• Ik liep gisteren met Nikki door de stad en toen we in een winkel waren zag ik dit liggen:

    Ik kon het gewoon niet laten om het te kopen. Ik hou gewoon teveel van bouwdingen :x Nu loop ik er de hele tijd mee te spelen en alles.

    Heeft iemand anders nog iets "kinderlijks" gekocht?

    EDIT: HAHAHAHA, kijk wat ik net vond op 9gag:


    Er is geen beter doel dan dat voor zo'n rietje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Beckett schreef:
    Ze zijn niet echt, ze zijn niet van deeg gemaakt ofzo, maar allemaal plastic spullen xd

    Ik vind ze alsnog leuk :3 Leg ze op een schaaltje en zet ze in de keuken of op de woonkamer tafel neer. Ziet er vast leuk uit :Y)

    Gipsy schreef:
    Bellenblaas....eerst irriteerde ik mijn kat er wat mee.
    Het diertje sprong er de hele tijd naar, wat echt lachwekkend was om te zien.
    Maar eigenlijk wilde ik het kopen voor mijn 2jarig neefje (:

    Hahaha, die arme kat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rodgers schreef:
    Ik heb afgelopen jaar een coole alpaca knuffel voor mijn verjaardag gekregen, en die staat nu gezellig naast me op mijn bureau (':

    Dat vind ik nog niet eens zo kinderachtig hoor.

    Backfire schreef:
    Mijn reputatie op school is van laag naar tien meter onder de grond gegaan door samen met een vriend gigantische bellen te blazen op het schoolplein. Such fun. Wat jij hebt is cooler though :c.

    Hahaha, dat is inderdaad kinderachtig ;p Maar goed zolang jij het leuk vind, who cares?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wilde laatst van die ninja sterren magneten kopen, die zien er echt awesome uit. :Y)
    Alleen zijn ze best duur. D:

    Dragneel schreef:
    Ik wilde laatst van die ninja sterren magneten kopen, die zien er echt awesome uit. :Y)
    Alleen zijn ze best duur. D:

    Lol, dat is best awesome. Jammer dan dat ze zo duur zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nice. c: Hm, mijn laatste beetje kinderlijke aankoop was een 3Dkladblokje in vorm en kleur van een cupcake, bij V&D. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb een liefde voor knettersteentjes


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb in een kinderlijke bui eens zo'n nep tattoo uit een kauwgompakje op mijn arm geplakt c:


    26 - 02 - '16

    Folklore schreef:
    Nice. c: Hm, mijn laatste beetje kinderlijke aankoop was een 3Dkladblokje in vorm en kleur van een cupcake, bij V&D. ;p

    Dat is niet zo kinderachtig vind ik. Dat is meisjesachtig ;p

    Licet schreef:
    Ik heb een liefde voor knettersteentjes


    Dat is best geweldig :Y)

    Devourer schreef:
    Ik heb in een kinderlijke bui eens zo'n nep tattoo uit een kauwgompakje op mijn arm geplakt c:

    Hahahaha, ik wil ooook!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tanktopsgevalletjes met robotjes ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Da's toch gewoon leuk? ;D


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Da's toch gewoon leuk? ;D

    Jaaaa! Ik vind het geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben al tijden opzoek naar van die babyflesjes, waarvan de speen een soort lollygeval is en je die speen in de dip kan douwen. Jeugdsentiment (: Still haven't found them though

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 0:38 ]


    Miep

    Donoghue schreef:
    Ik ben al tijden opzoek naar van die babyflesjes, waarvan de speen een soort lollygeval is en je die speen in de dip kan douwen. Jeugdsentiment (: Still haven't found them though


    Big baby pops. 8D Je kan ze hieer nog bestellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Big baby pops. 8D Je kan ze hieer nog bestellen.


    You're the best. Ze zijn echt lekker, haha, wordt wel een ranzige boel aangezien alles gaat plakken, maargoed:9~


    Miep

    HAHAHAHA, kijk wat ik net vond op 9gag:


    Er is geen beter doel dan dat voor zo'n rietje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.