• Mag ik even mededelen dat mn ex een klootzak is, ik hem nooit had willen ontmoeten en hem wel wil wurgen?
    Ik voel helemaal niets meer voor hem, maar waarom blijf ik er verdrietig over? #IK SNAP HET NIET!
    grrrrr
    hebben jullie tips om hem helemaal te vergeten? (PS hij zit bij mij in de klas -___-)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 20:46 ]


    Everything Is Impossible

    Veel dingen doen met vrienden en voor de rest heeft het vooral tijd nodig.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Veel dingen doen met vrienden en voor de rest heeft het vooral tijd nodig.


    Dat probeer ik ook. Het probleem is dat we samen een bepaald 'vriendengroepje' samen hadden, waar onder andere mijn beste vriendin ook in zit. Dus nu is het nogal awkward als ik bij die vriendengroep wil zijn, omdat ik niet meer met hem wil omgaan....


    Everything Is Impossible

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    Dat probeer ik ook. Het probleem is dat we samen een bepaald 'vriendengroepje' samen hadden, waar onder andere mijn beste vriendin ook in zit. Dus nu is het nogal awkward als ik bij die vriendengroep wil zijn, omdat ik niet meer met hem wil omgaan....


    Da's inderdaad wel awkward ja. Probeer anders een random persoon aan te spreken en daar vrienden mee te worden. Laat je niet gek maken (;


    26 - 02 - '16

    Meestal ben je verdrietig als je nog wel wat voor hem voelt... denk dat dat de reden is dan. Liefdesverdriet is altijd rot :(


    Life is hard and then we die

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Da's inderdaad wel awkward ja. Probeer anders een random persoon aan te spreken en daar vrienden mee te worden. Laat je niet gek maken (;


    Als ik dat maar durf haha


    Everything Is Impossible

    PUKKELxDING schreef:
    Meestal ben je verdrietig als je nog wel wat voor hem voelt... denk dat dat de reden is dan. Liefdesverdriet is altijd rot :(


    Nouja, ik denk dat ik eerder verdrietig word als ik aan herinneringen denk. Want ik mis hem totaal niet. Ik word er verdrietig van als ik terugdenk.


    Everything Is Impossible

    Cats.. Lots of lots cats :|

    (Dogs work too)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Cats.. Lots of lots cats :|

    (Dogs work too)


    HUH? XD


    Everything Is Impossible

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    HUH? XD

    Ze bedoelt: ga alleen in een flat wonen met 50 katen x'D

    Waarom haat bijna iedereen gelijk zijn/haar ex? Oké, als hij iets heel erg heeft gedaan kan het. Maar dan moet het wel heel erg zijn. Maar om je ex te haten omdat het uit is vind ik vreemd. Ik weet niet waarom je hem haat en wat hij heeft gedaan dus ja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Toulon schreef:
    (...)
    Ze bedoelt: ga alleen in een flat wonen met 50 katen x'D


    Hahaha hoeft niet wonen te zijn. Maar met 50 katten of honden om je heen ben je die lul zo vergeten ;D


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Enthusiasm schreef:
    (...)

    Dat probeer ik ook. Het probleem is dat we samen een bepaald 'vriendengroepje' samen hadden, waar onder andere mijn beste vriendin ook in zit. Dus nu is het nogal awkward als ik bij die vriendengroep wil zijn, omdat ik niet meer met hem wil omgaan....


    Jup.. Die ken ik.. Ik heb die vriendengroep laten gaan en spreek daar nog maar 1 iemand uit (als m'n ex ergens ver weg is en er niet bij staat). Maar probeer gewoon andere mensen te zoeken?


    live the life you love

    Licet schreef:
    (...)

    Hahaha hoeft niet wonen te zijn. Maar met 50 katten of honden om je heen ben je die lul zo vergeten ;D

    Ja oké, daar heb je gelijk in ;p

    Eluveitie schreef:
    Veel dingen doen met vrienden en voor de rest heeft het vooral tijd nodig.


    •*• Lululu •*•

    Ah, ik ken dat gevoel. Maar bij mij komt het omdat mijn ex me stalkt/bedreigt. Hem gewoon negeren en verder gaan met je leven+ extra veel plezier maken. :)


    Bad decisions make good stories.