• Ik had al zo'n topic maarjaa...


    Ik heb hem besteld, eerst 3 hoofdstukken al (gratis) kunnen lezen maar meer mocht niet dan moest ik hem kopen.
    Dus zoals ik al zij ik heb hem vandaag besteld en dinsdag hoort hij er te zijn (:


    Maar goed wie weet iets over de grijze jager voor als ik iets niet snap ofzo bijv wat zijn grijze jagers etc.
    En is het boek leuk?


    May StarClan light your path.

    Ik heb ooit de eerste twee delen in een boek gekregen, 4 jaar terug of iets in die richting, maar ik heb het nog nooit gelezen x'D


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb er van gehoord :'D


    •*• Lululu •*•

    Hoofdstuk 15 nu, hmmmmmmmmmmmmmm..........



    *Leest* wat ik er tot nu toe van vind is wel 'leuk' maar ook weer niet 'GEWELDIG'


    May StarClan light your path.

    Ik heb de hele serie gelezen, is echt een aanrader!!
    Opzich is het verhaal niet moeilijk te snappen hoor ;) Maar als je vragen hebt: here I am.
    En geloof me, als je eenmaal aan het lezen ben kan je niet meer stoppen, dus bestel de volgende delen alvast maar!
    En ja, er zitten af en toe wel wat spelfouten in, maar ach, iedereen maakt fouten he!
    O en als je de serie helemaal uit heb (duurt vast nog wel ff :P) dan is er nog een vergelijkbaar boek: broederband
    Volgensmij zelfde schrijver (mijn vriendin heeft hem, maar ik heb het nog niet gelezen...)

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!