• Weet iemand hoe dit zit?
    Ik heb gisteren Sony Vegas 11 gedownload, en nu heb ik steeds een helft van het filmpje wel de kleuren en de andere kant blijft normaal...



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    TVD:9~:9~
    Haha, nee sorry.
    Je zou het aan DarkSavior kunnen vragen, die heeft daar verstand van.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 10:42 ]


    •*• Lululu •*•

    Dude ik zou 't niet weten tbh. Ken iemand die al jaren met SV werkt, but not me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mallory schreef:
    TVD:9~:9~
    Haha, nee sorry.
    Je zou het aan DarkSavior kunnen vragen, die heeft daar verstand van.


    Hehe, yes TVD.
    Ik zal even kijken c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben er al :Y) En ik werk ook met Sony Vegas. 12.0 om precies te zijn. Wat is nou precies het probleem, want ik snap je uitleg niet helemaal.

    Btw, er is geen garantie dat ik je kan helpen, want ik snap het programma net genoeg om basic editing te doen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 11:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben er al :Y) En ik werk ook met Sony Vegas. 12.0 om precies te zijn. Wat is nou precies het probleem, want ik snap je uitleg niet helemaal.

    Btw, er is geen garantie dat ik je kan helpen, want ik snap het programma net genoeg om basic editing te doen.


    Ik heb 11, alleen als ik zeg maar effecten gebruik dan krijgt de helft van de video maar wat ik precies wil en de ander helft blijft normaal.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pellegrino schreef:
    (...)

    Ik heb 11, alleen als ik zeg maar effecten gebruik dan krijgt de helft van de video maar wat ik precies wil en de ander helft blijft normaal.

    Aah okay. Uuuhm. Doe eens CTRL + A en doe het effect er nog eens op. Helpt dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil dat programma ook echt graag hebbe. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik wil dat programma ook echt graag hebbe. :x

    Dan download je het via een torrent? Ga naar "fucktimkuik.org" (Om op Piratebay te komen), zoek op "Sony Vegas" en druk dan op de tekst "SE". Neem dan dan de torrent die het hoogst staat en in de naam "32 bits" heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet op het pijltje rechts van preview klikken. Dus hetgene dat er naast het bolletje staat. Daar zou ergens iets van full view ofzo moeten staan daar opklikken. Ik kan dat nu niet controleren, maar je ene kant is het beeld zonder effect, de andere met de effecten die je hebt toegepast.


    Ex astris, sciencia

    Everdeen schreef:
    Ik wil dat programma ook echt graag hebbe. :x

    hier

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2013 - 13:52 ]

    technomen schreef:
    (...)
    hier

    Dat mag niet.

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2013 - 13:52 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Geen links naar directe downloads plaatsen aub.


    I am an idiot, I move.

    Oh, wacht. Het is gewoon een preview. Misschien moet je eerst "Apply" of zo doen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aeifsome schreef:
    Geen links naar directe downloads plaatsen aub.

    ja ze vraagt er om ea , ik geeft haar en tis nie goed

    Ik wilde gewoon een uitleg zoals Mitchell gaf, hahaha. Verder niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.