• ZOVEEL MOGELIJK DOORSTUREN!

    ZIJ WACHTEN OOK NIET!

    DIT IS ECHT GROF!.....

    Emails met afbeeldingen van Osama Bin Laden die opgehangen zou zijn, worden verstuurd en op het moment dat je ze opent zal je computer crashen en je bent niet meer in staat om het te voorkomen.
    Dus als je een E-mail ontvangt met de omschrijving: 'Osama Bin Laden Captured' of Osama Hanged'
    dan de bijlage dus NIETopenen!! Deze mail wordt verspreid door alle landen van de wereld.
    Let de komende dagen goed op!!
    Open geen enkele email met een bijlage genaamd: 'Invitation' het maakt niet uit van wie je deze e-mail dan ook ontvangt.
    Het bevat een virus dat een 'Olympische fakkel'opent die de hard disc C van je computer 'aansteekt'.
    Deze e-mail ontvang je van iemand die jouw e-mail adres in zijn/haar contactlijst heeft staan.., dit is dan ook de manier waarop de email wordt verspreid.
    Belangrijk dus dat je deze e-mail doorstuurt aan al je e-mail contacten!!
    Het is beter om deze e-mail 25 keer te ontvangen, dan dat je het virus ontvangt en opent..
    Als je een mailtje ontvangt genaamd 'Invitation' ook al wordt het door een vriend gestuurd,
    NIET OPENEN!! en zet je computer meteen uit!!!
    Dit is het ergste virus aangekondigd doorCNN, het is geclassificeerd door Microsoft als het meest destructieve virus aller tijden!!
    Dit virus is gisteren door McAfee ontdekt, en er is nog geen 'reparatie' voor dit soort virus.
    Dit virus vernietigt simpelweg de Zero Sector van de Harde schijf, waar de vitale informatie is opgeslagen.
    STUUR DEZE E-MAIL DUS AAN IEDEREEN DIE JE KENT!!
    VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Hanged en Hung kan beiden, het klinkt wat mij betreft ook beiden even slecht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hanged en Hung kan beiden, het klinkt wat mij betreft ook beiden even slecht.


    Maar het gaat erom dat Osama zelf is opgehangen en niet iets op heeft gehangen. Daarom kan in dit geval 'hung' niet. Dat is grammaticaal gewoon niet oke.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Maar het gaat erom dat Osama zelf is opgehangen en niet iets op heeft gehangen. Daarom kan in dit geval 'hung' niet. Dat is grammaticaal gewoon niet oke.


    Ohja, dat is waar ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Hanged en Hung kan beiden, het klinkt wat mij betreft ook beiden even slecht.


    Al heeft hung wel een dubbele betekenis.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hmm, oké, dan zat ik fout. Weer wat geleerd (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik denk dat het dan in mijn 'ongewenste mail map' komt


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~