• Hoi allemaal,

    Voor de wat oudere mensen hier, die al studiefinanciering krijgen heb ik een vraagje. Ik ben bijna achttien, en je moet drie maanden voor je achttien word studiefinanciering aanvragen. Nou is het zo dat er thuis gewoon flink wat gedoe is geweest, en ik heb niet echt de tijd gehad om het samen met mijn ouders aan te vragen: Puntje bij paaltje, Ik ben over ongeveer twee weken jarig, en ik heb mijn studiefinanciering nog niet aangevraagd. Kan dit nou veel kwaad: In de zin dat ik nooit meer studiefinanciering krijg, of maakt het op zich niet veel uit?


    The heart of a woman means nothing in this world, as she dreams of waking up in a world where she no longer exists.

    Het maakt voor jou niet zo heel veel uit, het gaat toch pas in maart in. Elke drie maanden word het veranderd, omdat het ook zo gaat met je kinderbijslag. De kinderbijslag heb je namelijk al gehad voor deze drie maanden en pas daarna, in maart, gaat je studiefinanciering in. Toch moet je het wel snel aanvragen want het kan toch een tijdje duren.


    Your make-up is terrible

    Bedankt voor de hulp! (:


    The heart of a woman means nothing in this world, as she dreams of waking up in a world where she no longer exists.