• Ja dames en heren, vandaag ben ik geslaagd voor mijn EHBO examen. Ik ben dus officieel een eerste hulp verlener haha. Wij moesten EHBO volgen om op ons volgende stage te kunnen, en dat is gelukt! Nog eventjes en dan ben ik klaar met mijn studie en dan word ik vrijgelaten als een wilde dier in the real world.
    Dus maak je maar geen zorgen, als er iets met jullie gebeurt kom ik jullie redden. :Y) (Behalve in gevallen van een Zombie Apocalypse. Dan is het iedereen voor zichzelf...)
    Zijn er hier nog meer mensen met een EHBO diploma?

    Ik heb een snelcursus EHBO gekregen... En ben vervolgens drie jaar bezig te leren dat het volkomen anders moet D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Oi, so happy for you! Congratulations, honey. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nice! Nee, ik heb geen EHBO diploma, maar ik ben er eigenlijk wel voor dat iedereen een EHBO cursus moet krijgen.


    Bad decisions make good stories.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb op school wel lessen gehad in EHBO, maar heb geen diploma gekregen. Maar volgens de wet mag ik ook niets doen als er iets zou gebeuren op stage. Als een kind bijvoorbeeld een been breekt, mag ik niet eens een ambulance bellen. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    In groep acht deden wij ook EHBO en toen heb ik hem ook gehaald.
    Maar alsnog Gefeliciteeeerd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    iSuperman schreef:
    In groep acht deden wij ook EHBO en toen heb ik hem ook gehaald.
    Maar alsnog Gefeliciteeeerd


    Dit. Maar die van mij is al niet meer geldig. Ik weet alleen nog wel hoe ik brandwonden moet behandelen, verbandjes moet leggen en hoe ik mond op mond moet doen zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd!


    •*• Lululu •*•

    Gefeliciteerd
    me notXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gefeliciteerd (: !
    Ik heb ook een EHBO diploma.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Gefeliciteerd! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Madonna schreef:
    Gefeliciteerd!
    Ik heb op school wel lessen gehad in EHBO, maar heb geen diploma gekregen. Maar volgens de wet mag ik ook niets doen als er iets zou gebeuren op stage. Als een kind bijvoorbeeld een been breekt, mag ik niet eens een ambulance bellen. :W


    Haha, wat? Dat slaat echt nergens op(cat)

    OT: Gefeliciteerd!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Morissette schreef:
    Gefeliciteerd! (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Gefeliciteerd! ^^
    Ik heb ooit in groep zeven of acht een EHBO cursus gekregen, maar ik herinner me er helemaal niets meer van. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, in groep acht van de basisschool heb ik een soort EHBO-diploma gehaald. Mooie tijd, was bijna gezakt omdat ik een jongen in de stabiele zijligging moest leggen, maar steeds zenuwachtig begon te lachen als ik hem aan moest raken (cat).


    i put the fun in funeral

    Gefeliciteerd! (:
    En ik niet nee. Mijn pa wel, en mijn ma ging het ook proberen, en dat was echt zo grappig want ze had tijdens de eerste 'les' of wat dan ook geleerd hoe je iemand het best op zijn rug kon kloppen bij verslikken, en nu elke keer als iemand zich thuis verslikt begint ze enthousiast uit te leggen dat je naar 'boven' moet kloppen, hahaha. Oke random maar het is gewoon grappig als je er bij bent ;3


    effort never betrays you