• Heey :'D Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel m'n kledingstijl sinds vorig jaar veranderd is. Ik had toen altijd zo'n colbert aan en de minst opvallende kleding ooit. Ik was echt een muurbloempje eigenlijk. Ben ik nu nog steeds maar mijn kledingstijl wordt steeds opvallender. Eigenlijk heeft Tumblr mijn stijl vooral veranderd. Klinkt misschien raar, maar het is waar (hé, dat rijmt haha). Ook kan ik nu wat meer soorten kleding aan doordat ik ben afgevallen, maar daar gaat het nu even niet om. Ik heb jullie mening nodig. Ik ben nog vaak erg onzeker als ik een nieuwe stijl probeer voor school. Ik ben bang voor de mening van anderen. Ik heb deze kleding (die op de foto staan) gisteren gekocht. Wow, ik moet mijn kamer echt eens gaan opruimen... Hoe vinden jullie die trui en die legging en zou ik ze morgen zo naar school aandoen? Alvast bedankt. (:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 12:40 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind de trui leuk, maar de legging niet zo. Maar je moet je niets aantrekken van wat anderen mooi vinden of wat tumblr als mooi aanschouwt. Zolang je je er zelf maar goed in voelt.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Ik vind de trui leuk, maar de legging niet zo. Maar je moet je niets aantrekken van wat anderen mooi vinden of wat tumblr als mooi aanschouwt. Zolang je je er zelf maar goed in voelt.


    Thanks (: Dat is waar, maar ik voelde me wel erg 'aangetrokken' tot de stijl van tumblr, daar voel ik me dus goed bij en ik krijg tegenwoordig wel steeds meer complimenten over mijn kleding. Alleen vroeg ik me af, of ik dit ook zo zou kunnen aantrekken. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het niet super opvallend hoor, gewoon casual :)
    Maar als jij dit mooi vind, gewoon aandoen! Je moet doen waar je je goed bij voelt! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    030513 schreef:
    (...)

    Thanks (: Dat is waar, maar ik voelde me wel erg 'aangetrokken' tot de stijl van tumblr, daar voel ik me dus goed bij en ik krijg tegenwoordig wel steeds meer complimenten over mijn kleding. Alleen vroeg ik me af, of ik dit ook zo zou kunnen aantrekken. (:


    Het is leuk dat je geïnspireerd raakt door tumblr, maar probeer gewoon zelf te kijken wat je écht leuk vindt. Je kunt zo vaak beweren de je dat het jouw kleding smaak is, maar zonder tumblr (of enige andere site) had je nu geen bloemenprint legging gedragen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Het is leuk dat je geïnspireerd raakt door tumblr, maar probeer gewoon zelf te kijken wat je écht leuk vindt. Je kunt zo vaak beweren de je dat het jouw kleding smaak is, maar zonder tumblr (of enige andere site) had je nu geen bloemenprint legging gedragen.


    Hmm, dat kan. xd


    The sun will rise and we will try again.

    als je het leuk vindt om mode plaatjes op internet op te zoeken moet je kijken op www.weheartit.com
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    BlondeBlond schreef:
    als je het leuk vindt om mode plaatjes op internet op te zoeken moet je kijken op www.weheartit.com
    xx


    Doe ik al, maar bedankt (:


    The sun will rise and we will try again.

    Het staat wel leuk, maar het is niet iets wat ik zelf zou aandoen (:


    El Diablo.

    Ik vind het heel leuk staan! (:


    To be soft is to be powerful

    Difficult schreef:
    Ik vind het heel leuk staan! (:


    Dankjewel! (:


    The sun will rise and we will try again.

    De trui vind ik wel leuk, de legging is niet echt mijn stijl. Toch denk ik wel dat je het gewoon naar school aan kan hoor. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het wel leuk, maar het zou leuker zijn moest die legging een broek zijn. Ik kan het echt niet aanzien als mensen een legging als broek gebruiken -niet gemeen tegen jou bedoelt hoor- maar dat is hoe ik erover denk.
    Verder vind ik het wel een leuke outfit (: Ik zie bij mijzelf ook dat mijn kledingstijl enorm hard veranderd is tegenover vorig jaar, maar je verandert nu eenmaal als je ouder wordt

    Ik zou het zelf nooit dragen, maar ik houd gewoon niet zo van die stijl :')
    Maar ik vind het je wel leuk staan! Dus ik zou zeggen: Als jij je er prettig in voelt -en waarschijnlijk doe je dat anders zou je t niet gekocht hebben ;p- trek het dan gewoon aan!

    Ik ben trouwens ook van stijl veranderd en ben ook minder een muurbloempje als eerst (:


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind het echt niet mooi, maar het is wel goed dat je steeds meer uit je schulp durft te kruipen. Aantrekken waar je je goed in voelt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    It's really cute !!!

    mijn moeder zou zeggen: te oudbollig.
    Maar ik vindt het prachtig !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3