• Ik liep gisteren met Nikki door de stad en toen we in een winkel waren zag ik dit liggen:

    Ik kon het gewoon niet laten om het te kopen. Ik hou gewoon teveel van bouwdingen :x Nu loop ik er de hele tijd mee te spelen en alles.

    Heeft iemand anders nog iets "kinderlijks" gekocht?

    EDIT: HAHAHAHA, kijk wat ik net vond op 9gag:


    Er is geen beter doel dan dat voor zo'n rietje.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 17:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, en dan moet je ze aan elkaar koppelen, en dan krijg je echt een huge-ass rietjesgeval.


    Breng hem nou niet op ideeën. x_x Ik word er al de hele tijd lastig mee gevallen haha.


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ja, en dan moet je ze aan elkaar koppelen, en dan krijg je echt een huge-ass rietjesgeval.

    Omg :9~

    Assassin schreef:
    (...)

    Breng hem nou niet op ideeën. x_x Ik word er al de hele tijd lastig mee gevallen haha.

    Jij bent echt een bitch. Eerst zeggen dat je het leuk vind om mij ermee te zien spelen en nu dit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Breng hem nou niet op ideeën. x_x Ik word er al de hele tijd lastig mee gevallen haha.

    Aahhw Nikki, dan ga je toch gezellig met hem mee bouwen? :Y)


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahhw Nikki, dan ga je toch gezellig met hem mee bouwen? :Y)

    Dat wil ze dus niet ;c Ze wil er niet eens doorheen drinken. Ze vind het maar stom en saai ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een vriendin van me is laatst naar Japan geweest, en heeft allemaal van die kleine Japanse nutteloze dingetjes meegebracht, en ik heb er een paar gekregen, zoals dit mini-donutsetje, helemaal waardeloos, je kan het ook niet eten ofzo, maar zo leuk om te maken :'D

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 14:40 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik ben en zal altijd gek blijven op speelgoed :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Beckett schreef:
    Een vriendin van me is laatst naar Japan geweest, en heeft allemaal van die kleine Japanse nutteloze dingetjes meegebracht, en ik heb er een paar gekregen, zoals dit mini-donutsetje, helemaal waardeloos, je kan het ook niet eten ofzo, maar zo leuk om te maken :'D

    [IMAGE]

    Hahaha, die zijn echt echt klein.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, die zijn echt echt klein.


    Ze waren blijkbaar ook echt supergoedkoop, dus heeft ze er maar gelijk 3 gekocht :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat wil ze dus niet ;c Ze wil er niet eens doorheen drinken. Ze vind het maar stom en saai ;c

    D'aww. :c Koop er toch nog maar een, ik wil zien hoe de uitgebreide versie eruit ziet. (krul)
    Beckett schreef:
    Een vriendin van me is laatst naar Japan geweest, en heeft allemaal van die kleine Japanse nutteloze dingetjes meegebracht, en ik heb er een paar gekregen, zoals dit mini-donutsetje, helemaal waardeloos, je kan het ook niet eten ofzo, maar zo leuk om te maken :'D

    [/quote
    Ohh die zijn zo leuk! :'D Maar waarom kun je ze niet eten? Of smaakt het gewoon nergens naar?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahhw Nikki, dan ga je toch gezellig met hem mee bouwen? :Y)


    Nee, bedankt. Ik vind er niet zoveel aan en ik hou er ook niet van om door rietjes te drinken.


    Your make-up is terrible

    Beckett schreef:
    (...)

    Ze waren blijkbaar ook echt supergoedkoop, dus heeft ze er maar gelijk 3 gekocht :Y)

    Hahaha, gek persoon.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    D'aww. :c Koop er toch nog maar een, ik wil zien hoe de uitgebreide versie eruit ziet. (krul)

    Ga ik ook doen als ik weer geld heb en het kan vinden. Het was het laatste pakje in die winkel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bellenblaas....eerst irriteerde ik mijn kat er wat mee.
    Het diertje sprong er de hele tijd naar, wat echt lachwekkend was om te zien.
    Maar eigenlijk wilde ik het kopen voor mijn 2jarig neefje (:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 14:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ze zijn niet echt, ze zijn niet van deeg gemaakt ofzo, maar allemaal plastic spullen xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb afgelopen jaar een coole alpaca knuffel voor mijn verjaardag gekregen, en die staat nu gezellig naast me op mijn bureau (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Mijn reputatie op school is van laag naar tien meter onder de grond gegaan door samen met een vriend gigantische bellen te blazen op het schoolplein. Such fun. Wat jij hebt is cooler though :c.


    i put the fun in funeral