• Toestemming van Amused


    Gegroet,
    ik -Patholoog- mag een WvW-wedstrijd organiseren. Omdat ik merk dat andere WvW-wedstrijden vaker halverwege stoppen, heb ik besloten dit op een andere manier aan te pakken, wat betekend dat iedere deelnemer actief mee gaat doen.

    Wat verlang ik van alle deelnemers?
    Ik zoek alleen enthousiaste spelers die actief meedoen. Met actief bedoel ik alle opdrachten inleveren op tijd + het spel volgen. Ik ga dit keer niet passief te werk, wat wil zeggen dat je maar moet gokken op wie je stemt, maar alle deelnemers moeten iets doen. Ik zou het ook fijn vinden als iedereen die een rol krijgt, zich ook aan de rol houd, mijn op tijd een privébericht stuurt etc.

    Wat doe ik met mensen die zich niet aan de regels houden?
    Het is heel vervelend als mensen niet op tijd iets inleveren. Om dit te voorkomen ga ik vervelend maatregelen nemen. Bij één keer te laat, strijk ik over mijn hart, áls je het binnen twee dagen alsnog inlevert. Ik vermeld alleen wiens schuld het was, bij de vertraging. Je houdt namelijk het hele spel op. Bij twee keer te laat, maak ik weer een melding van de schuldige van de vertraging + ik geef een kleine hint weg. Bij de derde keer te laat geef ik je rol weg en lig je voor het rapen bij de weerwolven of de burgers. Heel vervelend, maar anders valt er geen goede wedstrijd te organiseren.
    Als jij je halverwege wilt uitschrijven, mag dat alleen als je een goede reden hebt. Als je te weinig tijd hebt door school of het werk kun je dat van te voren al voorzien of je moet het risico maar nemen. Dus alleen bij een goede reden mag je eerder stoppen. Bovendien zoek ik ook reserve spelers. Denk ook aan je medespelers, voor hen is het ook vervelend als je je voortijdig uitschrijft!

    Hoe ga ik te werk?
    Hoe ik te werk ga, schrijf ik in een hoofdstuk van de story die eraan komt, samen met andere spelregels. Iedere ronde duurt afhangend van wie er aan de beurt is 2 of 5 dagen. In totaal duurt één dag en nacht twee weken. Dit is ruim voldoende. Als ik merk dat het vlotter kan, gaat het vlotter worden. Langzamer zal het niet worden, omdat dit genoeg tijd moet zijn.

    Opgeven via een privébericht met daarin ervaring van online WvW (veel/weinig) + een korte motivatie. Ik laat in principe iedereen toe, behalve als je motivatie echt demotiverend is.
    Als je op de deelnemerslijst staat, doe je mee. (:

    Actieve deelnemers (21/21) Compleet
    -Legolas10
    -Seaver
    -Gipsy
    -WillNotLearn
    -Spotgaai
    -Liberacorpus
    -AfterWinter
    -Chocobo
    -xJORDYCLASIE
    -YataMisaki
    -kittje
    -shelob
    -Bbrother
    -Rhyme
    -IveG0TStyles
    -Mallory
    -Elly4ever
    -Memoria
    -Jaimes
    -katl1
    -Besar

    We zijn wel compleet. Als je nog mee wil doen, kan dat, maar dan val je in als er iemand anders uit valt.
    Reserve deelnemers. (0/2) Reserve deelnemers volgen het spel als 'engel' die van bovenaf mee kijkt. Zij mogen niet stemmen, mee discussiëren of iets anders. Als een speler afvalt, nemen zij volledig de positie in van diegene, mocht het nodig zijn.
    -

    Btw, Neem ook een abo op de story!

    STORY
    Veel plezier aan iedereen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    katl1 schreef:
    Oké, ikke dus xD
    Mag ik de prijs ook verklappen?


    Ja doen! Ik ben nieuwsgierig. De wedstrijd is toch afgelopen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Oké, ik was dus de winnaar van ronde twee
    En mijn prijs...
    Oorspronkelijk was ik een simpele burger, maar toen ben ik plots onschuldig meisje geworden :D

    Oké, en nu ben ik benieuwd naar de andere winnaars en prijzen...
    Ik vermoed dat er nog een extra Cupido tussen zat ook, omdat er ergens werd gezegd dat er twee personen in het geheim getrouwd waren...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik was de eerste winnaar, en ik kreeg de rol van de Ziener. Ik had Jaimy en Marlijn alle twee al gelijk door.(krul)
    Ik had met mijn laatste woord wel gelijk, hehe.^^

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 9:40 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    Ik was de eerste winnaar, en ik kreeg de rol van de Ziener. Ik had Jaimy en Marlijn alle twee al gelijk door.(krul)
    Ik had met mijn laatste woord wel gelijk, hehe.^^


    Als jij toen niet je laatste woord had gegeven, dan denk ik niet dat ik er toen al was uitgevlogen ><

    Na ja, ik vond het wel grappig. We hebben er ook een hele story voor gehad hahaha


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Als jij toen niet je laatste woord had gegeven, dan denk ik niet dat ik er toen al was uitgevlogen ><

    Na ja, ik vond het wel grappig. We hebben er ook een hele story voor gehad hahaha

    (krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Crave schreef:
    (...)

    Als jij toen niet je laatste woord had gegeven, dan denk ik niet dat ik er toen al was uitgevlogen ><

    Na ja, ik vond het wel grappig. We hebben er ook een hele story voor gehad hahaha

    Het spijt me om dat te zeggen, maar dat was je wel (:
    Ik verdacht je namelijk al een tijdje voordat Aniek doodging en uiteindelijk was ik degene die je vermoordde :Y)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Oh men! Dat had ik noet verwacht dat die rollen terug zouden komen! Dat is ook helemaal niet gezegd om dat in mijn speech te zetten :o

    Alleen Marlijn en Jaimes Anniek? Wil je xeggen dat je mij eerst niet verdacht dan xD die story was echt grappig! Heb net alle reacties terug gelezen, zo grappig xD en zo makkelijk om te overleggen!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 19:29 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Aetha schreef:
    Oh men! Dat had ik noet verwacht dat die rollen terug zouden komen! Dat is ook helemaal niet gezegd om dat in mijn speech te zetten :o

    Alleen Marlijn en Jaimes Anniek? Wil je xeggen dat je mij eerst niet verdacht dan xD die story was echt grappig! Heb net alle reacties terug gelezen, zo grappig xD en zo makkelijk om te overleggen!

    *Aniek. (;
    Haha, inderdaad! Het was echt wel leuk. ;3


    •*• Lululu •*•

    Karev --> Memoria


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aetha schreef:
    Oh men! Dat had ik noet verwacht dat die rollen terug zouden komen! Dat is ook helemaal niet gezegd om dat in mijn speech te zetten :o

    Alleen Marlijn en Jaimes Anniek? Wil je xeggen dat je mij eerst niet verdacht dan xD die story was echt grappig! Heb net alle reacties terug gelezen, zo grappig xD en zo makkelijk om te overleggen!

    Ik verdachte je zoizo l, maar Jaimes en Marlijn wist ik zeker door mijn winst.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."