• Zeikverhaal.

    Ik ben nu echt vreselijk gefrustreerd. Ik heb altijd redelijk hectische dagen op school omdat ik me aan een aantal klasgenoten irriteer. Ze vragen continu aandacht van mij, maar ik moet van mijn ouders en de leerkracht gewoon maar vriendelijk blijven doen. It's driving me f*cking crazy! Ik moet de hele tijd keihard werken en vaak krijg ik het niet eens af omdat het altijd zo druk is in de klas. Iedereen gaat altijd door elkaar heen praten en ze missen elke vorm van volwassenheid. Ze lachen om grapjes die over seks gaan als kinderen die uit like groep drie komen en net weten wat poepen betekend. Ik word er zo gek van. En dan kom ik thuis en daar gaat iedereen me ook nog even commanderen. Mijn moeder zegt dat ik mijn kamer op moet ruimen, omdat morgen de schoonmaakster komt. Mijn kamer is al netjes, maar toch gaat mijn zus haar lopen napraten dat ik mijn kamer op moet ruimen. Verder gaat ze ook nog lopen zeggen dat ik platzak ben, omdat ik bijna geen rooie cent op mijn rekening heb staan. Het is waar, ik heb nauwelijks inkomen, maar wat wil je ook als geen baan hebt en iedereen in dat opzicht moeilijk doet. Mijn moeder beweert dat ik een normaal baantje in bijv. de hema niet eens aankan. Verder gaat mijn zus hele tijd lopen bitchen dat ik me niet druk moet maken maar dat doe ik wel! Iedereen om me heen heeft een baan, gaat bijna studeren en neemt rijles. En ik kan dat fucking niet betalen omdat ik geen rooie cent heb. FML.


    26 - 02 - '16

    Kan het me goed voorstellen dat je daar gefrustreerd van wordt! Maar waarom heeft je moeder het idee dat je geen, in haar ogen, 'normaal' baantje aan kan? En eerlijk, ik vind het kinderachtig dat je zus haar napraat. Misschien mag ik dat niet zeggen, maar ik vind het wel ;x.
    Misschien zou je wel kunnen proberen te vragen op school of je ergens rustig mag werken? Zodat je je schoolwerk af hebt.. Weet niet of daar de mogelijkheid toe is en of dat goed is, maar je kan het proberen. Als ze dit goedkeuren is het misschien voor jou minder hectisch. Maar het is allemaal wel echt rot joh ): !

    *hug*


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Studeren? Betalen je ouders je school niet dan? ._.


    -

    Genius schreef:
    Studeren? Betalen je ouders je school niet dan? ._.


    Ik ben voorlopig nog niet van de havo af, maar ik maak me wel zorgen of ze het wel gaan betalen aangezien mijn zus ook studeert en die heeft nog niet eens de goedkoopste studie..


    26 - 02 - '16

    Fijn, dan gaat m'n broertje me ook nog uitschelden..


    26 - 02 - '16

    Hey, cheer up. <3
    Het komt wel goed lovely.<3


    •*• Lululu •*•

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Ik ben voorlopig nog niet van de havo af, maar ik maak me wel zorgen of ze het wel gaan betalen aangezien mijn zus ook studeert en die heeft nog niet eens de goedkoopste studie..

    Daar moet jij je nu echt geen zorgen over gaan maken, richt je eerst maar op je Havo ^^ En je ouders betalen het vast wel, doen ze ook voor je zus en ik neem aan dat ze wel willen dat hun kinderen goed terecht komen later.


    -

    Zoek dan een baantje, bewijs je moeder dat je het kan!
    Dat je moeder zeurt en dat je zus zich ermee bemoeid, vreselijk. Ik heb er ook last van. Gewoon in en uit ademen, schreeuw misschien een keertje als je echt op het randje zit. Lucht lekker op :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh en ik werk bij de Hema. En ik kan je vertellen dat het super simpel werk is :Y) Ik werk in het restaurant trouwens.


    -

    Deze problemen lopen meerdere mensen dagelijks tegen, ik ben er inderdaad 1 van.
    Geloof me, het hoort erbij. Mijn ouders zeggen dat ik geen crap doe terwijl ik toch echt wel kranten loop en toch aardig wat centjes binnen haal.
    Life s*cks sometimes, so be it.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Genius schreef:
    Oh en ik werk bij de Hema. En ik kan je vertellen dat het super simpel werk is :Y) Ik werk in het restaurant trouwens.


    Ik zal het nog een keer tegen mijn moeder zeggen. Bedankt


    Junns schreef:
    Zoek dan een baantje, bewijs je moeder dat je het kan!
    Dat je moeder zeurt en dat je zus zich ermee bemoeid, vreselijk. Ik heb er ook last van. Gewoon in en uit ademen, schreeuw misschien een keertje als je echt op het randje zit. Lucht lekker op :')


    Het probleem is dat dat uitschreeuwen mij vaak niet lukt, op een af andere manier krop ik alles op en houd ik me veel te erg in..


    26 - 02 - '16

    Mallory schreef:
    Hey, cheer up. <3
    Het komt wel goed lovely.<3


    Dankje, dat vrolijkte me eigenlijk al een klein beetje op


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    (...)

    Dankje, dat vrolijkte me eigenlijk al een klein beetje op

    Mooi zo (;
    <3


    •*• Lululu •*•

    Genius schreef:
    Studeren? Betalen je ouders je school niet dan? ._.

    Lol whut? I wish. Ik mag alles en dan ook echt alles, alleen betalen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sometimes you just have to ignore everyone, and think 'FUCK YOU' as loud as you can in your head.


    Bad decisions make good stories.

    Genius schreef:
    Studeren? Betalen je ouders je school niet dan? ._.


    Mijn ouders betalen ook geen cént aan mijn studie. Ze betalen sowieso praktisch niks in mijn leven. Het enige wat ik van ze krijg is inwoning en eten. Zéér fijn, als je totaal geen inkomen hebt... (en ook geen tijd hebt om te gaan werken omdat mijn studie al mijn aandacht vergt)


    Bad decisions make good stories.