• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 15:27 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijne was eerst Harry, maar nu al best lang Zayn. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    @ Sebas , er is een new chapter , alleeeeen moet nog een foto bij, maar dat lukt me op de één of andere manier niet. :c


    Danmarks Dynamite.

    Mijne was eerste Louis, toen Zayn, toen heeeel kort Nialler en nu weer Zayn !


    Danmarks Dynamite.

    ik had in het begin, toen ze nog meededen aan x-factor, Liam als favoriet. maar toen werd dat al snel Harry. maar nu kan ik Harry niet meer los zien van Louis en is mijn favoriet Zayn!
    maar samen zijn ze het allerleukste. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jack en Finn live op YouNow!!
    dacht, vinden jullie wel leuk om te weten. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz schreef:
    Jack en Finn live op YouNow!!
    dacht, vinden jullie wel leuk om te weten. ;x


    Ik wil dat ze video's posten, mygod.
    Niet livestreamen.


    Danmarks Dynamite.

    Oh my godddddddddd. Pretty Little Liars is zo spannend!!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Donoghue schreef:
    Hoho, blijf eens even van Liam af. (:
    HE'S MINE.:9~

    Shit, nog 2 abo's en ik zit op 15 (:


    Als ik binnenkort weer een stukje schrijf bij een story met veel abo's ga ik even reclame voor je maken, jajaja.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Als ik binnenkort weer een stukje schrijf bij een story met veel abo's ga ik even reclame voor je maken, jajaja.


    Awh, Lieke <3


    Miep

    SuperMalik schreef:
    Ik heb Liam als favoriet wel eigenlijk (=


    Whoehoe (:


    Miep

    Mijn eerste was Liam, toen Harry, die gepaard ging met Larry, toen (die is net voorbij) had ik een Niall fangirl periode waaruit mijn verhaal volgde en sinds een tijdje, tegelijk met Niall weer terug naar Liam. Zayn is eigenlijk nooit echt favo geweest, maar ik vind hem wel echt zó leuk


    Miep

    Mischien iemand geintreseerd in mijn nieuwe rpg?
    On the list || One direction


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Donoghue schreef:
    Mijn eerste was Liam, toen Harry, die gepaard ging met Larry, toen (die is net voorbij) had ik een Niall fangirl periode waaruit mijn verhaal volgde en sinds een tijdje, tegelijk met Niall weer terug naar Liam. Zayn is eigenlijk nooit echt favo geweest, maar ik vind hem wel echt zó leuk


    Ik heb ze bijna allemaal als favoriet gehad behalve Louis.


    Physics is awesome

    Donoghue schreef:
    Mijn eerste was Liam, toen Harry, die gepaard ging met Larry, toen (die is net voorbij) had ik een Niall fangirl periode waaruit mijn verhaal volgde en sinds een tijdje, tegelijk met Niall weer terug naar Liam. Zayn is eigenlijk nooit echt favo geweest, maar ik vind hem wel echt zó leuk


    Ik had eerst Harry, nu zit ik aan Louis. Oh my god ik krijg echt kriebels van die jongen, dat is niet normaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oké, nou hoe het bij mij ging.

    Het begon bij Zayn, na een paar maanden veranderde dat in Liam, na een paar weken in Louis, daarna weer naar Zayn, toen naar Harry, toen na een tijdje naar Niall, toen weer naar Zayn, toen naar Niall, toen naar Liam en toen weer naar Louis en uiteindelijk weer naar Liam, lol.


    and let me kiss you.