OrangeRose schreef:
Heei iedereen,
Ik vind het een beetje jammer dat al bijna de helft zich heeft uitgeschreven..
Ik hoop dat iedereen die nu nog meedoet mee blijft doen tot het einde..
Ik snap natuurlijk dat jullie het druk hebben enzo, maar.. Schrijf je dan ook niet in voor een wedstrijd!
Als je denkt dat je het niet aankan of dat je het druk krijgt met school, begin er niet aan..
Ik heb het van allebij de kanten meegemaakt.
Ook ik had het druk met school waardoor ik me voor een wedstrijd moest uitschrijven..
Ik weet nu hoe het voelt voor de oprichter van de wedstrijd.
Als er nog maar 10 mensen meedoen stop ik de wedstrijd!
Er doen er nu nog 12 (van de 23) mee..
Sorry, maar ik heb echt geen wedstrijd gestart om vervolgens de helft weer uit te schrijven.
Daarom staat er ook boven.
Ik ga er van uit dat als je je inschrijft je ook de hele wedstrijd mee blijft doen!
Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat jullie, ookal hebben jullie het druk, gewoon mee blijven doen.
Al maak je de verhalen niet zelf, maar een vriendin of je moeder!
xoxo Loeka
Je kan niet voorkomen dat mensen zich uitschrijven voor de wedstrijd. Ik organiseer ook een wedstrijd en je kunt het niet voorkomen. Mensen zijn soms druk en hoewel ze misschien van tevoren denken ik heb tijd, blijkt het achteraf niet. Het kan niet anders. En trouwens voor een wedstrijdinzending moet je je eigen verhaal inzenden, anders heeft het ook helemaal geen nut om met een wedstrijd mee te doen. Je zult ermee moeten leren leven. Ik vind het trouwens ook wel een beetje stom dat je de wedstrijd wil afblazen als er minder dan 10 mensen zijn. Die mensen blijven nu, terwijl het best wel lang duurde, voordat je begon. Al die mensen ga je duperen als er twee mensen zich uitschrijven, alleen omdat jij er dan geen zin meer in heb. Zie het gewoon positief in. Je hoeft veel minder na te kijken.. (En dat is echt veel werk)
Het is trouwens ook je eigen schuld dat de helft al vertrokken is, want het duurde enorm lang, voordat opdracht 1 kwam. Dus ik vind het wel een klein beetje raar dat je nu de volledige schuld op degene afschuift die vertrokken zijn. Het is deels je eigen schuld, aangezien je lang niet van je liet horen. Ik wou me ook bijna uitschrijven, maar besloot dat ik toch maar best wel even aan de slag kon. Mensen willen vastigheid van jou, willen dat je zo snel mogelijk op hen reageert. Dat is jou taak als organisator van de wedstrijd en die heb je even laten versloffen (Ook al kon je er niets aan doen vanwege je ouders)
Sorry als ik nu misschien een beetje bot overkom, maar je kunt niet zo de schuld op mensen afschuiven, terwijl je (groten)deels zelf ook schuld heb. Je mag mij nu best uit de wedstrijd gooien als je mij brutaal vind als ik dit zeg, maar zorg er dan in ieder geval voor dat de anderen door kunnen gaan zonder mij. Want je maakt het uitschrijven nu heel onmogelijk, aangezien je de anderen niet hun lol willen bederven. Uitschrijven doen mensen niet zomaar, de meesten doen het pas als ze echt niet anders kunnen. Als dat niet zo is (of een beetje), ga ik nu verder met opdracht 2
It's never gonna happen, Guys.