• Ja, heb je ook ineens wel eens dat moment dat je weer aan vroeger denkt en dan denkt: 'O, toen keek ik altijd half die serie, die vond ik zo leuk.'
    En het volgende moment ben je in seizoen twee van die serie. (Oftewel anderhalve week later, en je hebt er ook nog eens een verslaving bij gekregen.)

    Jup, happened to me. Mijn zus was, toen ik ooit eens een keer thuis kwam, de serie Charmed aan het kijken. Er kwam een heleboel jeugdherinneringen van ik en mijn zussen naar Charmed kijkend.
    En toen was ik opeens ook de eerste aflevering aan het kijken ;P

    Iemand ook last van regressiemomenten? (FYI: Regressie is ongeveer hetzelfde als jeugdherinneringen opleven.)

    Edit: Wikipedia zegt: "Regressie is een begrip uit de psychologie. Bij regressie keert iemand als het ware terug naar een eerdere fase van levensontwikkeling." Ik gebruik het dus meer als grapje.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:13 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Is dat niet sentimenteel?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nostalgie? Ik begon heel toevallig ook kort geleden met Charmed weer kijken. Echt grappig om te zien hoe ze nog geen BH's droegen en zo :'). Ik heb die momenten echt té vaak eigenlijk.


    The odds are néver in our favor.

    Oromis schreef:
    Is dat niet sentimenteel?

    Sentimenteel klinkt voor mij meer als emotioneel. Alsin jeugdherinneringen ophalen en er sentimenteel van worden. Last van regressie hebben is, naar je jeugd verlangen, maar ik gebruik het meer als grapje.


    Deep inside, I've never felt alive

    Knight schreef:
    Nostalgie? Ik begon heel toevallig ook kort geleden met Charmed weer kijken. Echt grappig om te zien hoe ze nog geen BH's droegen en zo :'). Ik heb die momenten echt té vaak eigenlijk.

    Nostalgie is volgens hetzelfde, dat woord zocht ik ook als uitleg, kon er alleen niet op komen.
    Ja, dat was me al opgevallen. Echt héél weird. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ken regressie alleen als 'n afweermechanisme uit de psychologie :'D

    Ik keek vroeger ook áltijd Charmed :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Ik ken regressie alleen als 'n afweermechanisme uit de psychologie :'D

    Ik keek vroeger ook áltijd Charmed :Y)

    Okay, nu ga ik even wikipedia checken. ;P

    Hehe, mijn zussen en mijn moeder waren verslaafd en ik heb het dus half meegekregen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Okay, nu ga ik even wikipedia checken. ;P

    Hehe, mijn zussen en mijn moeder waren verslaafd en ik heb het dus half meegekregen x'D

    Heheh. Als ik 't nu terug kijk, dan zien die special effects er zo crappy uit :') Vroeger keek ik echt mijn ogen uit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was nooit echt goed geweest in series volgen. Moest je weer een week wachten op een volgende aflevering en mijn kinderbrein leeft bij de dag. Er was alleen een uitzondering en dat was good old DBZ! Dat keek ik echt elke week :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    CHIN CHAN.. *Du doe doe du du doe doe du*
    HE HE, HE, Shin Chan problemen maken daar houdt hij van
    HE HE, HE, Shin Chan overtreedt de regel wanneer het maar kan
    Af en toe dom nu en al stom, maar daar geeft ie echt niet om

    .. You get the point


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Charmed, wauw, dat is lang geleden. Dat keek ik vroeger ook altijd! Maar ja, zulke momenten herken ik wel. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Daar keek mijn moeder vroeger naar en ik keek vaak mee.
    Hij staat op mijn lijstje van serie's die ik wil bekijken ^^


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Licet schreef:
    CHIN CHAN.. *Du doe doe du du doe doe du*
    HE HE, HE, Shin Chan problemen maken daar houdt hij van
    HE HE, HE, Shin Chan overtreedt de regel wanneer het maar kan
    Af en toe dom nu en al stom, maar daar geeft ie echt niet om

    .. You get the point

    Dit. Alleen mocht ik het niet kijken omdat ik 2 was en het dan na ging doen.
    Genius me still remembers.

    Jaaa, dat ken ik. Ghihi. Keek/kijk het ook altijd. En Drew Fuller die erin speelt vind ik echt vetschattig. :9~

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 20:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Dit. Alleen mocht ik het niet kijken omdat ik 2 was en het dan na ging doen.
    Genius me still remembers.


    HAHAHA ik ook.. We hebben gewoon nog foto album met plaatjes waarbij ik iedereen moon


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    HAHAHA ik ook.. We hebben gewoon nog foto album met plaatjes waarbij ik iedereen moon

    Ik deed dat ooit midden in een winkel. :"D Ik had geen idee wat ik fout deed.