• Ik word de hele tijd gehackt. Het is heel vreemd, als ik uitlog en mijn wachtwoord opnieuw intik, zegt hij dat de combinatie niet klopt. Ik heb al supervaak mijn wachtwoord veranderd, maar hij blijft het de hele tijd zeggen? Weet iemand wat ik kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Kun je daarvan een link sturen? Een betrouwbare? Want ik heb al eerder een harde schijf laten ontploffen doordat ik de verkeerde nam.

    Alsjeblieft: Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Alsjeblieft: Klik


    Je bent geweldig, heel erg bedankt! Ik kan nu weer gewoon inloggen op Twitter, maar wie weet, in het vervolg...


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Je bent geweldig, heel erg bedankt! Ik kan nu weer gewoon inloggen op Twitter, maar wie weet, in het vervolg...

    Dankje, maar dat wist ik al (cat) Laat hem maar lekker scannen en laten we hopen dat het zo blijft :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankje, maar dat wist ik al (cat) Laat hem maar lekker scannen en laten we hopen dat het zo blijft :Y)


    Er zijn drie fouten gevonden, wat moet ik nu doen?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Er zijn drie fouten gevonden, wat moet ik nu doen?

    Oplossen / verwijderen / elke optie die op een of andere manier iets te maken heeft met het verwijderen van die dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.