• Met welk programma maken jullie altijd een trailer? Ik was zelf bezig met Windows Movie Maker, alleen die vertikt het nu om mijn bestand te openen. Het programma loopt dan namelijk steeds vast of hij doet helemaal niets...
    Heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand een fijn programma om mee te werken (en wat je op internet kunt downloaden)?


    There is nothing more badass than being yourself

    Dat is wmm dus. Veel opslaan is de boodschap. Welk bestandstype gebruik je?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:58 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Dat is wmm dus. Veel opslaan is de boodschap. Welk bestandstype gebruik je?


    Wmv en avi.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 19:19 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Sony Vegas Pro gebruikt iemand die ik ken die goed is in trailers maken, maar daar moet je officieel wel voor betalen *PIIIIIRATE!*


    No growth of the heart is ever a waste

    GrantGustin schreef:
    (...)

    Wmv en avi.
    Zou normaal geen probleem mogen geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Zou normaal geen probleem mogen geven.


    Normaal gesproken geeft het ook geen problemen. Zou het misschien kunnen zijn dat het bestand wat ik wil openen te groot is? Ik heb daar namelijk voor vier uur (misschien wel langer) aan materiaal op staan (gewoon afleveringen van series, waarin ik wil gaan knippen).


    There is nothing more badass than being yourself

    GrantGustin schreef:
    (...)

    Normaal gesproken geeft het ook geen problemen. Zou het misschien kunnen zijn dat het bestand wat ik wil openen te groot is? Ik heb daar namelijk voor vier uur (misschien wel langer) aan materiaal op staan (gewoon afleveringen van series, waarin ik wil gaan knippen).
    Normaal niet voor zover ik weet. Misschien is het een beschadigd bestand. Dan lukt het vaak wel eens niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Normaal niet voor zover ik weet. Misschien is het een beschadigd bestand. Dan lukt het vaak wel eens niet.


    Nou ja, ik ga het wel opnieuw proberen. Dan verwijder ik eerst wel de bestanden die ik toch niet ga gebruiken.


    There is nothing more badass than being yourself