• In het warme Australië staat een groot strandhuis, waar elke zomer mensen naar toe komen voor een zomerse vakantie. De mensen die naar het strandhuis toe komen kennen elkaar niet, het zijn allemaal vreemden van elkaar dus ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen. Zal dit goed gaan of niet? Ook kunnen er wat ‘rare’ figuren tussen zitten, misschien is een van de jongens wel een vampier.. of een van de meisjes wel een heks? Daar kom je allemaal zelf achter, des te meer je elkaar leert kennen..

    Regels
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna mag iemand anders je rol hebben.
    - Als je je aanmeldt moet je zeker weten dat je echt gaat meedoen, anders wordt je verwijdert.
    - Ga niet dood of vermoord niemand zonder het eerst aan mij te vragen! Gewond raken mag wel.
    - Doe rustig met de anderen, niet meteen ruzie schoppen ofzo. Je kent elkaar nog niet.
    - Er moeten ook "gewone mensen" komen
    - Niet allemaal dezelfde gave
    - Minimaal vier volle regels per post
    - Ik maak de kamerlijst, wel mag je mij vertellen bij wie je het liefste ingedeelt zou worden.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend
    - Enjoy!


    Invullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan):
    Extra:


    Meisjes:
    - Nina Chanel McCean - 18 - zeemeermin - TheseWords
    - Katherina Elena Flow - 18 - mens - Coockies
    - Yuniper Lake - 17 - heks - Jaimes
    - Jade Rachelle Brown - 18 - Earthling - HurtedHeart
    - Ruby Aliana Emily Hastings - 18 - mens - Lizor
    - Philomenia Amaris Kingsleigh - 18 - halfgodin - Tolkien


    Jongens:
    - Charles Oliver Skyes - 20 - vampier - Jolene
    - Matthew Andy Dalmer - 20 - engel - Jolene
    - Logan Garcia - 18 - weerwolf - WillNotLearn
    - Lucas Alexander Enwright - 21 - communicator - mismi
    - Ethan Willow Clarckson - 19 - mens - Nyan
    - Seth Langdon - 19 - mens - Chapters


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 9:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik een meisje?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik doe mee met een jongen :3

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 12:13 ]

    Ik zal jullie er beide bij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Katherina Elena Flow
    Bijnaam: Kat, Elena, Ellie, Herri
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Katherina is een lief onschuldig meisje op het eerste gezicht. Ze lacht vaak en is meestal erg vrolijk. Haar leven bestaat uit gelukkig zijn, op het eerste gezicht. Ze is alleen vrienden met je om al je geheimen te achterhalen. Ze is er verslaafd aangeraakt om alles aan je te ontdekken, je geheimen. Alles. Daar draait haar leven om. Net zoals haar vader, ze is daarin doorgedraait. Overal waar ze kijkt ziet ze wel iets. Overal waar ze is, wilt ze een vreemd wezen ontdekken. Haar moeder heeft gemerkt dat ze is doorgeslagen en heeft haar daarom weggestuurd van haar vader, aangezien zij en haar vder elkaar opstoken. Katherina probeert het los te laten, maar ze vindt het lastig. Ze probeert terug te gaan naar wie ze was. Een vrolijk meisje die alles realistisch bekijkt, die niet geloofde in wezens en enkel bezig was met de dingen waar ze zeker van was. Doordat ze zo bezig is met het ontdekken van dingen, is ze het geluk in haar leven kwijt geraakt. Ze heeft geen vrienden meer en de meeste vinden haar raar. Daarom is ze erg gesloten en doet ze alles zelf. Katherina is snel gekwetst en makkelijk over te halen. Ze is een lief onschuldig meisje met een groot hart, maar gewoon iemand die niet weet wie ze nou werkelijk is. Ze voelt zich niet helemaal op haar plek en is soms helemaal de draad kwijt. Dan vind je haar meestal huilend in een afgelegen kamer. Al haar gevoelens moet ze alleen oplossen, nooit praat ze met mensen over dingen. Haar vader heeft zich nooit over haar bekommert, daarom is ze begonnen met het ontdekken van dingen. Ze voelt zich nog altijd leeg en wilt graag liefde, maar nog nooit heeft ze die gekregen op de manier zoals ze wilt. Daarom is ze ook best wel een flirt, ze wilt geliefd worden en heeft daar alles voor over. Daardoor staat ze soms ook oog in oog met het gevaar, terwijl ze het zelf niet eens doorheeft.
    Uiterlijk:




    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Mens
    Extra: Katherina haar vader was altijd al bezig met wezens. Hij wilde altijd al bewijzen dat vampiers bestaat en na een aantal jaar is hij achter de werkelijkheid gekomen van het bestaan van vampiers. Katherina heeft hem een keer afgeluisterd en is er zo achtergekomen. Sindsdien gaat zij ook haar eigen zoektocht af naar vampiers en diep in haar hart, zou ze best een vampier willen zijn. Niemand weet dat ook zij in die wezens geloofd en eigenlijk het gevaar opzoekt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 14:21 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Volledige naam: Nina Chanel McCean
    Bijnaam: Nien
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Veel mensen zien Nina als een lief, vrolijk, druk en gezellig meisje zonder zorgen. Een meisje dat altijd doet waar ze zin in heeft en ervan houd om in gezelligheid te verblijven. Maar eigenlijk heeft Nina er heel veel moeite mee zich altijd maar normaal te gedragen, haar ware aard voor de wereld te moeten verzwijgen.
    Uiterlijk:




    Nina is een klein meisje van 1.65 dat altijd hakken draagt omdat ze anders een kop kleiner is dan de meeste anderen. Ze heeft lange, bruine haren die de ene keer stijl zijn en de andere keer krullen. Haar ogen zijn felblauw, dezelfde kleur als de staart die ze krijgt wanneer ze het water in gaat.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Niet normaal, Nina is een zeemeermin. Ze heeft een geheime manier gevonden om er normaal uit te zien, zodat niemand weet dat ze een zeemeermin is. Maar zodra ze in aanraking komt met de zee, veranderd ze in een zeemeermin.
    Extra: Nina is de oudste dochter van de koning binnen het zeemeerminnen- en meermannenrijk, waardoor ze de troonopvolgster is. Om ervoor te zorgen dat ze meer over de wezens boven water te weten komt en zichzelf en haar rijk beter voor deze mensen te kunnen verbergen en beschermen brengt ze overdag tussen deze wezens rond en gaat ze 's nachts weer terug de zee in.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik reserveer wel een jongen, vul hem vanavond in ;) ben nu bezig met school (lekker allerlei moeilijke termen van engels naar nederlands vertalen xD)

    Het is een "ongewone jongen" en hij is een soort shapeshifter (gedaanteverwisselaar), maar dan een specia... werk ik vanavond uit =).

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 18:31 ]

    Mag ik een meisje reserveren maak haar wel meteen :) heb wel tijd doe aan weinig RPGs mee op dit moment :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Volledige naam:Jade Rachelle Brown
    Onder die naam leeft ze, maar ze heet Yve. Haar soort kent officieel geen achternamen.
    Bijnaam: Rae zo stelt ze zich ook voor en anders gewoon Jade
    Leeftijd: 18, maar oorspronkelijk is ze er al sinds het begin der aarde voor zover bekent.
    Innerlijk: Rae is een vriendelijk meisje die erg wijs is voor haar"leeftijd" ze heeft een super geheugen, maar blijft liever oo de achtergond. Ze is erg verlegen en praat niet zo veel met vreemde al kan ze zien aan het gedrag en uiterlijk of het een mens of een wezen is. Dit weet ze ook door de geur al zal niemand weten eat Rae zelf is aangezien iedereen denkt dat ze uitgestorven zijn. Jade praat dus wat minder en is erg schuw. Ze geeft niet graag vertrouwen en leeft alleen. Ze is mensen om zich heen gewoon niet zo gewend. Ze vind het moeilijk zomaar op iemand af te lopen al ze vind dit makkelijk om overal achter te komen. Toch zal ze moeite hebben om zichzelf te verbergen. Al denkenveledat ze isuitegstorven er werd wel veelover ze vertelt. Mythes. Hierdoor blijft Rae erg oplettend.
    Uiterlijk:



    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Jade is zoals zij het noemt een Earthling. De laatste uit haar soort en moet zichzelf beschermen. Jade kan vormen aan nemen en word eigenlijk niet ouder. Ze kan zich er wel ouder uit laten zien. Jade is een met de aarde en houd balans en zorgt er voor dat de wereld in balans blijft er genoeg zuurstof is. Ze zorgt voor het weer de temperatuur. Toch moet ze van elke generatie wat leren om de wereld te begrijpen. Een aantal eeuwen geleden werden Earthlingen uitgeschakeld omdat ze heidense wezens zouden zijn. Een earthling kan je alleen doden door het hart eruit te snijden en dan te verbranden. Als je het hart niet verbrand kan een earthling nog leven. Jade heeft alle boeken en informatie verbrand zodat iedereen het vergeet. Haar hele volk is uitgemoord, maar ze heeft geen woede of wraak in zich.
    De krachten van een Earthling is wel ingewikkeld. Een Earthling kan alles wat met natuur te maken heeft. Water aarde vuur en wind. Zwaartekracht licht schaduw en nog andere dingen. Het enige wat ze niet kan beheersen is tijd. Als dat wel had gekunt dan waren er nog wel meerdere earthlingen geweest. Toch werken andermans gaves niet op haar.
    Extra: Jade of Rae weet welke wezens er nog leven en kan het ruiken of zien aan gedrag welk wezen het is. Dat is zeer gunstig voor haar aangezien ze dan weet waarvoor ze moet oppassen aangezien ze altijd wel een verbinding heeft met ieder soort wezen en dat kan ingewikkeld zijn. Alleende oudstewezens zullen haar soort vaag kunnen herinneren al heft ze ze uit zo veel mogelijk geheugens gewist

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 21:25 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik wil op zich wel mee doen (bedankt voor je GB trouwens), maar ik ben morgen jarig en school houdt geen rekening met mensen-die-heel-misschien-ook-nog-een-ander-leven-hebben-buiten-school.
    Mocht ik tijd hebben dan zal ik kijken.
    Reserveer aners maar een meisje, een jongen heb ik echt te vaak gehad de laatste tijd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Charles Oliver Skyes
    Bijnaam: Charlie [Zo noemt iedereen hem en zo stelt hij zichzelf ook voor]
    Leeftijd: 20
    Innerlijk:
    Charlie is behoorlijk terug getrokken en zal nooit iemand aanspreken. Niet omdat hij verlegen is maar omdat hij bang is mensen te dichtbij te laten komen waardoor hij ze pijn kan doen of zij hem. Hoewel het niet zo lijkt is Charlie een goede vriend. Heb je eenmaal zijn vertrouwen en mag hij je dan zal hij alles voor je doen om je te beschermen of gelukkig te maken. Charlie is niet een écht vampier zoals je hem in de films ziet of in boeken leest. Omdat vampiers al eeuwen bestaan zijn ze net als dieren gemuteerd en zijn er verschillende soorten. Er zijn geen namen voor maar je kunt de verschillen wel goed zien. In Charlie zijn geval drinkt hij zoals alle verhalen vertellen inderdaad bloed maar moet hij ook zoals mensen gewoon voedsel hebben en moet hij slapen. Hij eet natuurlijk veel minder en slaapt korter. Doordat hij voor een klein deel nog zo menselijk is maakt dit hem sterker dan de gewone vampier. Charlie is in 1923 geboren en werd in 1943 gebeten toen hij na een heftige ruzie met zijn vader het huis verliet. In zijn vroegere leven speelde Charlie piano en was hij componist. Hij schrijft nog steeds liedjes en muziek maar speelt alleen als er geen mensen in de buurt zijn. Aan zijn uiterlijk kan je bijna niet zien dat Charlie vampier is. Hij kan gewoon in de zon lopen. Het enige verschil is dat zijn ogen paars zijn. Dit komt doordat zijn ogen eerst blauw waren maar door het gif dat rood is zijn de kleuren vermengt. Verder kan Charlie zich wel verwonden maar geneest hij vele male sneller dan mensen
    Uiterlijk:




    Charlie heeft bruin haar met een bijna helemaal egale huid. Hij is vrij lang en heeft een goed afgetraind lichaam. Hij kleed zich graag redelijk modebewust maar draagt toch wel wat hij zelf leuk vind.
    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Vampier
    Extra: X


    Ik hoop dat ie een beetje goed is ;$

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 14:07 ]

    Mag ik een meisje reserveren? [:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Woow, ik kijk even niet bij het RPG en er zijn gelijk een aantal mensen die mee willen doen of zelfs hun rol al in hebben gevuld, ik zal even alles doorlezen en iedereen erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik twijfel.. Ik heb hier al eens eerder aan meegedaan volgensmij.. En dat liep uit tot een dode rpg :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Coockies schreef:
    Volledige naam: Katherina Elena Flow
    Bijnaam: Kat, Elena, Ellie, Herri
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Katherina is een lief onschuldig meisje op het eerste gezicht. Ze lacht vaak en is meestal erg vrolijk. Haar leven bestaat uit gelukkig zijn, op het eerste gezicht. Ze is alleen vrienden met je om al je geheimen te achterhalen. Ze is er verslaafd aangeraakt om alles aan je te ontdekken, je geheimen. Alles. Daar draait haar leven om. Net zoals haar vader, ze is daarin doorgedraait. Overal waar ze kijkt ziet ze wel iets. Overal waar ze is, wilt ze een vreemd wezen ontdekken. Haar moeder heeft gemerkt dat ze is doorgeslagen en heeft haar daarom weggestuurd van haar vader, aangezien zij en haar vder elkaar opstoken. Katherina probeert het los te laten, maar ze vindt het lastig. Ze probeert terug te gaan naar wie ze was. Een vrolijk meisje die alles realistisch bekijkt, die niet geloofde in wezens en enkel bezig was met de dingen waar ze zeker van was. Doordat ze zo bezig is met het ontdekken van dingen, is ze het geluk in haar leven kwijt geraakt. Ze heeft geen vrienden meer en de meeste vinden haar raar. Daarom is ze erg gesloten en doet ze alles zelf. Katherina is snel gekwetst en makkelijk over te halen. Ze is een lief onschuldig meisje met een groot hart, maar gewoon iemand die niet weet wie ze nou werkelijk is. Ze voelt zich niet helemaal op haar plek en is soms helemaal de draad kwijt. Dan vind je haar meestal huilend in een afgelegen kamer. Al haar gevoelens moet ze alleen oplossen, nooit praat ze met mensen over dingen. Haar vader heeft zich nooit over haar bekommert, daarom is ze begonnen met het ontdekken van dingen. Ze voelt zich nog altijd leeg en wilt graag liefde, maar nog nooit heeft ze die gekregen op de manier zoals ze wilt. Daarom is ze ook best wel een flirt, ze wilt geliefd worden en heeft daar alles voor over. Daardoor staat ze soms ook oog in oog met het gevaar, terwijl ze het zelf niet eens doorheeft.
    Uiterlijk:




    Gewoon/ongewoon mens (wat dan): Mens
    Extra: Katherina haar vader was altijd al bezig met wezens. Hij wilde altijd al bewijzen dat vampiers bestaat en na een aantal jaar is hij achter de werkelijkheid gekomen van het bestaan van vampiers. Katherina heeft hem een keer afgeluisterd en is er zo achtergekomen. Sindsdien gaat zij ook haar eigen zoektocht af naar vampiers en diep in haar hart, zou ze best een vampier willen zijn. Niemand weet dat ook zij in die wezens geloofd en eigenlijk het gevaar opzoekt.


    Helemaal klaar (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    We need 1 more girl and 5 more boys


    Keep your head up, keep your heart strong