• ik heb volgende week maandag eerste twee uur frans luistertoets en woensdag de eerste 2 uur engels luistertoets. Ik ben hier gewoon zo bang voor haha. Ik sta voor frans wel goed maar ik kan luisteren echt niet. En bij engels hebben we vandaag nog geoefend en had ik een 7,4 (echt wel blij mee) maar alsnog ben ik bang omdat deze echt heel makkelijk was en je het nu nooit weet.

    Wanneer hebben jullie de luistertoetsen ? haha

    ik zit trouwens op havo.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 19:51 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik had er gisteren één.


    The odds are néver in our favor.

    Ik mocht ze niet doen omdat ik een gehoorafwijking heb, hehe. Wel jammer, want voor Engels haalde ik altijd minstens een 9, dat had mijn cijfer op mijn examen best nog wat omhoog kunnen halen.


    Your make-up is terrible

    Pff, Duits vwo was een ramp. :/


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had vandaag Frans en heb hem verknald (zoals altijd) want ik ben slechthorend en vandaag zaten mijn oren ook nog eens dicht en werd pas ná de toets ontdekt dat ik weer eens een oorontsteking heb :l Dus daar gaat mijn punt, maar voor Engels woensdag ben ik minder bang.


    Take risks and conquer your fears.

    Heb er in de toets week 2 gehad, niet mijn ding.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Morgen heb ik Engels, en woensdag Frans. Voor Engels ben ik niet zo bang, voor Frans wel.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb geen luistertoetsen meer, ik studeer al en daar hebben we die niet.
    Succes er mee in ieder geval!


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben vorig jaar geslaagd en ben daar nu gelukkig van af, al heb ik nu vele moeilijkere toetsen helaas... Wat mijn engels docent in de derde tegen ons zei was dat als je het niet wist je voor het langste antwoord moet gaan want daar proppen ze dan de meeste informatie in. Wat bij mij ook erg hielp was je focussen op één ding daar naar staren en je enkel concentreren op het geluid. Zo is het bij mij gelukt ;)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 12:14 ]

    Duitstoets van gister.. Retemakkelijk.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb nooit echt luistertoetsen, maar ik heb wat anders. Mijn lessen zijn gewoon luistertoetsen. Ze kunnen niet eens Nederlands praten, dus alles moet in de taal die ik op dat moment heb.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er morgen een voor Engels. Ik kan nu tenminste non-stop Merlin kijken met een goed excuus.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ugh, ik haat die dingen. Die mensen praten echt veel te snel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb die niet :'D


    •*• Lululu •*•

    Memoria schreef:
    Ik heb nooit echt luistertoetsen, maar ik heb wat anders. Mijn lessen zijn gewoon luistertoetsen. Ze kunnen niet eens Nederlands praten, dus alles moet in de taal die ik op dat moment heb.:Y)


    •*• Lululu •*•

    Junns schreef:
    Ik heb er morgen een voor Engels. Ik kan nu tenminste non-stop Merlin kijken met een goed excuus.


    Merlin is leuk haha, en bij de laatste aflevering moest ik huilen.

    Maar ik heb Frans maandag al gehad en heb geen idee hoe die ging. Ben benieuwd morgen naar Engels... zucht.


    It's like I'm finally awake - One Direction.