• Ik ben geen fan van Selena gomez, maar dit gaat gewoon veel te ver!:


    En ook die reacties eronder..
    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Haha, jeetje, wat triest zeg.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waar is de tijd gebleven dat tieners gewoon normaal deden? Waar is de tijd dat ouders hun kinderen echt goed opvoedden? Serieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol, wijf, spring van een brug of zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Junns schreef:
    En ze durft niet eens haar gezicht te laten zien, zo sneu.
    En al haar redenen zijn ook gewoon niet onderbouwd met argumenten. Prima dat je dit vind, maar dan alsjeblieft wel met goede redenen en niet 'omdat het kan'.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Milena schreef:
    Ik vind openlijk en overdreven haat uiten sowieso nutteloos, of dat naar Selena Gomez of naar Teletubbies toe gericht is.
    Natuurlijk kun je die hersenloze "fandames" niet dwingen om Selena leuk te vinden en te stoppen met haten, maar... Nee, hou je je haat dan toch voor jezelf, schrijf dat op een propje papier en verbrand het.


    •*• Lululu •*•

    Licet schreef:
    Price for being famous.



    +Ze is heus niet de enige.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik vind het prima als je een filmpje maakt met je mening over een artiest, maar doe dat dan niet zo overdreven grof en kinderachtig. En ja, er zijn meer mensen die artiesten haten op een nog veel ergere manier, maar dat betekent nog steeds niet dat dit normaal is.

    Ik ben geen fan, maar van alle dysneysterretjes vind ik haar nog het normaalste. Daarbij klinkt het in mijn ore niet logisch dat ze Demi Lovato en taylor gebruikt aangezien zij veel beroemder is dan hen (of in ieder geval beroemder dan Demi) ze had ook veel eerder een acteercariere dan haar dusja. En over bieber.. Nouja, zou het waar zijn dan houd ze het in ieder geval toch flink lang vol.
    Nouja, ik intereseer me weinig in dat sterre-gedoe maar een beetje respect mag wel, het gaat hier wel over een mens van vlees ne bloed, die hebben ook gevoel.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.