• Ik;Juul McJohnson
    Jij; Justin Bieber.


    Alléén Anilicious en JustEmmax

    kuch kuch.

    Justin:

    Ik kijk even zuchtend naar mijn moeder en luister naar alle dingen die ze heeft te zeggen over mijn gedrag en hoe ik me moet gaan gedragen als Juul bij ons kwam wonen. Ik knik een paar keer en sta dan op. "Goed mag ik nu weer weg?" Ik rol met mijn ogen, loop de gang op en wil net de trap oplopen als ik de deurbel hoor gaan. "Great." Ik mompel het en loop naar de deur toe. Ik trek hem zachtjes open en kijk het meisje van top tot teen aan.

    Juul;
    Ik kijk wat onzeker rond me, naar het mega huis en druk dan op de bel. Er word al snel open gedaan door een jongen van mijn leeftijd. Ik moet toegeven, hij is niet lelijk. Ik laat mijn ogen even over hem heen glijden en herstel me al snel "Eh hee, ik ben Juul." ik glimlach naar hem.

    ORPG's zijn verboden op deze site, je mag geen topics aanmaken die bedoeld zijn voor bepaalde personen of waarin anderen niet mogen reageren, staat allemaal in de regels.


    Your make-up is terrible

    Justin:

    Ik rol eventjes met mijn ogen als ze zich zelf voorstelt. "Nee joh echt?" Ik mompel het sarcastisch en duw de deur voor haar open. "Doe alsof je thuis bent." Oké ik had gewoon mijn dag niet en vond het een vreemd idee dat een vreemd meisje in mijn huis zou gaan wonen.

    Assassin schreef:
    ORPG's zijn verboden op deze site, je mag geen topics aanmaken die bedoeld zijn voor bepaalde personen of waarin anderen niet mogen reageren, staat allemaal in de regels.


    Het is ook verboden je te gedragen als moderator?

    Anilicious schreef:
    (...)

    Het is ook verboden je te gedragen als moderator?


    Gelukkig niet zeg, anders konden al die noobs constant gewoon hun gang gaan.


    Your make-up is terrible

    Op dit topic word niet meer ge'rpg't, doei.