• Zeikverhaal.

    Ik ben nu echt vreselijk gefrustreerd. Ik heb altijd redelijk hectische dagen op school omdat ik me aan een aantal klasgenoten irriteer. Ze vragen continu aandacht van mij, maar ik moet van mijn ouders en de leerkracht gewoon maar vriendelijk blijven doen. It's driving me f*cking crazy! Ik moet de hele tijd keihard werken en vaak krijg ik het niet eens af omdat het altijd zo druk is in de klas. Iedereen gaat altijd door elkaar heen praten en ze missen elke vorm van volwassenheid. Ze lachen om grapjes die over seks gaan als kinderen die uit like groep drie komen en net weten wat poepen betekend. Ik word er zo gek van. En dan kom ik thuis en daar gaat iedereen me ook nog even commanderen. Mijn moeder zegt dat ik mijn kamer op moet ruimen, omdat morgen de schoonmaakster komt. Mijn kamer is al netjes, maar toch gaat mijn zus haar lopen napraten dat ik mijn kamer op moet ruimen. Verder gaat ze ook nog lopen zeggen dat ik platzak ben, omdat ik bijna geen rooie cent op mijn rekening heb staan. Het is waar, ik heb nauwelijks inkomen, maar wat wil je ook als geen baan hebt en iedereen in dat opzicht moeilijk doet. Mijn moeder beweert dat ik een normaal baantje in bijv. de hema niet eens aankan. Verder gaat mijn zus hele tijd lopen bitchen dat ik me niet druk moet maken maar dat doe ik wel! Iedereen om me heen heeft een baan, gaat bijna studeren en neemt rijles. En ik kan dat fucking niet betalen omdat ik geen rooie cent heb. FML.


    26 - 02 - '16

    Ik begrijp dat dat je frustreert! Zoals Propitiation zei, kun je misschien proberen aan een docent te vragen of je je schoolwerk op een rustige plek mag doen.
    Laat je moeder, zusje, broertje, niemand je tegenhouden wat betreft een baantje. Solliciteer gewoon waar jij graag zou willen werken. Ik denk dat jij prima zelfstandig beslissingen kunt maken, dus laat dat de mensen om je heen maar eens zien.
    Het komt wel goed.


    You are beautiful, you are love.

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Het probleem is dat dat uitschreeuwen mij vaak niet lukt, op een af andere manier krop ik alles op en houd ik me veel te erg in..


    Ik schreeuw ook nooit, ik zie het nut er niet van in. En ik hou er niet van tegen mensen te schreeuwen, omdat ik er zelf ook niet tegen kan als iemand naar mij schreeuwt. Al ben ik er ECHT helemaal klaar mee, alles wat ik doe is me terugtrekken, alles opkroppen en huilen. Maar recentelijke ervaringen hebben me doen inzien dat schreeuwen toch wel erg lekker kan zijn. Al is het maar een paar seconden en excuseer me er ook voor achteraf.
    Woon je bij het strand in de buurt?


    #WWED - What Would Emma Do?

    *CYBERHUG*


    •*• Lululu •*•

    Junns schreef:
    (...)

    Ik schreeuw ook nooit, ik zie het nut er niet van in. En ik hou er niet van tegen mensen te schreeuwen, omdat ik er zelf ook niet tegen kan als iemand naar mij schreeuwt. Al ben ik er ECHT helemaal klaar mee, alles wat ik doe is me terugtrekken, alles opkroppen en huilen. Maar recentelijke ervaringen hebben me doen inzien dat schreeuwen toch wel erg lekker kan zijn. Al is het maar een paar seconden en excuseer me er ook voor achteraf.
    Woon je bij het strand in de buurt?


    Ik ga soms wel een keer flink te keer, maar dan eindigt het elke keer weer met wegstoppen en flink huilen. Helaas woon ik niet bij een strand in de buurt.


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik ben voorlopig nog niet van de havo af, maar ik maak me wel zorgen of ze het wel gaan betalen aangezien mijn zus ook studeert en die heeft nog niet eens de goedkoopste studie..
    lol dit herken ik echgt. mijn broer is 300 euro per maand aan de trein kwijt en dan moeten er bakken studie geld ik heb mazzel dat ik op de fiets kan en het minder kost maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Denk dat je dan tegen de leraren moet zeggen dat ze die klas onder controle moeten houden, das geen doen anders. En het is vrij aannemelijk dat je ouders je studie betalen als ze beiden werken/een van hen werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan je frustratie echt helemaal begrijpen. Ik zou er ook stront ziek van worden als iedereen de hele tijd op je loopt te kutten. En aan je klasgenoten moet je, je al helemaal niet irriteren, daar ben je toch binnen de kortste keren van en die zie je dan toch niet terug, al begrijp ik wel dat het lastig werken is in een klas met dieren. En over het werken; ik ben nu ook op zoek naar een baantje, dus daar kan ik je niet echt mee adviseren. Wel kan ik zeggen dat je gewoon bij zo veel mogelijk winkels moet solliciteren en gewoon blijven vragen aan mensen, want dat kan ook echt helpen. Dus succes, love.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 19:50 ]


    The odds are néver in our favor.

    ik begrijp je frustratie echt helemaal.
    Als mijn moeder een kutdag heeft, mag iedereen weten hoe kut haar dag wel niet is.Dan begint ze uit het niets op te winden en te schreeuwen. Dan ben ik een luilak, die niks doet.Gaat ze moeilijk over alles doen en is alles mijn schuld.
    Ik heb geen ervaring met baan zoeken enzo, behalve vrijwilligerswerk :X
    Dus met baan zoeken, kan ik je niet adviseren.

    *Cyberhug* (flower)(H)


    -

    Er is al weer een last van mijn schouders; de sportschool waar ik eerst met zoveel tegenzin heenging - vanwege het moeten halen van punten - heeft me zojuist vertelt dat ik de punten niet meer hoef te halen. Ik voel me nu al heel wat beter. Ook waardeer ik jullie steun en tips, jullie hebben me echt goed geholpen. Bedankt! (:


    26 - 02 - '16

    Familie en klasgenoten... Twee van de vele dingen die je helaas niet zelf uit kunt zoeken. Sterkte meis, ik kan niet meer doen dan bidden dat er een betere tijd voor je zal aanbreken.


    "Well, well. Look who we've got here!"