• Ok hoi, ik ben blij en dat wou ik even delen haha ^^ ik heb namelijk een kat (6 maanden) gehaald! Ze is een britse korthaar met streepjes en ze heet Noeka, maar ik noem haar Noeki omdat ik dat schattiger vind klinken :']
    Ben van plan om haar alleen binnen te houden, omdat dat immers volgens mij ook beter bij haar soort past.

    Ze zit nog in haar bench, helemaal naar achteren gedrukt.. Dus ik geef haar even de ruimte en de tijd om te laten wennen. Ik maak wel een foto als ze zich goed voelt :')


    Maar goed, hebben jullie nog tips? En hebben jullie ook katten? (Wat voor soort, hoeveel, naam, etc.)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 15:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Awwww, cute!
    POEEEES POES POES POES POES.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Britse korthaar katten zijn zo mooooooooi.
    Zelf heb ik 2 honden, maar ik vind katten ook wel leuk.

    Wij hebben er nu twee.. Een kat en een poes. De kat is gewoon een vuilnisbakken ras, de poes is een LaPerm :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb twee katten, Syb en Snoes, twee zusjes, Syb is rood met wit en Snoes is blauw/grijzig (Deze kleur, ik zweer, dit is precies snoes, alleen heb ik deze foto van google afgehaald. whuut). Ze zijn beide Europese kortharen.
    Ze zijn dan wel zusjes, maar ze haten elkaar echt enorm. Ze vliegen elkaar steeds aan :/
    Syb is echt een knuffelkont en komt het liefst bij je op bed liggen, zo dicht mogelijk tegen je aan.
    Snoes is een soort van schizofreen en angstig en schrikt van alles en is raar, maar ontzettend lief en aanhalig, maar ze komt niet bij je liggen (alleen als ik alleen thuis ben en het verder stil in huis is).

    Dat in dr bench laten is goed, dan kan ze inderdaad wennen aan de omgeving. En voor de rest: wennen. Het komt allemaal vanzelf goed, meestal (bij Snoes niet, haha). Aaien en knuffelen zodat je een goede band krijgt, veel tegen haar praten (klinkt raar, maar helpt wel) en vooral lief zijn.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Ik heb twee katten, Syb en Snoes, twee zusjes, Syb is rood met wit en Snoes is blauw/grijzig (Deze kleur, ik zweer, dit is precies snoes, alleen heb ik deze foto van google afgehaald. whuut). Ze zijn beide Europese kortharen.
    Ze zijn dan wel zusjes, maar ze haten elkaar echt enorm. Ze vliegen elkaar steeds aan :/
    Syb is echt een knuffelkont en komt het liefst bij je op bed liggen, zo dicht mogelijk tegen je aan.
    Snoes is een soort van schizofreen en angstig en schrikt van alles en is raar, maar ontzettend lief en aanhalig, maar ze komt niet bij je liggen (alleen als ik alleen thuis ben en het verder stil in huis is).

    Dat in dr bench laten is goed, dan kan ze inderdaad wennen aan de omgeving. En voor de rest: wennen. Het komt allemaal vanzelf goed, meestal (bij Snoes niet, haha). Aaien en knuffelen zodat je een goede band krijgt, veel tegen haar praten (klinkt raar, maar helpt wel) en vooral lief zijn.

    Dat is toch een Russisch ras?
    weet dit omdat ze laatst toevallig cats 101 zat te kijken bij oma thuis toen er niets op was

    Wat leuk!
    Heb je al een foto? ^^

    Ik ben echt een kattenmens hoor! :3
    Ik heb zelf ook een kat, Krissy (:

    Ja mijn kat kijkt altijd boos xd


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Wat leuk!
    Heb je al een foto? ^^

    Ik ben echt een kattenmens hoor! :3
    Ik heb zelf ook een kat, Krissy (:

    Ja mijn kat kijkt altijd boos xd



    Oh, mijn kat Pim kan ook altijd enorm zuur kijken :'D


    26 - 02 - '16

    Ohhh, wat leuk. Ik krijg over een aantal weekjes ook een poes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    awww een britse korthaar, die zijn zo mooi! In de cattery op school hebben wij er ook een, maar die is altijd chagrijnig haha. Ik vind zelf persen heel mooi altijd, wil der zelf ook graag eentje of iig zo'n lang haar.

    Maar ik heb zelf ook twee (gestoorde) katten thuis, Doortje (doorie, dora, door, tussendoor, onderdoor, kanoortje etc.) en Yasmine (Yaz of Yazzie voor mij).
    Doortje is gestoord en Yasmine heeft soms ook der momentjes, maar die is meestal echt enoooorm verlegen en komt alleen als ze iets wilt. Maar ze is wel n schatje en we beginnen steeds meer vriendinnetjes te worden, dus telkens als ik der roep en ze is in de kamer komt ze zo lief aangehuppelt. Maar als de hond er is: 'oh nee, spannend!' en toch maar niet.

    Doortje;



    van Yaz krijg ik nooit goede foto's van die is nou niet bepaald een fotomodel, en ze is helemaal zwart en dat is ook lastig om goed op de foto te hebben.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 21:37 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Devourer schreef:
    (...)

    Oh, mijn kat Pim kan ook altijd enorm zuur kijken :'D


    Hahah dat is echt een geweldige foto! xd

    Bastille schreef:
    awww een britse korthaar, die zijn zo mooi! In de cattery op school hebben wij er ook een, maar die is altijd chagrijnig haha. Ik vind zelf persen heel mooi altijd, wil der zelf ook graag eentje of iig zo'n lang haar.

    Maar ik heb zelf ook twee (gestoorde) katten thuis, Doortje (doorie, dora, door, tussendoor, onderdoor, kanoortje etc.) en Yasmine (Yaz of Yazzie voor mij).
    Doortje is gestoord en Yasmine heeft soms ook der momentjes, maar die is meestal echt enoooorm verlegen en komt alleen als ze iets wilt. Maar ze is wel n schatje en we beginnen steeds meer vriendinnetjes te worden, dus telkens als ik der roep en ze is in de kamer komt ze zo lief aangehuppelt. Maar als de hond er is: 'oh nee, spannend!' en toch maar niet.

    Doortje;



    Okee dat is echt een súper cute foto! =D (en haar bijnamen zijn echt awesome :') Tussendoor, onderdoor haha xd)


    Inspiration can hit you any time

    WillNotLearn schreef:
    Wat leuk (:
    Ik heb twee katten, moeder en dochter.. Al mogen ze elkaar om een of andere reden niet x'D

    Wauw, zo zijn mijn katten ook HAHA. Ze mogen elkaar écht niet :'D

    Ik wil ook een poes ;c
    Ik ben echt een kattenmens, ik ben bang voor grote honden :Y)


    •*• Lululu •*•