• Ik heb toestemming van Amused










    Ik ga er van uit dat als je je inschrijft je ook de hele wedstrijd mee blijft doen!





    Beoordeling

    Natuurlijk beoordeel ik de verhalen op een aantal punten:
    Spelling: 2/10
    Originaliteit: 2/10
    Kwaliteit: 2/10
    Of je je aan de opdracht houd: 4/10

    Je verhaal moet minimaal 500 en maximaal 2000 woorden hebben. Een paar woorden minder of meer maakt niet uit.

    Inlevering
    - Je heb 1 joker. Je kan je joker niet aan iemand anders geven.
    - Nadat de opdracht gegeven is binnen 12 dagen inleveren.
    - Heb je de opdracht niet ingeleverd binnen 12 dagen? Dan krijg je nog twee dagen, daarna krijg je punten aftrek. (per dag 1 punt eraf)
    - Je kan ook om uitstel vragen. Dan lever je jouw inzending later in.




    Deelnemers:
    1. Agua
    6 * Ingeleverd

    2. Mavis
    Joker * Uitstel

    4. JCaylen
    6 * Ingeleverd

    7. Hiddenrose
    7 * Ingeleverd * Ingeleverd

    12. JustHoldMe
    8 * Ingeleverd

    15. Shiki
    8 * Ingeleverd

    16. Cymry
    9 * Ingeleverd

    18. WinterWolves
    Joker * Ingeleverd

    21. LostMagic
    7 * Ingeleverd * Uitstel

    23. Igneel
    9 * Ingeleverd


    Opdracht 3
    Sprookjes Opdracht
    Bij deze opdracht gebruik je een sprookje.
    Je begint gewoon zoals dat sprookje ook begint, maar je veranderd het.
    Het einde is dus totaal anders dan bij het gewone sprookje.
    Let Op! Bij Deze Opdracht Is Er Geen Maximum Aantal Woorden.

    Deadline: 03-04-2013 (Uitstel vragen: t/m 02-04-2013)

    Breek elkaars werk niet af.
    Als je de huisregels overtreed doe je niet meer mee aan de wedstrijd.


    Als je meedoet neem een abo op de story!
    Dan hou je alles bij.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 11:56 ]


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Opdracht 1


    It's never gonna happen, Guys.

    Hier is mijn link opnieuw : klik x


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    TY x


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    [Afterwinter --> WindySky]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    de beoordeling komt in de story te staan toch?


    Dit is mijn signature

    Agua schreef:
    de beoordeling komt in de story te staan toch?


    Ja, ik zet alle inzendignen ook in de story.
    Ik ga proberen de beoordelingen dit weekeind online te zetten.
    Ik zet nu Opdracht 2 online. Succes iedereen!

    xoxo


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Naturawolf => Winterwolves


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heei iedereen,
    Ik vind het een beetje jammer dat al bijna de helft zich heeft uitgeschreven..
    Ik hoop dat iedereen die nu nog meedoet mee blijft doen tot het einde..
    Ik snap natuurlijk dat jullie het druk hebben enzo, maar.. Schrijf je dan ook niet in voor een wedstrijd!
    Als je denkt dat je het niet aankan of dat je het druk krijgt met school, begin er niet aan..
    Ik heb het van allebij de kanten meegemaakt.
    Ook ik had het druk met school waardoor ik me voor een wedstrijd moest uitschrijven..
    Ik weet nu hoe het voelt voor de oprichter van de wedstrijd.

    Als er nog maar 10 mensen meedoen stop ik de wedstrijd!
    Er doen er nu nog 12 (van de 23) mee..
    Sorry, maar ik heb echt geen wedstrijd gestart om vervolgens de helft weer uit te schrijven.
    Daarom staat er ook boven.
    Ik ga er van uit dat als je je inschrijft je ook de hele wedstrijd mee blijft doen!

    Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat jullie, ookal hebben jullie het druk, gewoon mee blijven doen.
    Al maak je de verhalen niet zelf, maar een vriendin of je moeder!

    xoxo Loeka


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Sorry het spijt me heel erg. Ik ben bijna klaar met mijn inzending, dus ik hoop hem vanavond of morgen in te leveren. Ik weet dat dit heel erg te laat is en het spijt me ok heel erg. Ik weet van mezelf dat ik superslecht ben in plannen en ik doe altijd de leuste dingen eerst. Vandaar dat ik me ook heb ingeschreven voor meerdere wedstrijden, terwijl we over minder dan 2 weken toetsweek hebben en ik echt heel hard mijn best moet gaan doen, aangezien ik er neit veel voor voel in 4vwo te blijven zitten terwijl mijn vriendinnen doorgaan naar de 5e. Ik blijf zeker meedoen [als dat nog mag natuurlijk] maar ik hoop dat je snapt dat er soms dingen gebeuren die je niet in kunt plannen [tijd te kort is niet echt de enige reden namelijk].
    Ik lever mijn inzending zsm in.

    IveG0TStyles schreef:
    Sorry het spijt me heel erg. Ik ben bijna klaar met mijn inzending, dus ik hoop hem vanavond of morgen in te leveren. Ik weet dat dit heel erg te laat is en het spijt me ok heel erg. Ik weet van mezelf dat ik superslecht ben in plannen en ik doe altijd de leuste dingen eerst. Vandaar dat ik me ook heb ingeschreven voor meerdere wedstrijden, terwijl we over minder dan 2 weken toetsweek hebben en ik echt heel hard mijn best moet gaan doen, aangezien ik er neit veel voor voel in 4vwo te blijven zitten terwijl mijn vriendinnen doorgaan naar de 5e. Ik blijf zeker meedoen [als dat nog mag natuurlijk] maar ik hoop dat je snapt dat er soms dingen gebeuren die je niet in kunt plannen [tijd te kort is niet echt de enige reden namelijk].
    Ik lever mijn inzending zsm in.


    ja dat begrijp ik ook..
    Zaterdag zit ik alles op Q bij te werken..

    xo


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Waar slaat het op dat je een verhaal niet zelf hoeft te schrijven? Daar gaat het toch om bij een wedstrijd?
    Hoe dan ook, enerzijds sorry voor mijn late 'reactie'. Toen ik me inschreef was alles nog koek en ei, maar in korte tijd is dat aardig veranderd.
    Niet alleen simpel 'weinig tijd' maar ook veranderingen en gebeurtenissen in mijn echte leven die ik niet heb kunnen sturen. Dan zul je uiteraard begrijpen dat een schrijf wedstrijd even het laatste is waar ik op dat moment aan denk.
    Ook nogal makkelijk om vervolgens gewoon alle 'niet reagerende' mensen te verwijderen en vervolgens te klagen dat iedereen zich uit schrijft. Je zou ook een berichtje aan me kunnen schrijven, niet waar?
    Maar goed, zo ben ik dan weer. (:

    Succes met je schrijf wedstrijd. Leave.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    mag ik, als ik mijn verhaar niet voor de einddatum inlever, drie dagen uitstel


    Dit is mijn signature

    Kan ik een beetje uitstel krijgen? De vervangende computer heeft het namelijk ook al begeven :c


    26 - 02 - '16

    OrangeRose schreef:
    Heei iedereen,
    Ik vind het een beetje jammer dat al bijna de helft zich heeft uitgeschreven..
    Ik hoop dat iedereen die nu nog meedoet mee blijft doen tot het einde..
    Ik snap natuurlijk dat jullie het druk hebben enzo, maar.. Schrijf je dan ook niet in voor een wedstrijd!
    Als je denkt dat je het niet aankan of dat je het druk krijgt met school, begin er niet aan..
    Ik heb het van allebij de kanten meegemaakt.
    Ook ik had het druk met school waardoor ik me voor een wedstrijd moest uitschrijven..
    Ik weet nu hoe het voelt voor de oprichter van de wedstrijd.

    Als er nog maar 10 mensen meedoen stop ik de wedstrijd!
    Er doen er nu nog 12 (van de 23) mee..
    Sorry, maar ik heb echt geen wedstrijd gestart om vervolgens de helft weer uit te schrijven.
    Daarom staat er ook boven.
    Ik ga er van uit dat als je je inschrijft je ook de hele wedstrijd mee blijft doen!

    Ik hoop dat jullie dit begrijpen en dat jullie, ookal hebben jullie het druk, gewoon mee blijven doen.
    Al maak je de verhalen niet zelf, maar een vriendin of je moeder!

    xoxo Loeka


    Je kan niet voorkomen dat mensen zich uitschrijven voor de wedstrijd. Ik organiseer ook een wedstrijd en je kunt het niet voorkomen. Mensen zijn soms druk en hoewel ze misschien van tevoren denken ik heb tijd, blijkt het achteraf niet. Het kan niet anders. En trouwens voor een wedstrijdinzending moet je je eigen verhaal inzenden, anders heeft het ook helemaal geen nut om met een wedstrijd mee te doen. Je zult ermee moeten leren leven. Ik vind het trouwens ook wel een beetje stom dat je de wedstrijd wil afblazen als er minder dan 10 mensen zijn. Die mensen blijven nu, terwijl het best wel lang duurde, voordat je begon. Al die mensen ga je duperen als er twee mensen zich uitschrijven, alleen omdat jij er dan geen zin meer in heb. Zie het gewoon positief in. Je hoeft veel minder na te kijken.. (En dat is echt veel werk)

    Het is trouwens ook je eigen schuld dat de helft al vertrokken is, want het duurde enorm lang, voordat opdracht 1 kwam. Dus ik vind het wel een klein beetje raar dat je nu de volledige schuld op degene afschuift die vertrokken zijn. Het is deels je eigen schuld, aangezien je lang niet van je liet horen. Ik wou me ook bijna uitschrijven, maar besloot dat ik toch maar best wel even aan de slag kon. Mensen willen vastigheid van jou, willen dat je zo snel mogelijk op hen reageert. Dat is jou taak als organisator van de wedstrijd en die heb je even laten versloffen (Ook al kon je er niets aan doen vanwege je ouders)

    Sorry als ik nu misschien een beetje bot overkom, maar je kunt niet zo de schuld op mensen afschuiven, terwijl je (groten)deels zelf ook schuld heb. Je mag mij nu best uit de wedstrijd gooien als je mij brutaal vind als ik dit zeg, maar zorg er dan in ieder geval voor dat de anderen door kunnen gaan zonder mij. Want je maakt het uitschrijven nu heel onmogelijk, aangezien je de anderen niet hun lol willen bederven. Uitschrijven doen mensen niet zomaar, de meesten doen het pas als ze echt niet anders kunnen. Als dat niet zo is (of een beetje), ga ik nu verder met opdracht 2 :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Sorry dat ik er zo over denk hoor!
    Als iedereen boos gaat worden heb ik er al helemaal geen zin meer in!
    We laten het gewoon bij wat het is want ik heb geen zin om de mensen die deze wedstrijd leuk vinden en mee kunnen blijven doen, dit te ontnemen. (of hoe dat heten mag)
    Ik wou gewoon een leuke wedstrijd organiseren, dat iedereen het leuk vond om te doen..
    Toen ik begon was alles nog goed, maar door Q werder mijn cijfers slechter en mocht ik niet meer op Q
    Ik geef trouwens niemand de schuld, ik zeg alleen dat ik het jammer vind!
    Trouwens, volgens mij is iedereen hier ouder dan mij, ik ben niet iemand die boos wil worden..
    Ik werd teleurgesteld en wilde gewoon dat iedereen het naar zijn zin had.
    Iemand die aan deze wedstrijd mee doet (ik zeg geen namen) ik ook een familielid verloren.
    Ze blijft meedoen ookal is dat gebeurd..
    Maar, gebeurd is gebeurd en ik hou er nu dan ook over op.


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3