• Ooit, jaren, jaren terug, keek ik bij een vriend een film. Ik vond het een ontzettende rotfilm, want ten eerste snapte ik er geen hol van en ten tweede was ie... vreemd. Laatst schoot er zomaar weer een scene in mijn hoofd uit die film en ik ben nu echt benieuwd waar die film nou eigenlijk over ging, maar ik zou niet weten wat de titel is D:
    Ik herinner me erg weinig van de film. Het enige wat ik nog weet is dat het in anime stijl was getekend (dus (oorspronkelijk?) Japans), het hoofdpersonage een tiener jongen was en volgens mij verhuisde hij met zijn ouders naar een nieuwe stad. De scene die ik me herinnerde was dat er een feest was in de stad, de ouders van de jongen wat aten en toen opeens veranderden in varkens D: Het was een fantasyfilm en deed me ergens wat denken aan Howl's moving castle en dat soort films.
    't Is niet een erg duidelijke beschrijving, ik weet het, maar veel meer kan ik er echt niet van maken. Is er iemand die toevallig een idee heeft?


    i put the fun in funeral

    Volgens mij heb je het over Spirited Away


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Spirited Away, denk ik.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Theep schreef:
    Volgens mij heb je het over Spirited Away


    -Googlet- kan niet missen, thanks :3
    Heb ook een geheugen van niks, dacht echt dat het over een jongen ging x'D
    Edit: Keek net de trailer, nu weet ik weer waarom ik die film zo eng vond .___. Ga 'm zeker kijken ^^

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:34 ]


    i put the fun in funeral

    Oh die. Ik ging die film kijken bij levo. Ik wist niet wat er in het hoofd omging van mijn leraar, maar die film heeft duidelijk niks met levensbeschouwing te maken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Spirited Away is geen fucking rotfilm, begrijp hem eerst maar eens voor je een oordeel velt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Spirited Away is geen fucking rotfilm, begrijp hem eerst maar eens voor je een oordeel velt.

    Ze mag het gerust een rotfilm vinden hoor. Is haar mening.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Licet schreef:
    Spirited Away is geen fucking rotfilm, begrijp hem eerst maar eens voor je een oordeel velt.


    Ik was een jaar of zeven dat ik 'm keek, vond het een eng en begreep het niet. Ik zeg niet dat het een slechte film is, anders zou ik er nu niet naar op zoek zijn geweest. Je hoeft niet meteen in de aanval te gaan ._.


    i put the fun in funeral