Hallo,
Ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, maar ik zoek dus een story die ik kwijtgeraakt ben.
- De story gaat over Niall.
- Het hoofdkarakter heet Sophia Woods.
- Het was naar mijn laatste weten bestaande uit vier of vijf delen (in één verhaal)
Kunnen jullie mij helpen?
Groetjes,
QuestToAsk
- Home
- Forum
- Story problemen
- Story gezocht
Story gezocht - Story problemen
-
17 jan 2013 - 7:08
0
17 jan 2013 - 7:19
0
Forbidden Love? Volgens mij stond dit in de top een aantal maanden geleden, maar ik weet de username niet meer.:'D
Oh nee, die hete geen Sophia Woods.:'D
Sorry, het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kan het nu niet bedenken.[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 7:21 ]
"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."
17 jan 2013 - 8:11
0
Heb je nog iets meer qua verhaallijn ofzoiets?
If a writer falls in love with you, you can never die
17 jan 2013 - 10:22
0
Ik heb even voor je gegoogled, en ik kwam op deze story uit: Changes are gonna come van Crawley. Hij bestaat uit vijf delen, gaat over Niall Horan en het hoofdpersonage heet Sophie Woods, dus het lijkt me dat dat hem is. ^^
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
23 jan 2013 - 17:30
0
Square schreef:
Ik heb even voor je gegoogled, en ik kwam op deze story uit: Changes are gonna come van Crawley. Hij bestaat uit vijf delen, gaat over Niall Horan en het hoofdpersonage heet Sophie Woods, dus het lijkt me dat dat hem is. ^^
Dankjewel, dat is hem!!
--
Iedereen: Bedankt!