• Ik heb toestemming van Amused










    Ik ga er van uit dat als je je inschrijft je ook de hele wedstrijd mee blijft doen!





    Beoordeling

    Natuurlijk beoordeel ik de verhalen op een aantal punten:
    Spelling: 2/10
    Originaliteit: 2/10
    Kwaliteit: 2/10
    Of je je aan de opdracht houd: 4/10

    Je verhaal moet minimaal 500 en maximaal 2000 woorden hebben. Een paar woorden minder of meer maakt niet uit.

    Inlevering
    - Je heb 1 joker. Je kan je joker niet aan iemand anders geven.
    - Nadat de opdracht gegeven is binnen 12 dagen inleveren.
    - Heb je de opdracht niet ingeleverd binnen 12 dagen? Dan krijg je nog twee dagen, daarna krijg je punten aftrek. (per dag 1 punt eraf)
    - Je kan ook om uitstel vragen. Dan lever je jouw inzending later in.




    Deelnemers:
    1. Agua
    6 * Ingeleverd

    2. Mavis
    Joker * Uitstel

    4. JCaylen
    6 * Ingeleverd

    7. Hiddenrose
    7 * Ingeleverd * Ingeleverd

    12. JustHoldMe
    8 * Ingeleverd

    15. Shiki
    8 * Ingeleverd

    16. Cymry
    9 * Ingeleverd

    18. WinterWolves
    Joker * Ingeleverd

    21. LostMagic
    7 * Ingeleverd * Uitstel

    23. Igneel
    9 * Ingeleverd


    Opdracht 3
    Sprookjes Opdracht
    Bij deze opdracht gebruik je een sprookje.
    Je begint gewoon zoals dat sprookje ook begint, maar je veranderd het.
    Het einde is dus totaal anders dan bij het gewone sprookje.
    Let Op! Bij Deze Opdracht Is Er Geen Maximum Aantal Woorden.

    Deadline: 03-04-2013 (Uitstel vragen: t/m 02-04-2013)

    Breek elkaars werk niet af.
    Als je de huisregels overtreed doe je niet meer mee aan de wedstrijd.


    Als je meedoet neem een abo op de story!
    Dan hou je alles bij.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 11:56 ]


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Phrases schreef:
    Waar slaat het op dat je een verhaal niet zelf hoeft te schrijven? Daar gaat het toch om bij een wedstrijd?
    Hoe dan ook, enerzijds sorry voor mijn late 'reactie'. Toen ik me inschreef was alles nog koek en ei, maar in korte tijd is dat aardig veranderd.
    Niet alleen simpel 'weinig tijd' maar ook veranderingen en gebeurtenissen in mijn echte leven die ik niet heb kunnen sturen. Dan zul je uiteraard begrijpen dat een schrijf wedstrijd even het laatste is waar ik op dat moment aan denk.
    Ook nogal makkelijk om vervolgens gewoon alle 'niet reagerende' mensen te verwijderen en vervolgens te klagen dat iedereen zich uit schrijft. Je zou ook een berichtje aan me kunnen schrijven, niet waar?
    Maar goed, zo ben ik dan weer. (:

    Succes met je schrijf wedstrijd. Leave.


    Ik heb je trouwens opgezocht.. Ik kon je niet vinden dus dacht ik dat je net als een andere niet meer op Q zat.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    OrangeRose schreef:
    Sorry dat ik er zo over denk hoor!
    Als iedereen boos gaat worden heb ik er al helemaal geen zin meer in!
    We laten het gewoon bij wat het is want ik heb geen zin om de mensen die deze wedstrijd leuk vinden en mee kunnen blijven doen, dit te ontnemen. (of hoe dat heten mag)
    Ik wou gewoon een leuke wedstrijd organiseren, dat iedereen het leuk vond om te doen..
    Toen ik begon was alles nog goed, maar door Q werder mijn cijfers slechter en mocht ik niet meer op Q
    Ik geef trouwens niemand de schuld, ik zeg alleen dat ik het jammer vind!
    Trouwens, volgens mij is iedereen hier ouder dan mij, ik ben niet iemand die boos wil worden..
    Ik werd teleurgesteld en wilde gewoon dat iedereen het naar zijn zin had.
    Iemand die aan deze wedstrijd mee doet (ik zeg geen namen) ik ook een familielid verloren.
    Ze blijft meedoen ookal is dat gebeurd..
    Maar, gebeurd is gebeurd en ik hou er nu dan ook over op.


    Sorry:$ Zo bedoelde ik het niet.
    Ik ben niet boos, misschien dat het zo overkwam... Maar dat was in ieder geval niet de bedoeling :S


    It's never gonna happen, Guys.

    Phrases schreef:
    Waar slaat het op dat je een verhaal niet zelf hoeft te schrijven? Daar gaat het toch om bij een wedstrijd?
    Hoe dan ook, enerzijds sorry voor mijn late 'reactie'. Toen ik me inschreef was alles nog koek en ei, maar in korte tijd is dat aardig veranderd.
    Niet alleen simpel 'weinig tijd' maar ook veranderingen en gebeurtenissen in mijn echte leven die ik niet heb kunnen sturen. Dan zul je uiteraard begrijpen dat een schrijf wedstrijd even het laatste is waar ik op dat moment aan denk.
    Ook nogal makkelijk om vervolgens gewoon alle 'niet reagerende' mensen te verwijderen en vervolgens te klagen dat iedereen zich uit schrijft. Je zou ook een berichtje aan me kunnen schrijven, niet waar?
    Maar goed, zo ben ik dan weer. (:

    Succes met je schrijf wedstrijd. Leave.


    Dit is nu ook wat er met mij is gebeurd, ik heb ook niet gepland dat we nu opeens gaan verhuizen omdat we ons huis letterlijk uit zijn gepest.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Oke, ik snap dat dat soort dingen gebeuren, maar ik denk niet dat dat precies bij bijna de helft van de mensen van deze wedstrijd gebeurt..
    Maar dit is echt het laatste wat ik hierover zeg en ik ga gewoon verder met het becijferen van de verhalen.
    Ik heb er al 2
    x


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Opgezocht, right? Typ mijn oude naam in bij dat zoekgeval en voila. Ik sta bij oude usernames onder 'Leave'. Wat een zoektocht. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Okay, het spijt me heel erg maar ik ben er vrij zeker van dat ik me uitschrijf. Het lukt me gewoon echt neit met school en ik heb het zo druk en alles, ook in mijn hoofd. Als ik tijd heb besteed ik dat eerlijk gezegd liever aan even uitrusten of toch aan school, want het gaat echt neit gped zo. Het spijt me heel erg.
    xx

    Mag ik uitstel?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik vrees dat ik de opdracht niet in zal kunnen leveren, aangezien de vervangende pc ermee op is gehouden en de laptop is nog steeds niet terug van de reparatie.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik vrees dat ik de opdracht niet in zal kunnen leveren, aangezien de vervangende pc ermee op is gehouden en de laptop is nog steeds niet terug van de reparatie.


    uitstel?


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    OrangeRose schreef:
    (...)

    uitstel?


    Ik had volgens mij al uitstel gevraagd, maar ik weet dan alsnog niet of ik het zal redden


    26 - 02 - '16

    ik zal wel gewoon uitstel zetten.. Dan kan je het gewoon inleveren wanneer het kan.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Rhyme -> Shiki


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik krijg mijn laptop binnenkort waarschijnlijk weer terug. Ik zit nu op een minilaptop die om de seconde crasht. Geen optie dus om mijn schrijfwedstrijd opdracht op te maken. Sorry :c


    26 - 02 - '16

    mijn inzending hier
    die drie extra dagen had ik dus niet nodig


    Dit is mijn signature

    Hier is mijn inzending,

    xoxo

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 18:17 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik