympische Spelen als één van de rolstoelbasketballers geweest, echt bijzonder. Afgelopen Spelen ook. Ik weet nog dat toen haar zus terug was, ze haar Asics mocht hebben, maar dat was verdomd vet, omdat nou, ja, ze waren helemaal in Beijing geweest, speciaal voor het team gemaakt. Die dus heeft nog bij mijn zus in de klas gezeten en toen ik in de 1e klas zat, zat die zus in de 5e of 6e, ik weet niet welk niveau. Ik heb haar wel 's met een vriendin in de aula zien dollen met de rolstoel, freaking vet wat die allemaal kan en doet :D


    Dan is ze vast erg sterk in haar armen denk ik zo, ik ben helemaal niet slap hoor, best sterk zelfs maar dit ging me te ver! Haha.:) Heb wel respect voor dat soort mensen en ga zeker een keertje de paralympics basketbal kijken nu!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk, dat die mensen gewoon kunnen sporten (:


    •*• Lululu •*•

    Wij hebben ooit op de basisschool ons 'rolstoelrijbewijs' moeten halen. Een hele dag op rolstoel doorbrengen en spelletjes spelen, waaronder basketbal. Was leuk, alleen de begeleider duwde me steeds van de rolstoel af ^^.


    i put the fun in funeral

    Lijkt me wel grappig om een keer te doen (:


    Do what people say you can't.

    Mallory schreef:
    Leuk, dat die mensen gewoon kunnen sporten (:


    Inderdaad en het is echt intsens, niks lekker lui zitten!


    You were born original, don't die as a copy.

    Backfire schreef:
    Wij hebben ooit op de basisschool ons 'rolstoelrijbewijs' moeten halen. Een hele dag op rolstoel doorbrengen en spelletjes spelen, waaronder basketbal. Was leuk, alleen de begeleider duwde me steeds van de rolstoel af ^^.


    [/pink]Hahahaha awh.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Besar schreef:
    Lijkt me wel grappig om een keer te doen (:


    en zwaar!xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Iemand die zijn benen niet kan gebruiken, kan alle energie voor zijn armen sparen, dus het zal heel erg schelen als je niet anders gewend bent. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb het ooit geprobeerd met tennis. Niet-te-doen >.<

    Ik heb ooit in een rolstoel een parcours afgelegd, dat was wel grappig, ik kon alleen niet met de rolstoel overweg. Dat was op een dag we voorlichting kregen van mensen met een handicap: dus blinde mensen, dove mensen, verlamde mensen. Heel interessant (:


    Take risks and conquer your fears.

    SPECS schreef:
    (...)

    Inderdaad en het is echt intsens, niks lekker lui zitten!

    Ik vind het gewoon goed, dat de mensen die het al zwaar hebben door in een rolstoel te zitten, gewoon kunnnen sporten.


    •*• Lululu •*•

    Mijn broer zit al heel lang op rolstoelhockey en aan het eind van het seizoen mogen wij dan ook meedoen zo een dag
    En dat is ook nog moeilijker dan het lijkt
    Maar leuk dat jullie dat moeten doen
    Ik vind dat er wel wat meer aandacht mag komen voor gehandicaptensporten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Serieus, niet gelijk na 9 minuten zeuren dat niemand reageert.
    Het lijkt me leuk om dat een keer te doen. ^^


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.