• Ik moest vandaag een gesprek hebben met een maadschappelijke werkster op school om kwart voor negen. Allemaal leuk en aardig, maar mijn 2e lesuur vielt uit. Dat betekende dat ik ruim van te voren -meer dan anderhalf uur- op school zou zijn.
    Kom ik naar het lokaaltje waar zij altijd zit. Is ze ziek D:! Helemaal naar school gekomen voor niets!
    Wie heeft ook "leuke" afspraak probleemtjes?(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is altijd supervervelend.
    Ik had het vorige week.
    Had het eerste lesuur rekenen en toen ik bij de fietsen stond ging de eerste bel al dus ik ging rennen en alles want ik ken mijn reken docent en die laat je gemakkelijk nablijven,strafregels schrijven en de volgende ochtend om 8 uur melden. Kwam ik daar hijgend en puffend aan.. Was hij er niet -.-


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat is echt balen...


    Bad decisions make good stories.

    Twee jaar terug had ik een gesprek met mijn mentor begin 2e uur en ik had de eerste twee uur vrij. Halverwege de weg die ik moest fietsen begon het te hozen. Ik kwam uiteraard zeiknat aan op school, omdat ik daar niet op voorbereid was. Toen ik aankwam was het de tijd dat ik normaal was weggegaan als ik geen afspraak had gehad en was het droog. Dus eigenlijk voor bar weinig zeiknat geworden.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Anarose schreef:
    Dat is echt balen...


    26 - 02 - '16

    Ja, best vaak gehad. Stonden we daar allemaal om 8:10 bij het lokaal, kwam er niemand. Zo slecht geregeld soms..
    Andere keren is het wel fijn, want dat verschuiven ze heel het rooster voor ons en dan zijn we echt vroeg uit of dan hebben we de eerste uren vrij enzo.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had een aantal jaren geleden dat ik op school kom, en mijn eerste uur uitviel. Bleek dus dat school al om acht uur naar mijn huis had gebeld (les begint om 8:15 uur) dat die les uitviel, waarop mijn vader heel droog opmerkte dat ik waarschijnlijk al bijna op school was (ik moet een uur fietsen, dus op telefoonslingers staat ook dat ik tussen 7 en 7:15 vertrek).
    Een week later stonden we het eerste uur op school terwijl de eerste 3 uur uitvielen. Had school dus helemaal niks doorgebeld. Gelukkig waren er toen een paar klasgenoten die vlakbij woonden die ons stonden op te wachten, zodat we die 3 uur niet op school hoefden te zitten.


    You oughta know

    nee, mijn school meld dit soort dingen niet, het kan hun niks schelen. Het kan zijn dat ik 7 uur uitval heb, dat zou niet worden gemeld ;(


    •*• Lululu •*•

    Awh, dat is echt super klote! Ik heb het niet echt gehad, en daagt mij wel iets vaags, maar niet zo extreem. D:


    You can't blame gravity for falling in love.

    Die scholen van tegenwoordig -__-"


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Misschien minder erg, maar ik had een decaangesprek in mijn tussenuur en heb het hele uur dus zitten wachten, om vervolgens te horen dat een ander gesprek uitliep en hij mij daarom het komende lesuur zou komen halen.
    Heel mijn tussenuur voor niets zitten wachten.


    Tell me about it, stud.

    Wel, ik had ooit eens de eerste vijf uur vrij. Ze zeggen echt niks op onze school, niks. We zien pas wie er ziek zijn als we op school zijn, wat meestal te laat is om nog thuis te blijven. Naar huis mag niet, door een stomme regel van school.>.<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Wel, ik had ooit eens de eerste vijf uur vrij. Ze zeggen echt niks op onze school, niks. We zien pas wie er ziek zijn als we op school zijn, wat meestal te laat is om nog thuis te blijven. Naar huis mag niet, door een stomme regel van school.>.<

    Dat is ook een stomme regel. Ik weet dat eersteklassers bij ons niet weg mogen als ze een tussenuur hebben, omdat ze dan nog 'jong' zijn. Maar vanaf de 2e mogen we gewoon weg


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor