• © Shelob & Sinistra




    Het is het derde jaar van Harry, Ron en Hermelien. Ron ligt in bed in de ziekenzaal en Harry en Hermelien staan op het punt met behulp van de tijdverdrijver Sirius te gaan redden. Maar... Het gaat iets anders... Ron, die nieuwsgierig is, staat op en loopt hinkend naar Harry en Hermelien toe. Hij struikelt, houdt zich nog net vast aan Harry en slaat perongeluk, maar erg hard, tegen de tijdverdrijver. Het zandlopertje begint te draaien en te draaien, verschrikkelijk hard. Elkaar verschrikt vasthoudend beginnen ze terug te gaan in de tijd. Jaren en jaren terug...

    Zo komen Harry, Ron en Hermelien terug op Zweinstein. Maar dan... In de tijd dat James, Sirius, Remus en Peter er op zaten. Krijgen ze met z'n drieën uitgelegd wat er is gebeurd? Komen ze er achter wie ze zijn. Blijven ze? Of willen ze zo snel mogelijk terug? En... Wordt dit vriendschap of geloven the Marauders hen niet en... gebeurd er iets vreselijks? Dit alles wordt in deze RPG beschreven.



    Regels
    - Minimaal 4 regels per post
    - Mensen met ervaring! Echt, hier wordt vaak om gevraagd en toch komen er nieuwelingen in de RPG. Hier wil ik dat dus NIET. Echt mensen met een hoop ervaring, ook op Quizlet, er zijn namelijk maar een paar personages.
    - Vermoord elkaar niet, vechten mag maar niet doden.
    - Geen afgesproken liefdes, niet gelijk verliefd worden in het eerste topic of iets dergelijks. Komt erg onwaarschijnlijk over.
    - Als je meedoet, weet zeker dat je goed kan meedoen en niet maar een paar posts
    - 16+ toegestaan, maar houd het netjes a.u.b.
    - GEEN zelfverzonnen namen.
    - Alleen IK open nieuwe topics
    - HEB PLEZIER! het lijkt een grote lap regels, maar dit is echt alleen om het leuk en netjes te houden.



    Personages:

    Oude tijd

    James Potter Shelob

    Sirius Zwarts Sinistra

    Remus Lupos Squib

    Peter Pippeling

    Lily Evers Glucio

    Emily Purder –Moeder Katja Bell-

    Charles Bell –Vader Katja Bell-

    Emma Lyssanie –Moeder Loena Leeflang-

    Xenofilus Leeflang –Vader Loena Leeflang-

    Lucius Malfidus

    Severus Sneep DreamerN

    Bellatrix Zwarts Shelob

    Andromeda Zwarts Squib

    Narcissa Zwarts Glucio

    Iemand anders die ik vergeten ben


    Nieuwe Tijd

    Harry Potter Sinistra

    Ron Wemel Chapters

    Hermelien Griffel Dumbledore


    Note:
    Hier was al een topic van, maar omdat die doodliep is hier een nieuw rollentopic. Als je mee wilt doen. Post dan regelmatig. Het is logisch dat je niet elke dag kan reageren, maar eens per week moet wel lukken. Als dat niet gaat, schrijf je dan gewoon niet in.



    VEEL PLEZIER!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 16:05 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Glucio schreef:
    Weet je, ik ben blij dat er een nieuw rollentopic is. Nu leeft het tenminste weer ^^. Anders was dat gesprek van Peter en Lily waarschijnlijk echt van inhoudsloos naar slaapverwekkend gegaan :')


    Ja lol, ze gingen over prinsen praten:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog 7 rollen..

    Als Harry en Peter zijn ingevult beginnen we al hoor, denk ik;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Als Harry en Peter zijn ingevult beginnen we al hoor, denk ik;p


    Als ze worden invult... Kunnen we ze niet gewoon allemaal besturen als het nodig is?


    Happy Birthday my Potter!

    Peter kan opzich wel, maar Harry is wel belangerijk, haha. Dus

    WIE WILT HARRY?? Hihi


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Panday wilde Harry toch eerst in dat andere topic?


    Happy Birthday my Potter!

    Huh?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In dat oude rollentopic... Maar toen was Harry al bezet. Maar zie nu ook dat ze al twee dagen niet online is geweest


    Happy Birthday my Potter!

    Ow haha, weet iemand anders nog iemand wie Harry graag zou willen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [haha ik wil wel (A) maar ik heb Siriusje al duss.. Alleen als het mag...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Er zijn er meer met twee, dus dat mag gewoon hoor c;


    Happy Birthday my Potter!

    Hihi, geef mij Harry dan maar... (A)
    Femke, je bent mijn papa. :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Huisarrest^^ haha ik ga je erin zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat een aardige vader meteen. Ik luister lekker niet naar je (A)
    De perfecte puber... Ik ga hem zo wel ff aanmaken. Weetje, ik krijg het perfecte idee om voor mijn Harry personage Daniel Radcliffe te gebruiken als Harry Potter, hij lijkt er wel een beetje op.... (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hey ja, nu je het zegt... Vooral als hij in zo'n film speelt waar hij een bril heeft en een bliksemvormig litteken op zijn hoofd. Ik ben de naam van die film vergeten;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!