• dag lieve mensen en bedankt voor jullie aandacht.
    ik zoek iemand die met mij op (msn/skype) een rpg verhaal wilt schrijven?
    veel mensen waarmee ik dit deed zijn weg gevallen en dus zoek ik iemand met deze zelfde hobby's.

    je zal mij vooral vinden in de middeleeuwse, victoriaanse tijdperken en ben zeker niet bang voor een beetje fantasy.

    iemand interesse?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien moet je wat meer informatie over jezelf geven voordat mensen gaan antwoorden (:
    Misschien iets zoals een leeftijd and stuff.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    aii je hebt gelijk.

    Ik ben een gezonde vrouw van 20 jaartjes jong en werk in de verpleging, ik ben nog in opleiding.
    Mijn bezigheden naast de dagelijkse sleur zijn vooral gebazeert op creativiteit (denk aan, schrijven, schilderen, tekenen, en kostuums maken).
    Ik ben op vele festivals te vinden (denk aan castlefest, mid winter fair, elf fantasy fair, ect.) waar ik het hele jaar mee bezig ben omdat ik daar mijn eigen kostuum voor maak en vaak inclusief personage die ik de hele dag volhou.

    ehh als ik wat ben vergeten vraag het mij gerust ik sta voor bijna alle vragen open.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wist niet dat zulke festivals bestonden O.o, lijkt me wel is een keer cool om na toe te gaan.
    Ik kan mezelf vinden in fantasy en middeleeuwen is geen probleem, dus wil ik wel.


    I follow only one rule |

    Lillojohn schreef:
    Ik wist niet dat zulke festivals bestonden O.o, lijkt me wel is een keer cool om na toe te gaan.
    Ik kan mezelf vinden in fantasy en middeleeuwen is geen probleem, dus wil ik wel.
    ik kan er een paar voor je opnoemen.
    - castlefest in augustus in lissen
    - mid winterfair in december in het archeon in alphen aan den rijn
    - mid zomer in juni of juli ook in het archeon
    - elf fantasy fair in april in haarzuilens en in september in arcen
    - ridders spectakel in dorderecht geen idee wanneer langleven het in internet
    - keltfest ook geen idee maar in dorderecht
    en zo zijn er nog meer maar hier ga ik altijd naar toe.


    stuur me maar een pbtje als je een ideetje hebt voor een rp ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.