• Ik word de hele tijd gehackt. Het is heel vreemd, als ik uitlog en mijn wachtwoord opnieuw intik, zegt hij dat de combinatie niet klopt. Ik heb al supervaak mijn wachtwoord veranderd, maar hij blijft het de hele tijd zeggen? Weet iemand wat ik kan doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    Je wachtwoord onthouden?
    Nee, geintje. Kun je het niet melden bij Twitter zelf? Je computer beter beveiligen, ingewikkeldere wachtwoorden nemen, wat vaker je scanner laten lopen?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Staat je caps misschien niet aan als je je wachtwoord typt? Zo niet; dan zou ik twitter eventjes mailen.

    Weet iemand het mailaccount van Twitter?


    Searching heavens for another earth


    Klik voor groter.

    Hoe kom je op die pagina?:
    [zorg dat je uitgelogt bent] www.twitter.com > help > iets werkt niet > Mijn account is gecompromitteerd/gehackt en ik kan niet inloggen!.
    Dan kan je nog op ondersteuningsticket klikken > lees eerst eventjes alles.
    Vanaf nadat je op ondersteuningsticket hebt geklikt > gehackt account > vul de goede in, volgens mij de 3e in jou geval > Volg de stappen zo nodig.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:59 ]

    Dat heb ik ook wel eens gehad, gewoon even je wachtwoord opnieuw veranderen en alles is opgelost. Als het goed is. ^^

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 19:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    Dat heb ik ook wel eens gehad, gewoon even je wachtwoord opnieuw veranderen en alles is opgelost. Als het goed is. ^^


    Nee, zelfs als ik mijn wachtwoord verander, blijft hij het zeggen...


    Searching heavens for another earth

    Als je ingelogd ben naar Applicaties gaan, daar alles verwijderen wat je niet kent/vertrouwt, je mail veranderen en je wachtwoord nog een keer veranderen.. En volgens mij kun je op twitter zelf een mailtje sturen :3

    Lees mijn berichtje eventjes, staat alles stap voor stap uitgelegd!

    Junns schreef:
    Je wachtwoord onthouden?
    Nee, geintje. Kun je het niet melden bij Twitter zelf? Je computer beter beveiligen, ingewikkeldere wachtwoorden nemen, wat vaker je scanner laten lopen?


    •*• Lululu •*•

    Scan je computer op virussen met bijvoorbeeld "Malware Anti Bytes' Anti-Malware". Je hebt misschien een keylogger en dan maakt het niet uit hoe vaak je je wachtwoord veranderd, want de hacker krijgt elke keer het nieuwe wachtwoord.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Scan je computer op virussen met bijvoorbeeld "Malware Anti Bytes' Anti-Malware". Je hebt misschien een keylogger en dan maakt het niet uit hoe vaak je je wachtwoord veranderd, want de hacker krijgt elke het nieuwe wachtwoord.


    Maar laatst heb ik nog een scan gehad en toen stonden er geen virussen op?


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Maar laatst heb ik nog een scan gehad en toen stonden er geen virussen op?

    Welke virusscanner heb je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Welke virusscanner heb je?


    Norton Security Scan.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Norton Security Scan.

    Ik zou Norton niet vertrouwen. Ik raad je aan het programma wat ik net voorstelde te downloaden, installeren, uit te voeren en daarmee te scannen. Als hij niks vind, tja dan heb je het tenminste geprobeerde en als hij wel wat vind is het probleem, hopelijk, opgelost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zou Norton niet vertrouwen. Ik raad je aan het programma wat ik net voorstelde te downloaden, installeren, uit te voeren en daarmee te scannen. Als hij niks vind, tja dan heb je het tenminste geprobeerde en als hij wel wat vind is het probleem, hopelijk, opgelost.


    Kun je daarvan een link sturen? Een betrouwbare? Want ik heb al eerder een harde schijf laten ontploffen doordat ik de verkeerde nam.


    Searching heavens for another earth