• Wie gaat? Ik heb wonder boven wonder tien kaarten weten te bemachtigen waardoor ik met alle mensen die wilden gaan, kan gaan! Dat wordt dan de derde keer voor mij. Pff, die kaartverkoop was echt zenuwslopend, niet leuk gewoon.


    the road of excess leads to the palace of wisdom

    Ik ga niet. Ik irriteer me altijd aan 't feit dat er nooit een complete line -up is als je kaarten koopt en dus niet weet of er wel wat bijzit. Ook nog eens het feit erbij dat ik de kaarten veel te duur vind.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ik ga niet. Ik irriteer me altijd aan 't feit dat er nooit een complete line -up is als je kaarten koopt en dus niet weet of er wel wat bijzit. Ook nog eens het feit erbij dat ik de kaarten veel te duur vind.


    Hmm ja, dat is een nadeel, hoewel ik de afgelopen twee jaar heb gemerkt dat er altijd wel genoeg leuke bands komen, ik ken ze niet direct altijd maar al ik het ga luisteren blijkt het wel heel leuk te zijn. En dan is het het geld voor mij ook waard :p!


    the road of excess leads to the palace of wisdom

    Vivere schreef:
    Ik ga niet. Ik irriteer me altijd aan 't feit dat er nooit een complete line -up is als je kaarten koopt en dus niet weet of er wel wat bijzit. Ook nog eens het feit erbij dat ik de kaarten veel te duur vind.


    Dit inderdaad. Plus zijn er altijd maar een stuk of 5 bands die ik echt leuk vind. Die komen ook naar andere festivals die een stuk minder kosten dan Lowlands.

    Maar toch alvast veel plezier gewenst :)

    Ik ga! =D
    Was echt verschrikkelijk die kaartverkoop. Was zelf niet thuis, dus moest me broer mijn kaartje laten bestellen. Maar hij nam Mierlo niets. Maar ik heb hem! Ben zo blij ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik niet, maar wat klasgenoten wel ^^


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!