• Hoi!

    Een vriendin van mij heeft echt een geweldig hoesje, en net nieuw. Dus ik heb het merk opgezocht.
    Het was zo'n hoesje, met zo'n leuk randje :3
    Jammer genoeg heb ik geen iPhone 5. Maar voor de iPhone 4s kan ik hem nergens op de site vinden. Google helpt ook niet echt want dan krijg ik allemaal hoesjes van andere merken. Weet iemand anders hoe zo'n randje heet of zo? :$

    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Nee sorry, ik heb daar geen verstand van.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb geen iPhone, dus ik ken er niets van. Maar misschien moet je naar de winkel gaan waar zij het heeft gekocht en daar eens informeren?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:47 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Ik heb geen iPhone, dus ik ken er niets van. Maar misschien moet je naar de winkel gaan waar zij het heeft gekocht en daar eens informeren?


    26 - 02 - '16

    Even de achterlijkste vraag die ik ooit gesteld heb waarschijnlijk, maar heb je ook van die mobiel-hoesjes voor niet-iPhones? I'm perfectly fine with my cheapass Samsung Gio maar die hoesjes zijn soms echt leuk.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:51 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Even de achterlijkste vraag die ik ooit gesteld heb waarschijnlijk, maar heb je ook van die mobiel-hoesjes voor niet-iPhones? I'm perfectly fine with my cheapass Samsung Gio maar die hoesjes zijn soms echt leuk.


    Jaa! Ik had die telefoon eerst ook. Op designskins.nl kun je er ook nog je eigen foto opplakken, maar dat is dan wel een soort sticker. Op die site kun je trouwens ook voor laptops en tablets en alles bestellen ;D

    -edit: ze hebben ook gewoon hoesjes hoor :3

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:03 ]