• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    21K

    - Amused
    - Berdy (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    21K

    - Memoria (Autumn leaves + Wedstrijden en shizzle + Fluisteringen)
    28K

    - Mallory
    20K

    - Milena
    35K

    - Merrow (Strijd om Cidonya)
    20K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (Stand)
    41K

    - Madonna
    48K

    - Katl1
    55K

    - Seaver (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura
    28K

    - Phantasticae (Elusive)
    34K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Coockies (Lost in lies)
    12K

    - SweetNiallx (The bucketlist)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Chocobo (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly hell & devilish heaven)
    - Requille
    6K

    - Liberacorpus
    6K

    - Foreigner
    - Devourer (Levensruil)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    * 11:00 - 12:00
    * 14:00 - 15:00
    * 16:00 - 17:00

    * 17:30 - 18:30
    * 19:00 - 20:00
    * 20:30 - 21:30
    * 22:00 - 23:00

    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 18:20 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik kom vanaf deze week weer joinen. Eindelijk mijn SE-week afgelopen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik sta intussen op 55K, geloof ik :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ga nu heel zielig in mijn eentje een word war houden. HAha.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik ga nu heel zielig in mijn eentje een word war houden. HAha.(:


    En, hoeveel heb je al geschreven? ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    1500 woorden.(:
    Tumblr vroeg mijn aandacht even op.^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 14:33 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Fietsen is net zoiets als therapie. In de stroomde regen, met je lekke regenpakkie aan en met het motto: "Thuis is warme chocolademelk én je laptop die met smart wacht om aangezet te worden", kom je toch tot het besef dat er iets in je nieuwe 'boek'/'storie' niet helemaal klopt. Kwam ik daar, midden in de polder dus tot het besef dat alles weer helemaal anders moest omdat de regels niet met elkaar overeen kwamen. Ik ben dan weer het type dat die wijzigingen meteen moet verbeteren.. Dus van frustratie dat ik weer niet goed nagedacht heb en het me vast weer twee uur zou kosten om die schade te herstellen, ging ik toch wel harder fietsen. En toen schoten me natuurlijk weer allerlei ideëen binnen.

    Is fietsen in de stromende regen toch nog ergens goed voor.


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Fietsen is net zoiets als therapie. In de stroomde regen, met je lekke regenpakkie aan en met het motto: "Thuis is warme chocolademelk én je laptop die met smart wacht om aangezet te worden", kom je toch tot het besef dat er iets in je nieuwe 'boek'/'storie' niet helemaal klopt. Kwam ik daar, midden in de polder dus tot het besef dat alles weer helemaal anders moest omdat de regels niet met elkaar overeen kwamen. Ik ben dan weer het type dat die wijzigingen meteen moet verbeteren.. Dus van frustratie dat ik weer niet goed nagedacht heb en het me vast weer twee uur zou kosten om die schade te herstellen, ging ik toch wel harder fietsen. En toen schoten me natuurlijk weer allerlei ideëen binnen.

    Is fietsen in de stromende regen toch nog ergens goed voor.


    Dus volgende keer als je inspiratie op is; wachten tot het regent en dan je fiets op (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thadaaa! Mijn eerste 414 woorden voor de Q-writers.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben mijn eerste Engelse SA aan het schrijven. Iemand die er iets van kent en hem straks even wil nakijken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben mijn eerste Engelse SA aan het schrijven. Iemand die er iets van kent en hem straks even wil nakijken?


    Ik wil gerust eens kijken, maar mijn engels is helaas niet zo geweldig


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik wil gerust eens kijken, maar mijn engels is helaas niet zo geweldig


    Het is al iets ^^ bedankt! Hij is nog niet af, maar zodra ik klaar ben stuur ik hem naar je op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben mijn eerste Engelse SA aan het schrijven. Iemand die er iets van kent en hem straks even wil nakijken?


    Ik wil het met alle plezier proberen, maar ik vrees dat je er weinig aan zult hebben. :W


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Frodo schreef:
    Ik ben mijn eerste Engelse SA aan het schrijven. Iemand die er iets van kent en hem straks even wil nakijken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Madonna schreef:
    (...)

    Ik wil het met alle plezier proberen, maar ik vrees dat je er weinig aan zult hebben. :W


    Naja, ik stuur het ook naar jou (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awh, Maais :'D

    Nou, hier is 'ie dan: click


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien