• Stravaganza

    Naast onze wereld is er nog een parallelle wereld, die echter zo'n 450 jaar achterloopt op de onze. Een speciaal genootschap van stravaganti reizen tussen Talia, dat sterk lijkt op ons zestiende-eeuwse Italië, en Engeland in onze wereld. Om van de ene naar de andere wereld te reizen heeft elke stravagante een persoonlijke talisman. Een aantal Londonse jongeren van Barnsbury School uit onze tijd krijgen bij toeval een talisman in handen en reizen in hun slaap naar verschillende steden in Talia. Daar komen ze voor grote gevaren te staan. De familie Di Chimici, van oudsher de grote vijand van de stravaganti, wil het geheim van het stravageren, het reizen in je slaap, achterhalen om zo hun macht en rijkdom nog verder uit te breiden.
    Ze beramen naast dat ook plannen om de troon over te nemen van de mooie duchessa, Arianna. Voor deze plannen gaan ze spionage, complotten en moord niet uit de weg. De stravaganti uit onze wereld moeten hun Taliaanse vrienden zien te helpen, maar tegelijkertijd voorkomen dat hun geheim in de handen van de Chimici's valt.

    Engeland:
    Stravaganti (jongeren)
    - Gereserveerd - Kwijt
    - Jared Ray Cooper - MindBreaker

    Talia
    Stravaganti (alle leeftijden)

    Gewone mensen of hofhouding
    - Gereserveerd - Dashed

    Duchessa
    - Arianna

    Di Chimici's
    - Arthurin Hilliath Di Chimi |Zoon| - MindBreaker


    Invullen
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Rol:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra: (eigenaardigheden?)


    Regels
    - OOC tussen () [] {}
    - Geen oneliners
    - 16+ is toegestaan
    - Ik alleen maak de topics aan, als ik weg ben, vraag ik het wel iemand
    - geen geclaim


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 21:16 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yes, yes, Yesss! Mag ik een vrouwelijke Barnsbury-studente reserveren?


    Tijd voor koffie.

    aww, ik wil wel, maar ik ga zaterdag voor een week op vakantie...(huil)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    [ok ik zet je erbij en @LexLover: misschien kan je inpikken als we daadwerkelijk al begonnen zijn?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    hmm... Dan zou ik het wel leuk vinden om de dochter van Di Chimici te spelen, die tegelijkertijd spion is... Maar dan vul ik hem ook pas volgende week zondag in... ik weet niet of dat zo handig is...?

    Weet je wat, ik zie het volgende week zondag wel, als je me erbij wilt hebben, zet je me erbij, en als je het te lang vindt duren, haal je me weg :)


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    ok :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Naam: Jared Ray Cooper
    Bijnaam: Jare
    Leeftijd: 16
    Rol: Jongeren uit Engeland
    Karakter: Jared is een lieve jongen die altijd voor zijn vrienden opkomt. Hij is een echte perfectionist en kan niet tegen half werk. Opgeven doet hij ook niet, en dat maakt hem een goede reiziger. Zijn droom is dan ook een wereldreis te maken en misschien ook wel de ruimte te ontdekken.
    Uiterlijk:






    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Arthurin Hilliath Di Chimi
    Bijnaam: Arthur
    Leeftijd: 15
    Rol: Zoon Di Chimi
    Karakter: Arthurin is de underdog van zijn familie. Alle klusjes in huis moet hij doen. Dat komt doordat hij niet zo stoer is als de andere mannen/ jongens. Althans, dat laat hij ze denken. Arthurin is vanbinnen juist een stoere jongen die razend graag op avontuur uit wil, maar word tegengehouden door zijn ouders. De rest komt in de Rpg.
    Uiterlijk:




    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik hou van die serie !! :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (HEEL misschien dat ik mee ga doen, maar zoals je -ongetwijfeld- al had gemerkt ik kom niet zo vaak meer online dus ik twijfel want ik hou echt heel erg veel van deze boeken ;S DILEMMA)


    On wednesdays we wear black

    [Denk Anne Denk xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (anne denkt, anne denkt maar eerst gaat ze even huiswerk doen, haha C;' )


    On wednesdays we wear black

    [Succes xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    oke fuck huiswerk xd
    ik wil graag een vrouwelijke taliaanse burger ;) Alleen ik moet er wel bij zeggen dat als ik veel huiswerk heb dat ik niet gelijk reageer ;s ...


    On wednesdays we wear black

    niet erg


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'