• Klas 4b lijkt een doodgewone klas, met doodgewone kinderen. Maar niets is minder waar... Sommige mensen weten dingen die voor anderen gestoord lijken. Ze geloven in een andere wereld. Klinkt idioot, toch? Maar wat als ze toch gelijk hebben.. Dat er toch een andere wereld is...
    dit bewijzen ze tijdens een schooluitje.. Ze zorgen ervoor dat iedereen in hun wereld terecht komt, waar iedereen een grote rol speelt..
    En waarom speelt de ketting van een van de leerlingen zo'n grote rol? Een verhaal vol avontuur, spanning en actie...


    Genre: Fantasy, Avontuur, Onbekende Personen

    Doen/Niet doen?


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Doen! Maar wel oppassen dat het niet te cliché gaat worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn klas heet 4B *O*

    Ik wil je trouwens wel aanraden om op te passen met je woordgebruik. Hier bijvoorbeeld: Klinkt idioot, toch? Maar wat als ze toch gelijk hebben.. Dat er toch een andere wereld is...
    Daar krijg je meerdere keren 'toch', wat het een beetje storend maakt om te lezen.

    Sorry, dat moest er even uit


    Als jij er gemotiveerd voor bent; zeker doen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het zou een leuk verhaal kunnen worden, mits je het niet te afgezaagd maakt. Je zou als eerste bijvoorbeeld de ketting kunnen vervangen voor een ander voorwerp.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Het zou een leuk verhaal kunnen worden, mits je het niet te afgezaagd maakt. Je zou als eerste bijvoorbeeld de ketting kunnen vervangen voor een ander voorwerp.


    26 - 02 - '16

    Doen, maar let op het kan snel saai worden. Waarschuw me : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Leuk! Doen.


    Tijd voor koffie.