• Hoi allemaal,
    Ik vraag me dit al een tijdje af, maar wat vinden jullie nou leuk om te lezen?
    Is dat romantiek, horror, fantasy, iets anders misschien?
    Ik zou reacties heel erg waarderen met het liefst een korte beschrijving wat er dan volgens jou in moet zitten,
    zodat ik misschien leuke ideetjes kan opdoen voor een nieuwe storie.
    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Scarlett

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Onbekende personen en dan iets dat hele speciale wendingen heeft, klein beetje romantiek is ook wel welkom. Als het maar een beetje spannend en origineel is, dus geen fanfics and stuf.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Onbekende personen en dan iets dat hele speciale wendingen heeft, klein beetje romantiek is ook wel welkom. Als het maar een beetje spannend en origineel is, dus geen fanfics and stuf.


    Oké, dus als ik het goed begrijp, iets wat helemaal vanuit jezelf komt.
    Daar kan ik wel iets mee.


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Fanfictions.
    Maar als het een OP is dan het liefste horror, romantiek of misdaad.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Onbekende personen, ik houd echt niet van fanfic. Daarbij is tegenwoordig bijna alles wat je hier vindt fanfiction, helaas. Ik heb dus het liefst onbekende personen waarvan het verhaal wat creatiefs heeft, vermengd is met romantiek en spanning. :)


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Onbekende personen, ik houd echt niet van fanfic. Daarbij is tegenwoordig bijna alles wat je hier vindt fanfiction, helaas. Ik heb dus het liefst onbekende personen waarvan het verhaal wat creatiefs heeft, vermengd is met romantiek en spanning. :)


    Ik ben het er inderdaad mee eens dat er wel heel veel fanfiction rondzwerft hier op Q, en ben zelf ook meer een persoon die liever van onbekende personen houd.
    Iets origineels, creatiefs en iets anders. Spannend en toch romantisch.
    Hmm...


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Fantasy, OP, Hp fanfics.
    Iets origineels heb een bloedhekel aan cliché verhalen.
    Geen JB TH of THG ook geen Vamipre Diaries.
    Beetje spanning, ruime woordenschat, weinig spellingsfouten.

    : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ik hou van fantasy, met drama en romantiek natuurlijk.
    verhalen die gebaseerd zijn op the vampire diaries of the twilight saga zijn mijn favoriete.
    ik hou ook van OP.


    To love is to destroy.

    Anarose schreef:
    Onbekende personen, ik houd echt niet van fanfic. Daarbij is tegenwoordig bijna alles wat je hier vindt fanfiction, helaas. Ik heb dus het liefst onbekende personen waarvan het verhaal wat creatiefs heeft, vermengd is met romantiek en spanning. :)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Onbekende personen, met wat romantiek maar niet teveel en veel actie/avontuur. O en een originele verhaallijn.


    Take risks and conquer your fears.

    Onbekende personen. Fantasy en avontuur is altijd goed en een beetje romantiek is ook welkom.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Heel erg bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb nu een beetje een idee wat jullie graag lezen, dus dan ga ik maar eens aan de slag ;)

    Scarlett


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    # Hongerspelen fanficties
    # Hogwarts fanficties
    # Feelgood / luxury chicklits
    # Onbekende personen

    De eerste twee zonder personen als katniss, peeta, harry en ron enzo erin dan.

    Persoonlijk houd ik niet zo van fanfics, behalve als ze van Destine zijn, maar daar schrijft toch bijna niemand over xd

    Maargoed, verder dus het liefst onbekende personen. Iets origineels, t liefst actie/misdaad/drama ofzo. Romantiek kan ook, maar meestal vind ik dat zo voorspelbaar ;p Oh en fantasy, daar ben ik ook altijd wel voor in! Zolang het maar geen horror is haha, daar kan ik absoluut niet tegen xd
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt (:


    Inspiration can hit you any time