• Voor de mensen die altijd off-topic gaan, waarvan ik er af en toe eentje ben... Kunnen jullie hier gezellig gesprekjes voeren. We kunnen hier ook onze ideeën delen en andere dingen bespreken. Natuurlijk mag er nog wel eens off-topic gegaan worden, maar niet twee pagina's lang alsjeblieft. ;p

[ topic verplaatst door een moderator ]

Reading a good book is like taking a journey.

Crudelis schreef:
    (Omdat ik Louis wel zie schreeuwen in een grot als iemand hem bespringt. ;p Of Sienna moet krijsen, dat zie ik haar ook nog doen. Of tegelijk! ;O
    Jullie zijn ook kieskeurig, zeg... We kunnen er ook meerderen doen?
    Praattopic, leek me verstandig. x'D)

Ja zie ik inderdaad ook wel voor me en doe dan beide..
    Ik kies sowieso voor dat 'iets' tussen Hazz en Stephanie en natuurlijk de verassing voor Lou

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

mijn topics, deze is inderdaad erg handig :P

En wat is die 'iets'? ^^

Dus we doen sowieso al het Steph en Harry plan? En dan ook nog die grotten? Waren er nog dingen die we wilden doen of ben ik die al vergeten...

Ik wil Zayn vreemd laten gaan, maar vraag me verder niets x'D

Ik vind het goed en dat mogen jullie verzinnen, maar die grotten zie ik wel voor me en dat dankzij Lou en Sienna alles instort.

Hier nogmaals de ideeën
    ~Elena en Zayn krijgen ruzie, of één van de twee wilt een 'time-out'.
    ~We doen een spelletje! ;p Seven Minutes In Heaven, Truth Or Dare, ganzenbord... x'D
    ~Er gebeurt 'iets' tussen Stephanie en Harry. -De optie van Quinty.
    ~Zayn gaat vreemd. ;p (Oké, die kwam heel random.)
    ~De jongens nemen de meiden mee naar de ijsgrotten en als iemand (Ik stem voor Louis ;$) dan schrikt en begint te schreeuwen, stort er iets in en zitten ze vast. Daarmee kun je ook nog dingen verzinnen. Zoals iemand die claustrofobie heeft, iemand die iets breekt en mensen die hun ruzies opzij moeten zetten om de ander te helpen.

dat iets, kan een ruzie zijn of zo
    Of we doen dat Stephanie aan Lou wil laten voelen hoe het is en daarvoor Harry gebruikt. En dan zoent ze hem ineens of zo als Louis aankomt en dan is er een heel drama waar Harry eigenlijk niets aankon doen omdat die ineens gezoend werd?

Sienna kan vreemdgaan met Zayn? Anders rpg je met jezelf... ;p En dan heb ik ook nog iets te doen met Liam... ^^
    We kunnen dat inderdaad doen met Steph en Haz, maar dan heb ik wel het gevoel dat ik Steph ga buitensluiten op die manier. x'D Ik denk niet dat veel mensen dan nog blij met haar zullen zijn. ;p

xD ik denk dat Liam dat niet heel leuk gaat vinden :P
    hmm, dat zou wel kunnen, daar weet ik ook niks voor xD

Ik vind het goed en volgens mij heb je inderdaad gelijk. Haha dit gaat echt nog eens leuk worden (:
    Haha dat zit er best in maar in en wat had je dan als idee om haar niet buiten te sluiten? Volgens mij zijn er maar heel weinig manier x'D

Eerlijk gezegd heb ik daar geen idee op... Ach ja, jammer voor Steph dan. Ze heeft een reden, misschien begrijpen sommigen haar. ;p
    Dan is Sienna daarna héél lief voor Liam en doet ze er alles aan om het goed te maken! ^^ En dat is speciaal voor haar. Nou ja, dat dan doen? En dan kunnen ze daarna naar die grotten en dan kan daar iets gebeuren waardoor Stephanie en Louis wel normaal moeten doen? Mag ik nog een reactie van Liam trouwens? x'D Dan kan ik verder met Sienna en daarna Zayn en dan doe ik later Steph met Harry.

Liam is waarschijnlijk wel zo lief om der te vergeven, ook omdat ze nog geen echt relatie hebben eigenlijk:P
    heb al gereageerd met Liam ^^

[ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 20:08 ]

Dit doet me denken aan behinds the masks en word echt eng. Maar misschien wel en misschien niet.
    Weet je dat met die grotten moet wel lukken en de wonderen zijn de wereld nog niet uit

is goed dat dat later is met Step en Harry want dan kan ik eerst nog de verassing doen voor Louis :P,
    Moet ik die trouwens dan eerder dan de avond den of niet?

Jullie zijn echt gemeen om Louis dat aan te doen en dan ook nog is mij met de verassing x'D

Ja, ik denk dan aan... uh... mijn personage, ik ben haar naam kwijt... en Louis en Niall. ;p
    Dank je! <3 En dat klopt wel, met Liam en Sienna. En dat dacht ik ook al, want ik vind het zielig voor Lou om zijn verassing te verpesten. Doe maar.

Uh ja dat is een goede..Hmm Esmee? Of toch niet. Maar zeker Louis en Niall alleen kan ik je verzekeren dat Louis echt niet zo zal reageren als Niall, maar erger.
    Dit word een leuke verjaardag x'D