• Ik heb deze week stage gelopen bij mijn oude basisschool en bij mijn oude lerares die ik de laatste drie jaar van mijn basisschool tijd heb gehad.
    De kinderen waren enorm lief voor me en wouden niet dat ik weg ging, ik wou ook helemaal niet weg. Ik heb het reuze naar mijn zin gehad met knutselen, dansen, dingen uitleggen, fruit snijden, toneelstukjes kijken, nakijken en knuffelen met die schatjes.<3 Alles wat je doet voor die kleintjes, waarderen ze zo en ze geven je over alles complimentjes en ze knuffelen je -toen ik thuis kwam vandaag op mijn laatste dag moest ik toch een traantje laten omdat ik ze zo ga missen-.....daarom heb ik dus ook een taart voor ze gemaakt bijpassend bij hoe de klas heet, namelijk de bijenkorf. De taart vind je hieronder samen met enkele andere foto's.=)








    https://lh5.googleusercontent.com/-eOIOXA7aPNs/UQq6t7JLw5I/AAAAAAAAAis/qEVzWOS__GQ/s640/2013-01-31%252018.56.01.jpg

    https://lh4.googleusercontent.com/-qZI6y60q5m4/UQv6djc2I5I/AAAAAAAAAkA/45Uc0E_Zdxg/s512/2013-02-01%252013.58.19.jpg

    https://lh6.googleusercontent.com/-oAPgse2sd6I/UQv6gwRHZII/AAAAAAAAAkI/bVkYtJTWjSg/s640/2013-02-01%252013.59.04.jpg

    https://lh5.googleusercontent.com/-34smuaqXnfU/UQgVxMQsTsI/AAAAAAAAAhs/I2gdaldwZn8/s640/2013-01-29%252013.19.38.jpg

    https://lh4.googleusercontent.com/-Lv50m32mjEI/UQgVz6h4pVI/AAAAAAAAAiM/zXgRBOFNf_U/s512/2013-01-29%252014.32.47.jpg

    https://lh6.googleusercontent.com/-OvzHQ7fYdIE/UQv6aGuO5fI/AAAAAAAAAj4/voFDFqd2zmk/s512/2013-02-01%252013.56.20.jpg


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb zelf ook stage gelopen op een basisschool deze week en zo naar mijn zin gehad!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik heb zelf ook stage gelopen op een basisschool deze week en zo naar mijn zin gehad!


    In welke groepen?=)
    Ik heb de groepen 6,7,8 gehad, zijn gemengde klassen.:)
    Het is echt als een mes in mijn hart dat ik ze moet achter laten......"Kun je niet blijven....?" "Doei Jolijn." "Bedankt Jolijn." en dan krijg je ook nog een knuffel dan smelt je hart en breekt het tegelijkertijd omdat je ze niet meer gaat zien...nUWRNBUN(@#_UJ()OJD.:c


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    In welke groepen?=)
    Ik heb de groepen 6,7,8 gehad, zijn gemengde klassen.:)
    Het is echt als een mes in mijn hart dat ik ze moet achter laten......"Kun je niet blijven....?" "Doei Jolijn." "Bedankt Jolijn." en dan krijg je ook nog een knuffel dan smelt je hart en breekt het tegelijkertijd omdat je ze niet meer gaat zien...nUWRNBUN(@#_UJ()OJD.:c

    Groep 4 t/m 8. We hebben hier een hele kleine school met maar 32 leerlingen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Groep 4 t/m 8. We hebben hier een hele kleine school met maar 32 leerlingen, hahaha.


    Wow ja dat is mini.:o en ik vond mijn basisschool al aardig klein geworden....we hebben nu twee 6/7/8 klassen van 32 kinderen ieder, toen ik daar weg ging waren het er nog 3 van 32. En dan hebben we nog drie middenbouw klassen van 3/4/5 -tenzij dat er ook twee zijn geworden maar daar heb ik niks van gemerkt in ieder geval- klassen van wss 21 per klas wat er eerst ook 32 waren en dan nog twee onderbouw klassen met groep 2 met wss dan 30 leerlingen per klas en ook nog een groep 1 klas.......als het goed is.


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuk^^


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Leuk^^


    Ja het was ECHT leuk.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb 2 weken gelden in een groep 1/2 stage gedaan. De tweede dag kwamen ze me knuffelen enz. Ik heb zoiezo altijd iet smet kinderen gehad. Ik mag na de examens 2 dagen in de week vrijwillig er komen werken. Ik ging dinsdag kijken hoe het daar gaat in mijn twee tussenuren. Kom ik binnen "Juf Yvonne!!!"voiola heel de klas die wilt kroelen met je benen=) dat was echt lief. En ze vonden het niet leuk dat ik ging maar ik ga wss. om de twee weken even klangs.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leuk! Al zijn kinderen/basisscholen e.d. niet mijn ding...


    Bad decisions make good stories.

    MissStoran schreef:
    Ik heb 2 weken gelden in een groep 1/2 stage gedaan. De tweede dag kwamen ze me knuffelen enz. Ik heb zoiezo altijd iet smet kinderen gehad. Ik mag na de examens 2 dagen in de week vrijwillig er komen werken. Ik ging dinsdag kijken hoe het daar gaat in mijn twee tussenuren. Kom ik binnen "Juf Yvonne!!!"voiola heel de klas die wilt kroelen met je benen=) dat was echt lief. En ze vonden het niet leuk dat ik ging maar ik ga wss. om de twee weken even klangs.....


    Oh ik word geen juf genoemd haha.xD Ik word gewoon Jolijn genoemd, maar de lerares word ook gewoon Wendy genoemd dus ja.xD
    Maar indeed ze zijn echt lief en ik ga volgende week vrijdag wel nog eventjes carnaval met ze vieren maar toch deed dit echt pijn omdat ik ze daarna echt niet meer zie weetje wel....


    You were born original, don't die as a copy.

    Anarose schreef:
    Leuk! Al zijn kinderen/basisscholen e.d. niet mijn ding...


    Mijne wel.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    O, wat leuk! Ik zou zo graag ook eens stage willen lopen op een basisschool.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh ik word geen juf genoemd haha.xD Ik word gewoon Jolijn genoemd, maar de lerares word ook gewoon Wendy genoemd dus ja.xD
    Maar indeed ze zijn echt lief en ik ga volgende week vrijdag wel nog eventjes carnaval met ze vieren maar toch deed dit echt pijn omdat ik ze daarna echt niet meer zie weetje wel....
    daar worden alle mensjes juf genoemd
    Ik was een mooie juf=)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Capricious schreef:
    O, wat leuk! Ik zou zo graag ook eens stage willen lopen op een basisschool.


    Moet je doen als je de kans krijgt! Ze zijn zo lief.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    MissStoran schreef:
    (...) daar worden alle mensjes juf genoemd
    Ik was een mooie juf=)


    Awh wat lief hihi.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Snuffelstage zkr?:D
    ik moest 2 weken 2 keer snuffelstage
    Nu moet ik vanaf begin schooljaar tot mei stage lopen, en de enige kind die ik zie om de 1 week is van mijn stagebegeleider, en zij is een schatjeXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.