• Ok hoi, ik ben blij en dat wou ik even delen haha ^^ ik heb namelijk een kat (6 maanden) gehaald! Ze is een britse korthaar met streepjes en ze heet Noeka, maar ik noem haar Noeki omdat ik dat schattiger vind klinken :']
    Ben van plan om haar alleen binnen te houden, omdat dat immers volgens mij ook beter bij haar soort past.

    Ze zit nog in haar bench, helemaal naar achteren gedrukt.. Dus ik geef haar even de ruimte en de tijd om te laten wennen. Ik maak wel een foto als ze zich goed voelt :')


    Maar goed, hebben jullie nog tips? En hebben jullie ook katten? (Wat voor soort, hoeveel, naam, etc.)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 15:27 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Anarose schreef:
    Ik wil ook een kat! :(


    Chaos is a ladder.

    Ik ben allergisch en geen kattenmens. (cat)

    Ik heb een kat. Maar daar wordt niet echt veel aandacht aan gegeven want dat beest slaapt toch de hele dag door.
    Ik ben zelf meer een hondenmens.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Als ze 'stout' is, moet je een waterspuit gebruiken. Deed me tante dan.
    Let op gordijnen.

    Meer kan ik niet bedenken :')

    ik wil ook een kat, maar wij nemen geen dieren in huis ;[


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Wat leuk (:
    Ik heb twee katten, moeder en dochter.. Al mogen ze elkaar om een of andere reden niet x'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Haha, inmiddels is was ze de bench uit en achter de bank gekropen. Ongeveer 3 uur zo blijven zitten. Toen achter de gordijnen verscholen, onder de boekenkast, etc.

    Pffff gaan mijn broer en zijn vriendin de hele tijd kijken en hem proberen aan te raken -__-

    Vannacht heeft ze waarschijnlijk op de vensterbank gelopen, want mijn boek was er afgegooid en allemaal andere dingen waren verschoven :'D
    En nu zit ze weer onder de boekenkast :3


    Alleen ze heeft nog niks gegeten of gedronken en dat vindt ik niet zo'n fijn idee.. Is dit normaal? Weet trouwens ook iemand hoelang het kan duren voordat de kat een beetje rond gaat lopen enzo en eten?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:45 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb zelf altijd katten gehad die in ons huis zijn geboren. Als ze echt honger heeft, gaat ze wel op zoek naar eten. Ik weet niet waar het eten staat maar zorg dat ze het gemakkelijk kan vinden en (nu nog) op een beschutte plek staat (aangezien ze daar het liefste is) kom zelf niet in de buurt van het eten en laat haar met rust als ze het op het oog heeft. Rondlopen duurt een paar dagen, ze moet eerst weten dat het veilig is en zich thuis voelen etc.


    People change, memory's don't.

    Neuh dat lijkt of niet erg. Hij is gewoon nog wat bang en gestresst en als jij je zo voelt heb je toch ook geen honger? Laat hem gerust even wennen, en zoals hierboven al is gezegd, als hij honger krijgt, zoekt hij het zelf wel op.


    Tijd voor koffie.

    Ik had precies zo'n kat en toen werd die overreden door een auto (cat) nu heb ik een kat, James


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sweet
    Take pictures:D


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Anarose schreef:
    Ik wil ook een kat! :(


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Thuis heb ik momenteel nog 1 kat, een asbakje. Vroeger (toen ik nog een paar jaar oud was) hebben wij ook een Britse korthaar gehad (die poezen zijn zo mooi). Ik kan je vertellen dat die van ons een echte 'kakker' was en niet echt achter muizen aan ging, maar in de dakgoot met haar poot vogeltjes ging pakken.


    There is nothing more badass than being yourself

    Firebolt schreef:
    Ik had precies zo'n kat en toen werd die overreden door een auto (cat) nu heb ik een kat, James


    Die van ons werd overreden door de postbode...


    There is nothing more badass than being yourself

    AAAWW! Wij hebben zelf ook 2 katten, vuilnisbakkenras ;3
    De ene zwart met witte buik, benen en snor. De andere gevlekt ;D
    De gevlekte hadden ze ergens op een manege (waar ze niet te eten krijgen, en die beestjes die fokken zichzelf maar door) afgezet uit de auto. En het is echt een schootkat, zit zowat 24/7 binnen. Echt zielig. De zwarte hebben we ook gered van die manege, hihi. _O_
    Veel plezier met Noeki!!


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    DarrenCriss schreef:
    (...)

    Die van ons werd overreden door de postbode...


    Een oude rode kat van ons is waarschijnlijk vast gekomen te zitten in een konijnenpijp.. nooit meer teruggezien. :/


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin