• Hoi!

    Een vriendin van mij heeft echt een geweldig hoesje, en net nieuw. Dus ik heb het merk opgezocht.
    Het was zo'n hoesje, met zo'n leuk randje :3
    Jammer genoeg heb ik geen iPhone 5. Maar voor de iPhone 4s kan ik hem nergens op de site vinden. Google helpt ook niet echt want dan krijg ik allemaal hoesjes van andere merken. Weet iemand anders hoe zo'n randje heet of zo? :$

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nee sorry, ik heb daar geen verstand van.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb geen iPhone, dus ik ken er niets van. Maar misschien moet je naar de winkel gaan waar zij het heeft gekocht en daar eens informeren?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:47 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik heb geen iPhone, dus ik ken er niets van. Maar misschien moet je naar de winkel gaan waar zij het heeft gekocht en daar eens informeren?


    26 - 02 - '16

    Even de achterlijkste vraag die ik ooit gesteld heb waarschijnlijk, maar heb je ook van die mobiel-hoesjes voor niet-iPhones? I'm perfectly fine with my cheapass Samsung Gio maar die hoesjes zijn soms echt leuk.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:51 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Even de achterlijkste vraag die ik ooit gesteld heb waarschijnlijk, maar heb je ook van die mobiel-hoesjes voor niet-iPhones? I'm perfectly fine with my cheapass Samsung Gio maar die hoesjes zijn soms echt leuk.


    Jaa! Ik had die telefoon eerst ook. Op designskins.nl kun je er ook nog je eigen foto opplakken, maar dat is dan wel een soort sticker. Op die site kun je trouwens ook voor laptops en tablets en alles bestellen ;D

    -edit: ze hebben ook gewoon hoesjes hoor :3

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:03 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Sid schreef:
    Ik heb geen iPhone, dus ik ken er niets van. Maar misschien moet je naar de winkel gaan waar zij het heeft gekocht en daar eens informeren?


    Dat is het probleem. Zij heeft m gekregen...


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Dat is het probleem. Zij heeft m gekregen...

    Kan ze dan niet gaan informereb bij de persoon waarvan ze hen heeft gekregen?(:


    •*• Lululu •*•

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Jaa! Ik had die telefoon eerst ook. Op designskins.nl kun je er ook nog je eigen foto opplakken, maar dat is dan wel een soort sticker. Op die site kun je trouwens ook voor laptops en tablets en alles bestellen ;D

    -edit: ze hebben ook gewoon hoesjes hoor :3

    Thanks! (: Ik ga eens kijken.


    ars moriendi

    Jezus wat een idioot hoge prijs, die dingen kan je gewoon op ebay vinden voor 70 cent.
    Voila
    Je moet wel kijken bij buy it now en zetten op lowest + shipping first.
    En zo'n randje heet een bumper

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb geen iPhone, maar ik heb zo'n mobiel-sok-dinges. Er staat een smiley op en ik heb 'm van de Claires.

    Endure schreef:
    Jezus wat een idioot hoge prijs, die dingen kan je gewoon op ebay vinden voor 70 cent.
    Voila
    Je moet wel kijken bij buy it now en zetten op lowest + shipping first.
    En zo'n randje heet een bumper


    Het is geen bumper. Ik bedoel het gekleurde randje wat je kunt verwisselen op het hoesje zelf.
    Als je naar beneden schoolt bij de site die in de beginpunt staat zie je een grote foto van een zwart hoesje, met een oranje 'randje'.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Mallory schreef:
    Nee sorry, ik heb daar geen verstand van.


    Bad decisions make good stories.

    Cahanagh schreef:
    (...)

    Het is geen bumper. Ik bedoel het gekleurde randje wat je kunt verwisselen op het hoesje zelf.
    Als je naar beneden schoolt bij de site die in de beginpunt staat zie je een grote foto van een zwart hoesje, met een oranje 'randje'.


    Alsnog, kan je beter 4 bumpers kopen van ieder 70 cent, ben je nog goedkoper uit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.