• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Ik maak de kamerlijst, wel mag je mij vertellen bij wie je het liefste ingedeelt zou worden.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Nina Chanel McCean - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik wil nog wel een tweede jongen maken als dat mag?]

    Sure, doe maar.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Yuniper Lake
    Bijnaam: Yun, Lake
    Leeftijd: 17 jaar
    Innerlijk: Yuniper is een standvastig meisje, dat graag wil weten waar ze aan toe is. Eerlijkheid staat bij haar bovenaan, waardoor ze soms hard kan overkomen op anderen, omdat ze gewoon de waarheid tegen je zegt. Gevoelens daardoor gekwetst? Dat is dan maar jammer, want ze is niet van plan te liegen. Tenzij het haar goed uitkomt, want in de eerste plaats denkt ze eigenlijk altijd aan haarzelf en niet aan anderen. Yuniper is een redelijk gesloten meisje en zal geen emoties tonen van verdriet, pijn, extreme blijdschap of jaloezie. Ze zal eerder sarcastisch of verveeld reageren, dan toegeven dat ze gekwetst is of wat dan ook. Ze mag dan wel soms harteloos doen, in werkelijkheid is dit gewoon haar manier van overleven. Als je bij Yuniper een slechte eerste indruk maakt, dan kan dat rot verlopen voor jullie verdere verstandsverhouding. Ze zal je eerder minachten, dan alleen maar sarcastisch zijn. Echte vrienden heeft ze niet, voor haar gevoel, hoewel er wel meisjes zijn waar ze mee omgaat. Totdat ze hier terecht kwam. Als je Yuniper boosmaakt, kon je je vroeger beter uit de voeten maken, omdat ze anders met je ging vechten. Tegenwoordig zal ze een bezwering over je uitspreken en je pijn laten lijden op die manier. Ze is altijd wel in voor een spelletje met jongens, ze geeft niet veel om de jongens. Ook met meisjes durft ze het wel aan.
    Uiterlijk:


    Yuniper heeft lange, lichtblonde haren met een lichte slag erin. Op haar gezicht zijn sproetjes en haar ogen zijn doordringen blauw met een beetje grijs. Ze heeft littekens op haar armen, doordat ze gevochten heeft vroeger. Ze heeft vaak een sarcastische blik in haar ogen. Yuniper kan nogal een hoge eigendunk hebben en weet van haarzelf dat ze de looks heeft.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Yuniper is een heks, maar dit is nog niet voor heel lang. Pas twee jaar, dit is gekomen op haar zestiende. Ze leert er veel voor uit boeken, maar ze kan er niet bij iemand mee terecht. Niemand weet van haar dat ze een heks is en ze vraagt haarzelf af of er andere heksen in haar omgeving zijn.
    Extra: Yuniper is bi, ze valt dus op jongens en op meisjes, maar ze doet niet echt aan liefde. Ze vindt het simpelweg tijdverspilling en je kan er toch alleen maar gekwetst mee worden.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:58 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Volledige naam: Matthew Andy Dalton
    Leeftijd: 20
    Innerlijk:
    Matthew is het soort jongen dat je in boeken leest of op tv ziet. Hij is sportief, musicaal, sociaal naar iedereen en heeft geen slecht uiterlijk. Je zou denken dat hij perfect was maar hij is alles behalve. Op jongen leeftijd is Matthew overleden. Hij was dronken en zat met zijn jongere zusje Hannah. Door dat hij door rood reed werden ze aangereden. Hannah stierf in de auto en Matthew later in het ziekenhuis. Omdat Matthew rouwde om wat hij gedaan heeft is hij terug naar aarde gestuurd om voor zijn fout te werken en het goed te maken door andere te beschermen. Hij is nu dus een gevallen engel en mag pas terug keren wanneer hij voor zijn taak volbracht heeft of wanneer hij zelf wilt. Hij heeft van de goden een tweede leven gekregen wat zelfde gebeurt. Bij dit leven horen ook zijn speciale krachten. Zo heeft hij genezende krachten en is hij sterker en sneller dan andere mensen. Hij kan wanneer hij zich concentreert de tijd terug laten draaien. Dit kost heel veel energie en hij kan maar een paar minuten terug
    Uiterlijk:




    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Engel
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 22:14 ]

    Volledige naam: Logan Garcia
    Bijnaam: /
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Logan is nou niet echt bepaalt het sociale typ, en ontwijkt liever alles dat in de buurt komt van het praten of ontmoeten van mensen. Wanneer hij toch tegen iemand praat loopt het vaak uit tot sarcastische opmerkingen, is hij arrogant, eigenwijs en vaak onuitstaanbaar. Al is er soms iemand die er door heen breekt. Iemand waarom hij geeft, al komt het niet vaak voor en zal hij het ook niet snel toegeven.
    Uiterlijk:




    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Ongewoon, Weerwolf. Hierbij hoort dat al zijn zintuigen extra scherp zijn, hij kan beter horen, beter ruiken, beter zien in het donker en is sterker dan een normaal mens. Ook is deze weerwolf nog nooit echt veranderd, maar het zit er wel aan te komen. De eerste paar transformaties kan hij zelf niet in de hand houden en gebeuren gewoon, al is het wel duidelijk wanneer aangezien het op zulke momenten lijkt alsof hij heel erge koorts heeft.
    Extra: Wanneer hij dicht in de buurt komt van honden gaan die blaffen, omdat die merken dat er een roofdier in hun 'territorium' komt of is.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 16:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Al de jongens zijn zo knap o 3o


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Al de jongens zijn zo knap o 3o


    -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Nyan schreef:
    Zou ik een jongen mogen reserveren?


    Sure, ik heb je erbij gezet


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil graag een jongen reserveren, ik zit te denken aan een pschygopaat. Misschien wel een beetje inspired bij Evan Peters in American Horror Story seizoen 1. Is zo een rol mogelijk?

    -

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Uhm, sorry dat ik zoveel wissel van mening, maar dat kan wel, denk ik eigenlijk. Alleen is het dan wel gewoon een normaal mens met een bepaalt, afwijkend, innerlijk en geen ander wezen, toch?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:31 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Oh ja hij is gewoon een mens. Of nouja, gewoon een mens.. Er is mentaal wel wat mis maar niets bovennatuurlijks.

    Oké, dan mag het gewoon. Ik dacht even dat je zo iemand als een ander wezen zag, maar daarmee bedoel ik echt heksen, vampieren, weerwolven enzo

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 17:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Snap ik, ik wou alleen je toestemming, ga nu beginnen!