• Yoo! Weten jullie nog, concert 14 juni, toen door het THDST van die briefjes werden uitgedeeld over gratis foto's? DUDE! Ik heb er eentje ontvangen! Weetje hoe coel! Bill en Tom op een kruk zitten, Tom met een accoustisch gitaar, en Bill lachend. Omg, ik vind dit echt hip weetje XD?


    Life is hard and then we die

    Ik heb een lolly gehad xD!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik heb die foto ook n_n
    Beetje nutteloos voor dik 3 maand wachten?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik vind het niet erg XD ik vind het coel XD


    Life is hard and then we die

    Yoo! Weten jullie nog, concert 14 juni, toen door het THDST van die briefjes werden uitgedeeld over gratis foto's? DUDE! Ik heb er eentje ontvangen! Weetje hoe coel! Bill en Tom op een kruk zitten, Tom met een accoustisch gitaar, en Bill lachend. Omg, ik vind dit echt hip weetje XD?


    Die heb ik ook. Ik heb er net zo lang op gewacht en dat krijg ik maar 1 foto. derest moet je zelf betalen, niet? >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jep
    maar toch
    heb nog nooit een foto van ze gehad
    dus ik vind het gaaf xD


    Life is hard and then we die

    ik had zon ding opgestuurd van het concert in essen (4.11) ik heb m'n foto in April gekrege xD beetje laat, maar ik heb toen ook de hele collectie bijbesteld en toen kreeg ik een gratis fotoposter ^^

    ze waren op zoek naar Antwerpen, duitsland, dus mijn foto is wel degelijk 6 maand onderweg geweest :D

    kwoehsj, das lang ;o


    Life is hard and then we die