• vervolg op de Winter Soldier

    meer dan 2000 jaar geleden maakten de Maya's een voorspelling die in het jaar 2020 zal uitkomen, ze geloofden er sterk in dat dan de wereld zal veranderen in een dorre wereld vol verwoesting en haat die geleid zal worden door een man met hoorns en een gloeiende staf....
    maar die voorspelling blijkt nu nog enkel de resten te zijn van een oude voorspelling die opgegaan is in het stof....

    2000jaar later

    Loki en ik keken elkaar aan. ‘ vaarwel Jade, maar dit is geen vaarwel.’ Zei hij.
    miljoenen kilomters buiten onze melkweg keek een duister gedaante met grommende lippen naar de arrestatie van Loki.
    ' we zien elkaar spoedig gauw weer broeder.... en dan zal er geen enkele spellonk, geen enkele dorre maan of schuilplaats zijn waar de mensheid zich zouden verbergen... spoedig zal de Aarde verdwijnen als een ster die haar laatste adem uitblaast..
    ..
    '


    soundtrack : New Divide made by Linkin Park


    dit verhaal is gebasseerd op feiten van de Maya's, Battle Los Angles.
    verhaal is geschikt voor lezers vanaf 16 +
    verhaal is gemaakt op passende soundtracks + hedendaagse muziek
    genere is fanfiction, romantiek, humor, actie

    vacatures voor het Aekies leger ( the badguy ' s )

    - desiree aka DamonxLover
    - Rachel Chloë Simmons aka Devourer
    - Black Mind aka aquafresh
    -
    -
    -

    3 PLAATSEN OPEN !!

    je naam :
    je bijnaam / schurkennaam :
    korte beschrijving van jezelf :
    waar kom je vandaan :
    bijgevoegde foto :
    wat zijn je krachten :
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen :

    vacatures voor het leger van Wade Jackson ( wie wil soldaat spelen in het Amerikaanse legerbasis van defensie :p )
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    OPEN !!!

    vacatures voor Thor's leger ( en S.W.O.R.D. vragen zijn juist het zelfste :) )
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    OPEN !!

    vacatures voor S.W.O.R.D ( stadium is zelfde zoals S.H.I.E.L.D zusterorganisatie dat wordt geregeerd door Angelica )
    - Rachel Brown aka xBooyakashax
    - Ethan Tyson aka xBooyakashax
    - Nikita Lillings aka 1Dforever
    - Rhine Lyer aka aquafresh

    ten eerste : je naam
    ten tweede : je S.W.O.R.D naam (avengers naam )
    ten derde : een bijgevoegde foto
    ten vierde : een korte beschrijven over je zelf
    ten vijfde : je krachten
    ten zesde : je familie toestand
    ten zevende : heb je iets extra's dat wij moeten weten? bv getatoeërd
    ten achtste : avengers kostuum ( mag van een bestaand personage zijn )
    ten negende : waar kom je vandaan :
    ten tiende : heb je een persoonlijke vijand :
    ten elfste : hoe ben je in het S.W.O.R.D. team beland :

    S.W.O.R.D. IS VOLZET !!


    ik heb ook twee personages die kunnen vastgelegd worden

    Babe: ( NOG VRIJ )



    naam : Babe echte naam Jennifer Hawkins
    leeftijd : 20
    korte beschrijving : lang stijl bruin haar die ze altijd stijl laat hangen, ze heeft bruine ogen, een licht getinte huid, en fijne rode lippen. Babe heeft ook een heel slank en strak lichaam en draagt steeds een legerbroek met daar boven een groen topje en aan haar voeten bruine lederen laarzen. ze is een grappig en spontaan type, snel op haar voeten getrapt en altijd hard. ze kan lief zijn als jij haar ook lief behandeld.
    wapens : in bezit van twee airsoften, één sniper , een bazooka, messen.
    relatie met the avengers : niemand buiten Jade, de rest houd ze wat afzijdig omdat ze hier enkel is om Jade te helpen ook al heeft ze stiekem een oogje op hawkeye. met Jade zelf heeft ze een hele goede band omd. ze samen opgeroeid zijn in breakpoint.
    vroegere leven : leefde in een dorp van Africa, exacte locatie is onbekend. net als Jade schuilde ze er samen met haar fam. terwijl haar vader het dorp verdedigde voor indringers samen met de mannen. de man leerde Babe alles wat ze moest weten om zich te verdedigen en te gebruiken. op een dag kwamen een leger binnengedrongen en hakten het been van haar vader af, hij was zwak. maar won toch samen met z'n mannen de strijd. sinsdien leefde hij binnen het gezin zelf tot twee maand later een leger binnendrong voor nieuwe rekruten, degene die zwak en oud waren werden afgemaakt waaronder haar vader...
    voor dit leven had Babe een heel goed leven. ze ging naar school en had vrienden, ze deed aan gitaarlessen en dansde.
    hoe bij de Avengers geraakt? door Jade die haar opgezocht heeft. ze zei meteen ja.


    Wade : ( NOG VRIJ )



    naam : Wade Jackson
    leeftijd : 26
    korte beschrijving : kort blondbruin haar, licht blauwe ogen, een normaale huidskleur, goed gespierd, Wade is heel begrip vol en beschermvol, hij is grappig en spontaan. hij sarcastisch overkomen zeker tegen Tony.
    Wade draagt een marineblauw t-shirt en een grijze broek met bruine schoenen. net als Babe heeft hij een wapenband hangen.
    wapens: STEYR AUG ( super geweer :D) 2 M16, touw, zakmessen, en een gewoon geweer
    relatie met de avengers : heel goed, kan heel goed met iedereen overweg. zeker met Tony ^.^. net zoals Babe zijn hij en Jade onafscheidelijk van elkaar.
    vroegere leven : was een kok in een Americaans Top restaurant. en was één van de meeste bekende en populaire chefs. na twintig - vijfentwintig jaar wou hij meer van de wereld zien en sloot zich aan bij Breakpoint waarna hij dan ontsnapte samen met Jade en Babe. na z'n ontnsappig is hij blijven bij het leger gaan maar dan voor het Amerikaans leger, commandant.
    hoe bij de avengers geraakt : door Jade die hem opzocht net als Babe







    wees jezelf en laat je uit : D and don't forget to subscribe (A)

    ~ JadeSlatherine ~

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 22:53 ]


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    je naam : desiree
    je bijnaam : devil
    korte beschrijving van jezelf : hey ik ben desiree noem me maar devil dat doet tog iedereen om dat ik volgen hen gevoel loos ben
    naar dat mijn ouder zij over leeden maar ik heb ok nooit het ge voel gehad dat het mijn oudes waaren
    waar kom je vandaan : LA
    bijgevoegde foto :


    wat zijn je krachten : een poort naar de hel en ze daar martelen
    heb je iets extras dat me zeker van pas kan komen :

    je kan wel een paar van mijn oc's gebruiken, ik neem aan dat je ze nog wel weet xD


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    GreyTardis schreef:
    je kan wel een paar van mijn oc's gebruiken, ik neem aan dat je ze nog wel weet xD


    ik heb ze nog idd. maar zij kwamen er zowieso in omdat het een vervolg is :p als jeje geroepen voelt om een ander personage te gebruiken wees vrij :p


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Dus de oude caracters van het vorigen verhaal komen terug? :)


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    xPumkin schreef:
    Dus de oude caracters van het vorigen verhaal komen terug? :)


    yup, maar nu heb ik er nieuwe nodig zoals je ziet xD maar de oude komen zeker en vast terug want khou van hen xD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Ik zal nog wel een keer iets voor je invullen. Heb je voorkeuren?


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik zal nog wel een keer iets voor je invullen. Heb je voorkeuren?


    nee, je bent volledig vrij :)


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Dit is mijn OC voor X men en Avengers:

    naam: Rachel Brown
    S.W.O.R.D naam (avengers naam ): Shining Shadow
    bijgevoegde foto:


    Leeftijd: 13 jaar
    korte beschrijving: Rachel heeft een hoge form van ADHD, is een erg sociaal en word snel vrienden met veel mensen. Ze haalt vaak grappen uit met iedereen. (meestal gooit ze waterbalonen op de meest vreemde tijden bijv. midden in een gevecht of als er iets serieus aan de hand is) ze wil dat het nooit saai is als zij in de buurt is en probeert mensen altijd op te vrolijken. alleen is ze een vreselijk kind als ze honger heeft of moe is.
    krachten: Ze kan haar huid van diamant maken en zo aanvallen afweren. Ook kan ze uit haar knokkels een schaduw zwaard halen.
    familie toestand: op haar 9de ontdekte dat ze een mutant was, hierdoor hadden haar ouders haar verlaten. Ze vond anderen mutanten die haar naar Xavier's mutant school bracht waar ze tot haar 12de studeerde. ze ziet de x men als haar familie.
    extra's dat wij moeten weten? bv getatoeërd: Ze is een mutant , ze zegt vaak: Boejakasha!(ze scheeuwt het meestal als er iets leuk gebeurd af als ze aanvalt)((Boejakasha is van teenage mutant ninja turtles 2012))
    avengers kostuum ( mag van een bestaand personage zijn ):


    Costuum is van het meisje uit de game x men destiny.
    waar kom je vandaan: Amerika - New york
    heb je een persoonlijke vijand: Magneto.
    hoe ben je in het S.W.O.R.D. team beland : Nadat Storm en Logan terugkwamen van the avengers. Wou ze hoger gaan dan een x men worden en zocht ze S.H.I.E.L.D. ze vond S.W.O.R.D en besloot hun te laten zien dat ze sterk genoeg was voor hun team.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 21:48 ]


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    zou ik nog een mannelijke mogen maken?


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Naam: Rachel Chloë Simmons
    Bijnaam: De manipulator
    Karakter: Rachel is in een paar woorden sluw, slim, maar ook lief. Ze is niet bang voor mensen en laat zien wat ze waard is. Ze durft zich te laten zien. Ze deinst voor niemand terug en niets is haar te gek. Dit maakt haar tot een enthousiaste en lieve vriendin die voor iedereen een luisterend oor wil zijn. Ze is ook erg slim en wint daardoor erg vaak bij spellen als schaken en andere dingen waarbij je goed na moet denken. Ook op school kreeg ze altijd hele goede cijfers. Dit kwam mede door de druk waar ze onder stond. Ze moest zich bewijzen. Hierdoor kan ze soms wat impulsief en te erg gedreven overkomen, ook al bedoeld ze het wel goed.
    Afkomst: Rachel is van Engelse afkomst.
    Foto:


    Krachten: Het manipuleren en vervormen van gevoelens en gedachten.
    Extra: Ze heeft een tatoeage in de vorm van een ankertje op haar bovenarm. Dit staat voor hoop, iets dat haar vroeger op de been hield.


    26 - 02 - '16

    xPumkin schreef:
    zou ik nog een mannelijke mogen maken?


    tuurlijk :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Eluveitie schreef:
    Naam: Rachel Chloë Simmons
    Bijnaam: De manipulator
    Karakter: Rachel is in een paar woorden sluw, slim, maar ook lief. Ze is niet bang voor mensen en laat zien wat ze waard is. Ze durft zich te laten zien. Ze deinst voor niemand terug en niets is haar te gek. Dit maakt haar tot een enthousiaste en lieve vriendin die voor iedereen een luisterend oor wil zijn. Ze is ook erg slim en wint daardoor erg vaak bij spellen als schaken en andere dingen waarbij je goed na moet denken. Ook op school kreeg ze altijd hele goede cijfers. Dit kwam mede door de druk waar ze onder stond. Ze moest zich bewijzen. Hierdoor kan ze soms wat impulsief en te erg gedreven overkomen, ook al bedoeld ze het wel goed.
    Afkomst: Rachel is van Engelse afkomst.
    Foto:


    Krachten: Het manipuleren en vervormen van gevoelens en gedachten.
    Extra: Ze heeft een tatoeage in de vorm van een ankertje op haar bovenarm. Dit staat voor hoop, iets dat haar vroeger op de been hield.


    ik vind haar goed, maar bij welke groep moet ze zitten? xD


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Doe maar de badguys


    26 - 02 - '16

    mijn anderen OC :

    naam: Ethan Tyson
    S.W.O.R.D naam (avengers naam): Raidon(Japanse naam, Betekenis: Donder god)
    Leeftijd: bijna 17 jaar
    bijgevoegde foto:


    korte beschrijving: Ethan is een slimmen knul, hij houd ervan om puzzels op te lossen. Hij is een wallflower en is bang in gezelschap(hij wil niet aangeraakt worden) Hij durft nauwelijks te praten tegen meisjes. Hij respecteert zijn ouderen(hij noemt ze meestal Senior-_Naam persoon_ ) en helpt zijn jongeren
    kracht: Hij raakt geen mensen aan omdat hij onder elektriciteit staat, waardoor hij Bliksem kan schieten. Als hij iemand aanraakt krijgt die persoon een schrok. hoe langer hij ze aanraakt hoe sterker de schrok word.
    familie toestand: zijn familie heeft hem gedumpt in een weeshuis in New York. In het weeshuis zag hij de bibliothecaresse als zijn familie. Later ging hij naar Xavier's mutanten school. (hij kent Rachel Brown - ze zijn vrienden.)
    extra's: Mutant, heeft een tatoeage van de tekst: Destiny op zijn pols. Op de meeste rare momenten eet hij ijs xd
    avengers kostuum: Dit pak maar dan zonder de handdingen of de ninja doek voor zijn ogen:


    Afkomst: Hij is van Japanse afkomst.
    persoonlijke vijand: De mens. Magneto
    Vrienden: Icaman, Rachel, Kitty
    Possible crush: Rachel(ze is het enigen meisje waar hij echt tegen praat)
    in het S.W.O.R.D. team beland: Door S.W.O.R.D mensen die recruten zochten en naar Xavier's school gingen, hij had 2 mensen bijna dood geschrokt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2013 - 20:03 ]


    Shoot for the moon, even if you fail you fall amongst t

    Eluveitie schreef:
    Doe maar de badguys


    owkey :D


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore