• Toestemming van Amused


    Gegroet,
    ik -Patholoog- mag een WvW-wedstrijd organiseren. Omdat ik merk dat andere WvW-wedstrijden vaker halverwege stoppen, heb ik besloten dit op een andere manier aan te pakken, wat betekend dat iedere deelnemer actief mee gaat doen.

    Wat verlang ik van alle deelnemers?
    Ik zoek alleen enthousiaste spelers die actief meedoen. Met actief bedoel ik alle opdrachten inleveren op tijd + het spel volgen. Ik ga dit keer niet passief te werk, wat wil zeggen dat je maar moet gokken op wie je stemt, maar alle deelnemers moeten iets doen. Ik zou het ook fijn vinden als iedereen die een rol krijgt, zich ook aan de rol houd, mijn op tijd een privébericht stuurt etc.

    Wat doe ik met mensen die zich niet aan de regels houden?
    Het is heel vervelend als mensen niet op tijd iets inleveren. Om dit te voorkomen ga ik vervelend maatregelen nemen. Bij één keer te laat, strijk ik over mijn hart, áls je het binnen twee dagen alsnog inlevert. Ik vermeld alleen wiens schuld het was, bij de vertraging. Je houdt namelijk het hele spel op. Bij twee keer te laat, maak ik weer een melding van de schuldige van de vertraging + ik geef een kleine hint weg. Bij de derde keer te laat geef ik je rol weg en lig je voor het rapen bij de weerwolven of de burgers. Heel vervelend, maar anders valt er geen goede wedstrijd te organiseren.
    Als jij je halverwege wilt uitschrijven, mag dat alleen als je een goede reden hebt. Als je te weinig tijd hebt door school of het werk kun je dat van te voren al voorzien of je moet het risico maar nemen. Dus alleen bij een goede reden mag je eerder stoppen. Bovendien zoek ik ook reserve spelers. Denk ook aan je medespelers, voor hen is het ook vervelend als je je voortijdig uitschrijft!

    Hoe ga ik te werk?
    Hoe ik te werk ga, schrijf ik in een hoofdstuk van de story die eraan komt, samen met andere spelregels. Iedere ronde duurt afhangend van wie er aan de beurt is 2 of 5 dagen. In totaal duurt één dag en nacht twee weken. Dit is ruim voldoende. Als ik merk dat het vlotter kan, gaat het vlotter worden. Langzamer zal het niet worden, omdat dit genoeg tijd moet zijn.

    Opgeven via een privébericht met daarin ervaring van online WvW (veel/weinig) + een korte motivatie. Ik laat in principe iedereen toe, behalve als je motivatie echt demotiverend is.
    Als je op de deelnemerslijst staat, doe je mee. (:

    Actieve deelnemers (21/21) Compleet
    -Legolas10
    -Seaver
    -Gipsy
    -WillNotLearn
    -Spotgaai
    -Liberacorpus
    -AfterWinter
    -Chocobo
    -xJORDYCLASIE
    -YataMisaki
    -kittje
    -shelob
    -Bbrother
    -Rhyme
    -IveG0TStyles
    -Mallory
    -Elly4ever
    -Memoria
    -Jaimes
    -katl1
    -Besar

    We zijn wel compleet. Als je nog mee wil doen, kan dat, maar dan val je in als er iemand anders uit valt.
    Reserve deelnemers. (0/2) Reserve deelnemers volgen het spel als 'engel' die van bovenaf mee kijkt. Zij mogen niet stemmen, mee discussiëren of iets anders. Als een speler afvalt, nemen zij volledig de positie in van diegene, mocht het nodig zijn.
    -

    Btw, Neem ook een abo op de story!

    STORY
    Veel plezier aan iedereen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 16:18 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankjewel!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Graaggedaan. (:


    •*• Lululu •*•

    Shiki -> Aetha (Ik denk ik zeg het toch maar even voor de zekerheid!^^)


    It's never gonna happen, Guys.

    Memoria --> Karev.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mallory -> Dempsey


    •*• Lululu •*•

    Waar is onze verwachte sterke discussie? xD
    Oké, ik beken, ik ben ook schuldig.
    Eerst nog wat schoolwerk, presentatie afwerken voor een groepswerk, en dan ga ik toch écht eens beginnen met alles na te lezen en verdenkingen te formuleren...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oké, om te beginnen, de gouden tip. Eerst dacht ik echt van, wtf?, maar aangezien er bij staat dat hij echt betekenis heeft, heb ik er daarnet toch nog even over nagedacht. En ik kan er twee dingen uithalen. Ten eerste, het konijntje dat de 'speech' doet, link ik aan de burgemeester, en het is duidelijk dat dat konijntje de moordenaar niet is, wat mij doet vermoeden dat Elly4ever onschuldig is.
    En ten tweede, die onschuldige konijntjes, zouden die toevallig op mijn profielplaatje kunnen slaan? (en nee, ik heb het niet net aangepast, ik heb nooit een ander gehad)

    Maar dus, even verder overlopen...
    Ten eerste, Dempsey, die volgens mij de schuldige is:
    "ik zal pas rusten als al deze onrust verdwenen is" - opdracht 1. Rusten, de weerwolven hebben toch heel wat meer werk dan de burgers?
    In de derde opdracht zegt ze dat ze zeker was dat IveGotStyles een weerwolf was. Akkoord, er waren veel personen die haar verdacht vonden, maar in een spel als dit kan je nooit echt zeker zijn, behalve eventueel als ziener, maar die is er niet meer. Ze was zeker, maar het was een burger.
    In opdracht vijf vertelt ze over een heel onrustige slaap, waarin ze continu wakker wordt. Hoe lang elke keer? Tijd genoeg om snel het dorp in te trekken en een slachtoffer te maken? Bovendien wordt ze van elk geluidje wakker. Weerwolven hebben vaak een scherp gehoor, scherper dan normale mensen, die waarschijnlijk een hoop van die kleine geluidjes niet zouden opmerken.
    En als laatste: het is me opgevallen dat Dempsey nooit andere wolven verdacht heeft bij de discussies en Shiki zelfs een paar keer verdedigd heeft
    En in de 'gouden tip' vond ik ook niets dat voor haar pleit.
    Ik weet dat ik vorige keer heb gezegd dat ik dacht dat ze onschuldig was, maar dat gevoel had ik ook over Elly4ever, en er zijn nog maar twee personen tussen wie ik kan kiezen.

    Elly4ever dan. Onschuldig, volgens mij.
    Het zou wel héél toevallig zijn als er twee keer een weerwolf burgemeester is, aangezien er veel meer burgers zijn dan weerwolven.
    In opdracht 1 merkt ze op dat de weerwolven slimmer zijn dan wij als burgers. Ik denk dat de juistheid daarvan ondertussen helaas wel bewezen is. Bovendien zegt ze ook dat niet iedereen die goed is een burger is, niet iedereen die slecht is, een weerwolf is. Zoals ze het verwoordt ben ik het er niet helemaal mee eens, maar ze heeft wel gelijk als ze bedoeld dat burgers vaak veel schuldiger kunnen lijken dan weerwolven, en weerwolven ook heel onschuldig kunnen lijken. Eén van ons drie is een weerwolf, terwijl die het niet zover had geschopt als ze niet onschuldig geleken had.
    Verder beschuldigde ze Shiki tot 2 keer toe in de opdrachten, wat niet logisch zou zijn als ze zelf een weerwolf was.
    En in tegenstelling tot Dempsey 'viel ze als een blok in slaap'. geen kans tot nachtelijke uitjes dus.
    Zoals ik eerder al zei, de gouden tip doet me ook vermoeden dat ze onschuldig is.

    En tja, als laatste, mijn eigen verdediging.
    Ik heb gemerkt dat ik vorige keer het meest verdacht was, op Seaver na. Misschien heb ik wel geluk gehad dat ik het overleefd heb, misschien ook niet, want er is tenslotte nog steeds een onschuldige burger gestorven.
    De Gouden tip pleit volgens mij in mijn voordeel, omdat, zoals ik al zei, de konijntjes er als onschuldig bestempeld worden, en mijn profielplaatje een konijntje is.
    Verder moet ik erkennen dat mijn stukje van vorige keer nogal dubbel geïnterpreteerd kan worden. Misschien had ik sommige dingen beter niet geschreven, maar goed, daarvoor is het nu te laat.
    "Zes uur 's ochtends, een persoonlijk record", daarmee bedoelde ik dus dat ik nooit eerder ben opgestaan, want zoals ik ook al schreef, normaal slaap ik altijd heel lang 's ochtends.
    En er werd ook gezegd dat het vreemd was dat ik niet wilde dat er een rol bekend gemaakt werd. Ik vond het gewoon jammer dat er, zo laat in het spel, nog iets te veel ontdekt werd. Trouwens, een weerwolf kon haar dan meteen vermoorden, want anders was er een verdachte minder nu. En als het de wolf was... gewoon jammer om een spel op die manier te moeten beëindigen dan. Maar zoals intussen duidelijk is, het ging om een onschuldig burger.
    En als laatste kan ik alleen maar zeggen dat ik al twee keer mee een weerwolf beschuldigd heb, WillNotLearn en Shiki, wat behoorlijk dom zou zijn als ik een weerwolf was.



    Zo, en nu jullie :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik weet het allemaal nog niet zo goed. Als je inderdaad kijkt naar de hint zou katl1 onschuldig zijn, vanwege het konijnen profiel plaatje, ik verdenk dempsey ook een beetje omdat de meeste toen dachten dat een shiki een weerwolf was, maar dempsey haarjuist als cupido zag. Dat ze dus haar mede weerwolf probeerde te verdedigen. Ik ga er nog is over nadenken.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 15:18 ]


    Can't control my second personality

    Wat mij een beetje opviel was dat Elly4ever vaak verdacht werd, maar ze er nooit uit is gegaan. Konijnen? :')
    Ow nu zie ik het. Ik ben momenteel erg druk maar ik zal mijn laatste verdenkingen hier zo snel mogelijk neerplaatsen.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 16:20 ]


    •*• Lululu •*•

    Elly4ever schreef:
    Ik weet het allemaal nog niet zo goed. Als je inderdaad kijkt naar de hint zou katl1 onschuldig zijn, vanwege het konijnen profiel plaatje, ik verdenk dempsey ook een beetje omdat de meeste toen dachten dat een shiki een weerwolf was, maar dempsey haarjuist als cupido zag. Dat ze dus haar mede weerwolf probeerde te verdedigen. Ik ga er nog is over nadenken.

    Ik zag haar als Cupido, omdat ze een bepaald zinnetje-geen zin om dat terug te zoeken-, mij sterk deed denken aan cupido, de eigenlijke cupido had ik niet als cupido gezien.;3
    En voor de duidelijkheid: Ik heb op WillNotLearn en Shiki gestemd.. Ik hield me daarbij gewoon aan mijn standpunt om niet achter mensen aan te gaan lopen die gewoon iemand schuldig maken.


    •*• Lululu •*•

    Eigenlijk hebben we allemaal (mits iedereen de waarheid sprak) op weeerwolven gestemd, dus dar gaat mijn vorige theorie. Toch denk ik dat de hint misschien op katl1 kan terug slaan en dat zou dus betekenen dat Dempsey de wolf is. Maar aan de andere kant kan dat ook gewoon puur toeval zijn, dus ik ga nog opzoek naar wat meer bewijs.


    Can't control my second personality

    @Demspey: ik las net alles nog eens na en ik kwam dat zinnetje tegen van Shiki, waarvan je zegt dat het je aan Cupido doet denken.
    "In de hoop dat de burgmeester extra steun zou krijgen en dat ik zelf wat kon doen aan die nare gevoelens."
    Ik zie eerlijk gezegd de link met Cupido hierin echt niet.

    En je kan nu wel zeggen dat je op WillNotLearn en Shiki gestemd hebt, maar in het discussietopic verwijs je nergens naar WillNotLearn (en lijk je dat zelfs uit de weg te gaan, je reageert op een bericht over WillNotLearn en IveGotStyles, maar je zegt niets over WillNotLearn). Shiki noem je ook nergens, tenzij om haar te verdedigen. Bovendien zijn er zowel van mij als van Elly4ever wel beschuldigen naar weerwolven toe in het discussietopic (allebei naar Shiki, en van mij ook naar WillNotLearn)

    Wat me ook opvalt, als ik naar de andere weerwolven ga kijken, is dat Jaimes/Crave nooit andere weerwolven beschuldigt heeft en wel onschuldige burgers. En als ik dan vergelijking maak: ze heeft Dempsey nooit beschuldigt, mij en Elly4ever wel.
    Over WillNotLearn kan ik moeilijk iets zeggen, aangezien die nooit mee heeft gediscussieerd, en voor Aetha/Shiki heb ik nu niet meteen tijd om alles uit te pluizen ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Kunnen we al een weerwolf aanwijzen, of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het erg druk, zo snel mogelijk!


    •*• Lululu •*•

    Voor mij kan het op zich wel, ik denk niet dat er nog veel meer discussie komt.


    Can't control my second personality